26.06.2016

KARTKOWANIE Z ANIĄ - CZERWIEC

Mało brakowało, a nie zdążyłabym z kartkami na czerwcowy etap zabawy Kartki przez cały rok 2016 organizowanej przez Anię z Ręcznych robótek Anny


Wszystko przez znajomą z pracy, która tak zachwyciła się pegazem, że zażyczyła sobie tego i jeszcze jednego i jeszcze inną kartkę, tak więc czerwcowe niedziele upływały mi na przygotowywaniu zamówienia. Nie, żebym narzekała, ale szybciej by poszło, gdyby wybrała coś z czekających na swój czas gotowców, bo czerwiec i lipiec to czas obfitujący w rodzinne imieniny i urodziny. 

Wracając do tematu - Ania na czerwiec podała następujące wytyczne: kartka bożonarodzeniowa - ostrokrzew, kartka wielkanocna - koszyk, kartka okolicznościowa motyl. 



Wzorów z ostrokrzewem mam kilka i trudno było mi zdecydować się, który wybrać. Ten, który podobał mi się najbardziej, idealnie pasuje do wytycznych lipcowych, więc zobaczycie go za miesiąc. Gdy już zdecydowałam się na konkretny wzór zajrzałam do Eli prowadzącej blog Papier i nitki i tak zachwyciłam się jej ostrokrzewem, że postanowiłam poszukać czegoś podobnego


Inspired by Mojo Monday 453

Peace Wreath - pricknstitch.com
Układ kartki inspirowany 453 mapką Mojo Monday. Haft z pozoru prosty, ale tyle jest dziurek we wzorze, że łatwo można się pogubić, o czym w opisie wykonania informuje autorka i sugeruje, żeby dla ułatwienia pracy na pleckach kartki narysować ostrokrzew ołówkiem, czego oczywiście nie zrobiłam i trochę pobłądziłam. Nawiasem mówiąc, duża ilość dziurek o dużym zagęszczeniu na niewielkiej powierzchni, to cecha charakterystyczna wzorów Prick'n Stitch - dziurki w niektórych wzorach są tak blisko siebie, że istnieje ogromne ryzyko podarcia papieru podczas haftowania, a nawet dziurkowania, dlatego niektóre ze wzorów powiększam, ale ten udało się zrobić w oryginalnym rozmiarze. 

Kartka wielkanocna, czyli koszyk. Początkowo miał to być kosz pełen kwiatów z Prick'n Stitch, ale padło na sprawdzony już wzór ze Stitching Cards.

Easter Basket of Eggs - stitchingcards.com
Układ kartki inspirowany 452 mapką Mojo Monday, stempelek autorstwa Gosi prowadzącej blog Gosia Scrapuje

Kartka okolicznościowa, czyli motyl. Wyjątkowa kartka, dla wyjątkowej osoby, na wyjątkowe urodziny. Ze wszystkich dziś zaprezentowanych z tej właśnie jestem najbardziej zadowolona.  

Flowers with Butterfly - stitchingcards.com
Jeszcze kolaż


i biorę się za kartki według lipcowych wytycznych. 

Dobrego tygodnia :-)

66 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, szczególnie zaś ostatnia z tańczącym motylem. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem oczarowana, jak znajdę więcej czasu wrócę tu !!! Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego weekendu <3!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne matematyczne wzory, mnie najbardziej podoba się bożonarodzeniowa karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft matematyczny jest rewelacyjny!
    wszystkie kartki są śliczne, ale ta pierwsza zwyczajnie wymiata :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, a ta z motylkiem jest po prostu boska!!!
    Anetko, ja jeszcze mam dwie do zrobienia, więc wcale nie byłaś ostatnia;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Wcale się nie martwię tym, że dodaję kartki jako jedna z ostatnich, bo wynika to z czasu, który mogę poświęcić na ich robienie, a ten mam tylko w niedziele (jedna niedziela, to jedna kartka) i bałam się, że mi w tym miesiącu niedziel zabraknie.

      Usuń
  6. Anetko uwielbiam Twoje hafciki,zawsze są mistrzowskie i piękne .
    śliczny jest motylek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za tak miłe słowa, pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Cudowne te karteczki. Motyl dla mnie jest na pierwszym miejscu, chociaż pozostałym nie można niczego zarzucić, bo wykonane z precyzją zegarmistrzowską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, bardzo mi miło czytać takie słowa :-)

      Usuń
  8. Anetko nawet nie wiesz jak się ciesze , że zdążyłaś z tymi karteczkami. Jak zawsze u Ciebie są perfekcyjne. Cudne wzorki, hehe koszyczek mamy ten sam:-) A ten motylek faktycznie dziś błyszczy najbardziej. Posiłkowanie sie mapkami to świetny pomysł, może i ja skorzystam kiedyś.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Tak, wiem, że mamy ten sam wzór koszyczka. Miałam cztery do wyboru, ale padło akurat na ten. I przyznam Ci się, że przez moment chciałam się poddać, ale jakoś tak szkoda było.

      Pozdrawiam :-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Wszystkie śliczne :)
    Lipcowe udało mi się zrobić w ubiegłym tygodniu - czekają teraz na publikację na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      No proszę, jaka szybka jesteś. U mnie to tak nie idzie, bo kartkuję tylko w niedziele, więc w ciągu miesiąca powstaje tyle kartek, ile jest niedziel, no chyba, że się jakaś ekstra okazja trafi, to wtedy więcej.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Wszystkie piękne! Miałabym duży problem z wyborem tej naj... chociaż po długim zastanowieniu, to chyba motyl miałby największe szanse :)
    Udanej niedzieli i nadchodzącego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko, faktycznie ta z motylkiem najcudniejsza! Ale pozostałe tez są piękne.
    Pozdrawiam... bardzo upalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      U mnie popadało i upał zelżał.

      Usuń
  12. Jak zwykle piękne karteczki ta z motylkiem moja ulubiona :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki.
    Wyobraź sobie, że też miałam wyszywać tego motyla, ale ponieważ już kiedyś go robiłam to znalazłam innego.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu :-)

      Trzeba było go robić, to po zakończeniu zabawy zrobiłoby się konkurs na najładniejszą interpretację powtarzających się wzorów.

      Usuń
  14. Anetko! Karteczki prześliczne ta pierwsza bardzo mi się spodobała - Pozdrawiam Cię goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :-)

      Cieszę się, że kartka bożonarodzeniowa Ci się spodobała, bo mi to chwilę zajęło, musiałam się z nią oswoić.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  15. super karteczki, podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, zapraszam częściej :-)

      Usuń
  16. Super karteczki. Fajny ten haft matematyczny. Nie dziwię się, że przy ostrokrzewie trzeba uważać toż to drobnica bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kolekcja, ale oczywiście motyl wiedzie prym ... cudny jest ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że motyl Ci się podoba :-)

      Usuń
  18. Piękne karteczki, a z motylem dla mnie najpiękniejsza! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne Ci te karteczki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne kartki :)
    A ta z motylkiem jest jak dla mnie najładniejsza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  21. Bardzo lubię tą "lekkość" i delikatność haftu matematycznego, niestety sam po igłę nie sięgam bo mnie parzy:) Śliczne i ładnie skomponowane karteczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  22. Oj, gdyby ktoś mi robił te dziurki, to chętnie bym też pohaftowała, bo te wzory są prześliczne. Wszystkie! Ostrokrzew wygląda tak delikatnie. I zdążyłaś, a ja chyba nie dam rady, bo jak na razie tylko jedną kartkę zrobiłam i to zupełnie przypadkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Prawdę mówiąc, moje oczy już się zaczynają buntować przeciw dziurkowaniu, więc i mnie jakiś etatowy "dziurkacz" by się przydał. Myślałam, że nie zdążę, bo haftuję tylko w niedziele, a tych mi w czerwcu trochę brakło.

      Usuń
  23. Super kartki:) Najbardziej spodobała mi się bożonarodzeniowa:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale karteczki a ta z ostrokrzewem mnie zauroczyla swoja delikatnoscia, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  25. Jak widzę takie piękne karteczki wykonane haftem, to aż samej mi się chce do tej techniki wrócić:)) Mnie najbardziej spodobał sie ostrokrzew!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu za tak miłe słowa. No i oczywiście wracaj do haftu matematycznego.

      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  26. Cudowne kartki Anetko, co jedna to ładniejsza. Jesteś mistrzynią haftu matematycznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza, aż się zarumieniłam od takiego komplementu :-)

      Usuń
  27. Bardzo piękne karteczki. Haft matematyczny jest magiczny. Popzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elizo, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  28. Zawsze wybierasz śliczne wzorki, bardzo ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anetko śliczne karteczki zrobiłaś. Zachwyciła mnie ta z motylkiem. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  30. Piękne te hafty :-)))Mnie zachwyciły wszystkie kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne kartki, ciężko wybrać najpiękniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I mnie też motylki zachwyciły najbardziej. Ostrokrzew wyglada bardzo elegancko i delikatnie - też jest śliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)