15.05.2016

NA SPORTOWO - RUGBY/AMERICAN FOOTBALL

Football - stitching cards.com
Ile muzeów odwiedziłyście wczoraj? Wybrałam się do jednego, tego obok którego mieszkam. I nawet nie do samego muzeum, bo gdy jest się na L4 imprezować nie wypada, ale na kiermasz rękodzieła odbywający się na jego dziedzińcu i... nie znalazłam tego, czego szukałam. Muszę poczekać na Jarmark Jamneński.

Mówi się, że nie ma ludzi niezastąpionych a tymczasem, mimo że jestem na L4 musiałam pilnie zrobić na tak zwane wczoraj pewne zestawienie dla pewnej bardzo ważnej komisji, a potem i tak okazało się, że nie o takie chodziło. Zawracanie głowy.

Przede mną drugi tydzień L4. Mam nadzieję, że minie bez załatwiania spraw służbowych, bo mam kilka wizyt u lekarzy-specjalistów, żeby skompletować dokumentację dla innej, tym razem dla mnie bardzo ważnej komisji i nie chce mi się zaprzątać głowy niczym innym. Pracą będę zajmować się w pracy, nie w domu. W domu mam zamiar zajmować się całorocznym kartkowaniem z Anią, mimo że weny do robótkowania brak.

Dobrego tygodnia :-)

46 komentarzy:

  1. Anetka życzę dużo zdrówka . Już za tydzień o tej porze będę nad Jamnem :-). Cieszę sie , że mimo L4 masz ochotę na zabawę u mnie . Czekam wobec tego na karteczki z wielką ciekawością
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Kartki zrobię, a co do nadmorskiej wsi, do której się wybierasz, to nie wiem czy słyszałaś, ale są plany połączenia jej z Unieściem i utworzenia miasta Mielno.

      Usuń
  2. co to, to tak ;) na chorobowym się odpoczywa ewentualnie kartkuje ;) pozdrawiam i zdrówka życe :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Kartkowanie to mój ulubiony sposób spędzania L4, tylko teraz wena mi uciekła, ale wróci.

      Usuń
  3. Anetko! karteczka jest świetna,i masz rację w wolny czas trzeba odpoczywać i się relaksować.A przy braku weny karteczki nieraz lepiej wychodzą - Pozdrawiam i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Ty nie masz za dobrze, znów leniuchujesz na L4? :) odpoczywaj, pracuj się nie przejmuj. Teraz myśl tylko o sobie i ewentualnie o nas, koleżankach z bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, Lidko, tak mi "dobrze", że na L4 siedzę, a wolałabym na normalnych wczasach w ciepłych krajach. O koleżankach z bloga zapomnieć się nie da ;-)

      Usuń
  5. Anetko życzę przede wszystkim zdrówka i mnóstwo cierpliwości w kolejkach do lekarzy i zlecanych badań .Mam tego po kokardy ,też trochę się nabiegam i ciągle wielkie niewiadome .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i Tobie również zdrowia, pomyślnych wyników badań i cierpliwości życzę :-)

      Usuń
  6. Anetka, ja także życzę przede wszystkim zdrówka i owocnego wypoczynku od pracy. Masz rację - pracą należy zajmować się w pracy (oj, wiem, że bywa niestety inaczej).
    Co do kartki - niech mi teraz ktoś powie, że sport i sztuka do siebie nie pasują!
    Ściskam serdecznie, przesyłam wiele dobrej energii i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      A kto powiedział, że sztuka i sport nie idą w parze? A rzeźby antyczne? Choćby "Dyskobol" Myrona?

      Usuń
  7. W takim razie pozostaje mi życzyć zdrowia, spokoju i miłego kartkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka!
    A Tobie życzę wiele zdrówka i wytrwałości w kolejkach u lekarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wizyt u specjalistów nie zazdroszczę.... Dużo siły Ci życzę.
    Ładna kartka :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mówię że na zwolnieniu najchętniej wyłączyłabym komórkę:(.
    Karteczka przepiękna! Życzę zdowia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to byłoby najlepsze rozwiązanie. Dziękuję Aniu :-)

      Usuń
  11. Zdrówka...zdrówka...zdrówka...witaminek...polecam zrobić cos dla siebie choćby maseczkę czekoladową na ciało czy choćby dłonie czy stopy ale na bazie olejku migdałowego z apteki http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/kosmetyki/olejek-migdalowy-zastosowanie-wlasciwosci-olejku-ze-slodkich-migdalow_43294.html do tego prawdziwa gorzka czekolada i domowe tanie SPA -genialne ( mój mi kiedyś to zrobił na walentynki polecam ) i nie myśl o pracy tylko o nas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :-)

      Maseczka warta wypróbowania, może się skuszę. Myślę o Was cały czas.

      Usuń
  12. Football amerykański- gra się 2 min a przerwa trwa 15 + reklamy... gra, której nie jestem w stanie zrozumieć :), ale kartka za to świetna... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna wspaniała matematyczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pracę zostawiam w pracy bo tam jej miejsce :)
    Na noc muzeów byłam z synem oglądać tramwaje, do tego przejechaliśmy się zabytkowym autobusem, a na koniec szukaliśmy po ciemku wiewiórek w Łazienkach Królewskich :)
    Kartka śliczna.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Też zostawiam pracę w pracy, ale czasami, na szczęście rzadko, dopada mnie w domu.

      Usuń
  15. Świetna i oryginalna karteczka. Życzę Ci Anetko szybkiego powrotu do zdrowia. Odpoczywaj, relaksuj się i kartkuj do woli. Praca to nie wszystko choć wiem że bywa różnie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna!!! Szczęścia i zdrowia każdego dnia! Pozdrawiam serdecznie!:)))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Super hafcik.
    Zdrówka Ci życzę ... i nie myśl o pracy, jeszcze sie napracujesz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przede wszystkim zdrowia i cierpliwości podczas wszystkich wizyt lekarskich oraz owocnego kolekcjonowania dokumentów. Bez telefonów z pracy.
    Nie, nie skorzystaliśmy z Nocy Muzeów - jakoś mam "tłumowstręt", mimo atrakcyjnej oferty. Najmilej wspominam te muzea, gdzie można było błąkać się po prawie pustych salach. Jakoś tak poza sezonem, w tym mniej atrakcyjnych miejscowościach muzea czy izby świecą pustkami...
    Kartka wykonana po mistrzowsku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Masz rację - puste muzea mają swój urok.

      Usuń
  19. takiej karteczki jeszcze nie widziałam super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna karteczka, z początku myślałam, że zamiast piłki to jest uśmiech z zębami :):):) Ale się uśmiałam sama z siebie :)
    Zdrówka życzę, sporo cierpliwości we wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. W końcu sport to zdrowie ;) Mam nadzieję, że za wszystkim sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pracuję właśnie dwudziesty pierwszy rok i powoli przyzwyczajam się do tego, że to zdrowie najważniejsze, a praca w pracy... ale nie zawsze się da...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)