29.05.2016

KWIATKI NA DZIEŃ MATKI 2016 I MAJOWE KARTKOWANIE Z ANIĄ


Floral Greeting Get Well Soon - stitchingcards.com
Kwiatki na Dzień Matki 2016, czyli najbardziej czerwony ze wzorów z najnowszego zestawu ze Stitching Cards - Value Pack No. 73: Floral Greetings. Czerwony, bo to kolor miłości, a wiadomo, że nie ma na świecie bardziej kochanej osoby niż Mama. Kartkę tę zgłaszam do majowego etapu zabawy Kartki przez cały rok 2016 organizowanej przez Anię z Ręcznych robótek Anny,  


gdyż swą kolorystyką idealnie wpisuje się w majowe wytyczne, którymi są barwy narodowe, czyli biel i moja ukochana czerwień (Ania znów zabawiła się w Danutkę od Cyklicznych Kolorków, ale pisała, że był to ostatni raz). 


Na majowej kartce bożonarodzeniowej miał znaleźć się najbardziej patriotyczny kolorystycznie świąteczny symbol, czyli Mikołaj. U mnie pojawił się w wersji zmrożonej - cały biały od padającego śniegu, w dodatku widziany przez zamarznięte okno. 

Santa - form-a-lines.net
Dla wielu z Was robienie świątecznych kartek poza sezonem wydaje się dziwne i nie na czasie, ale wystarczy przecież spojrzeć na świat mody - kiedy są pokazy kolekcji zimowych? Bo przecież nie zimą. Wiosennych też się wiosną nie pokazuje, tylko odpowiednio wcześniej. Uświadamiając to sobie szybko wyleczyłam się z dziwnego uczucia towarzyszącego robieniu kartek świątecznych poza sezonem i robię je wtedy, kiedy mam na to ochotę, choć nie ukrywam, że praca nad nimi idzie mi najlepiej tuż przed świętami. 

Kartka wielkanocna, czyli baranek z czerwoną kokardą lub chorągiewką - mój ma wiązaną na widelcu kokardkę. Dla przełamania biało-czerwonej pstrokacizny, przykleiłam trzy maleńkie suszone kwiatki, oczywiście w kolorze czerwonym.

Sheep - stitchingcards.com
Wiele z Was pisało, że kolor czerwony nie pasuje do Wielkanocy, ale znalazły się też i takie osoby, dla których podobnie jak i dla mnie, patriotyczna kolorystyka wielkanocnej kartki nie stanowiła większego problemu - grafika z barankiem, czerwona baza i kartka gotowa. 

Na koniec obowiązkowy kolaż-nie-kolaż - poszłam na łatwiznę i sfotografowałam wszystkie trzy kartki razem. 


Teraz z niecierpliwością czekam na wytyczne czerwcowe. 

Dobrego tygodnia :-)

62 komentarze:

  1. Piękny wzorek, róże są wspaniałe! Owca mnie urzekła, rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te kwiaty...ale baran chyba je przebił... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zauroczona tymi wzorami. Róże są prześliczne, baranek wesoły. Mikołaj skradł moje serce :-). A kolory wybitnie mi się podobają, co nie zmienia faktu, że wciąż mam mały kłopot że świętami przez cały rok.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki:)
    mnie zachwycił Mikołaj, co do koloru czerwonego w kartkach wielkanocnych to niestety nie udało mi się przekonać, ale baranek jest genialny :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne wzory i co za tym idzie cudowne karteczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  6. Przepiękne kartki :) baran rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe, a ta z owieczką -rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda karteczka zjawiskowa, nawet nie wiem którą bardziej podziwiać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Wspaniałe karteczki, Anetko. Te róże mnie urzekły. Ale i Mikołaj strasznie sympatyczny i chyba mu wcale nie przeszkadza taka mroźna atmosfera:)
    Kokardka na widelcu???
    Pozdrawiam ciepło i niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Tak, kokardka wiązana na widelcu - świetny sposób na małe kokardki.

      Usuń
  10. Świetne kartki stworzyłaś :) Mnie się w tych kolorach jak najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki, róże cudne - kocham róże :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki, a ten wzorek z różyczkami jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milko :-)

      W tych różach zakochałam się od pierwszego wejrzenia.

      Usuń
  13. Świetną są. Ta z barankiem wesolutka ale ta pierwsza jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Mi też ta pierwsza podoba się najbardziej.

      Usuń
  14. Anetko! Wszystkie karteczki stworzyłaś przepiękne i każda ma w sobie to coś, Też uważam że czerwony do wielkanocy nie pasuje ale jak zrobi się taką piękną karteczkę ja ty zrobiłaś to i nawet czerwony może być:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za tak miłe słowa :-)

      Czy czerwony nie pasuje do Wielkanocy? A jakiego koloru chorągiewkę mają baranki na wielkanocnych świętych obrazkach i religijnych kartkach? I Jezus na nich też w czerwonej szacie bywa, więc raczej pasuje.

      Usuń
    2. Anetko! no masz rację :-)

      Usuń
    3. To tylko detale, ale często one decydują o całości.

      Usuń
  15. Śliczne kartki. Róże są super, a owca wymiata.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne wszystkie karteczki Anetko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anetko cieszę się, że ponownie mogę Cię gościć w swojej zabawie. Twój haft matematyczny zachwyca mnie niezmiennie. Masz piękną kolekcję wzorów . Kartki sa rewelacyjne , ale tym razem mam swoją faworytkę. Jest nią karteczka z różą.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam za dwa dni na kolejne tematy .
    P.S. Dziękuję za kolaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Kartka z różami jest również moją ulubioną.

      Usuń
  18. Anetko wszystkie karteczki śliczne, ciężko wybrać która najładniejsza. Baranek czadowy buzka do niego sama się śmieje. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, pozdrawiam słonecznie :-)

      Usuń
  19. Wszystkie kartki śliczne, karteczka z różami na dzień mamy śliczna , wogóle wszystkie są śliczne :D Jak to u Ciebie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko za tak miłe słowa :-)

      Usuń
  20. Wszystkie hafty rewelacyjne !!! Mina baranka bezcenna ,róże romantyczne a Mikołaj bardzo sympatyczny :-)))Ja jakoś nie doczytałam ,że wielkanocna ma być w kolorach patriotycznych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewinko :-)

      Skoro majowe kartki mają być w kolorach patriotycznych i na każdej, oprócz komunijnej, ma być czerwony detal, to i wielkanocnej też to dotyczy - kwestia interpretacji wytycznych.

      Usuń
  21. świetne hafciki, a roze podbily moje serce

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kartki, dla mnie ta z różami zdecydowanie najwspanialsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Co do kartki z różami, to mam takie samo zdanie jak Ty.

      Usuń
  23. No i tak się zastanawiam, co na moim osobistym podium ma dostać nr 1 - róże czy baranek ? Myślę, że dylemat nie do rozstrzygnięcia - bo każda ma inny wydźwięk, mimo zblizonej nuty kolorystycznej. Pieknie Ci wszytkie wyszły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Suuuper karteczki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwyciły mnie Twoje kartki:) Ta dla mamy genialna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Różyczki są cudne :) Mikołaj też mi się podoba. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartka dla mamy bardzo mi się podoba, uwielbiam kolor czerwony, z Mikołajem miałaś bardzo fajny pomysł -> zamarznięte okno :3 w ogóle jego czapka jest słodka :3 a trzecie, bardzo oryginalnie, nie widziałam jeszcze czerwonej karki wielkanocnej :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Widzę, że mamy podobne upodobania kolorystyczne.

      Usuń

Dziękuję :-)