22.05.2016

CO SŁYCHAĆ...

Tiger - stitchingcards.com
Co słychać panie tygrysie?
A nic. Nudzi mi się.
Czy chciałby pan wyjść z za tych krat?
Pewnie, przynajmniej bym pana zjadł.
(Tygrys - Jan Brzechwa )

Mój tygrys co prawda w środowisku naturalnym, ale gdyby ktoś mu niepotrzebnie głowę zawracał, to kto wie, jakby to się skończyło. Nawiasem mówiąc uwielbiam tygrysy, uważam je za najpiękniejsze zwierzęta świata. I ten ich ryk - kojarzy mi się z grzmotami i błyskawicami przeszywającymi niebo podczas sierpniowej burzy - nawet król zwierząt tak pięknie nie ryczy.

Dwa tygodnie L4 minęły jak oka mgnienie - jutro do pracy. Oba były bardzo intensywne - pierwszy pod względem rodzinnym, drugi pod względem kolekcjonowania niezbędnej dokumentacji lekarskiej (ups! brakuje mi jednej pieczątki), na szczęście od czwartku kolejny długi weekend i wtedy poleniuchuję.

Dobrego tygodnia :-)

51 komentarzy:

  1. Swiwtny tygrys. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Fajny ten tygrys, też go haftowałam - całe wieki temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy tygrys :)
    Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tygrysek, ja teraz z całą serią Brzechwy wierszyków jestem na bieżąco ;) to prawda, że jak ma się wolne to cas mija w oka mgnieniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Prawda. I to chyba właśnie o szybko mijającym wolnym czasie Natalia Kukulska śpiewała kiedyś "Im więcej ciebie tym mniej".

      Usuń
  5. Oj ciężko się wraca po dłuższym wolnym ;) Ale ten tydzień dobry jest na powroty, zanim się obejrzymy - znów wolne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego się trzymam - pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Anetka, ja też lubię tygrysy (wszystkie kocurki zresztą). A Twój jest piękny - świetnie oddałaś ten czający się ruch.
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Kota lubię tylko jednego - tego, którym brat obdarował naszą mamę. Reszta wrażenia na mnie nie robi, oprócz tygrysów oczywiście.

      Pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń
  7. Anetko! świetny tygrysek i wierszyk również wspaniały,też lubię tygryski ale tylko na zdjęciu :-) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, pozdrawiam serdecznie😀

      Usuń
  8. Jak koty to tylko duże!... super wyszedł ten "przyczajony" tygrys...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny "koteczek" :) No to miłego powrotu do pracy CI życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to życzę Ci spokojnych tych trzech dni w pracy, a tygrys cudowny

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczka :) Powrót do pracy nie będzie taki zły :) Tego ci życzę :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny tygrys, ciekawe na kogo poluje?
    Czas zdecydowanie za szybko ucieka.
    Dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny tygrys! Uwielbiam wszelkie "kotowate", nie ważne czy duże, czy te mniejsze :)
    Miłego (krótkiego) tygodnia pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny tygrys :)
    Mam nadzieję, że ze zdrówkiem już lepiej.
    Też czekam do czwartku na długi weekend :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Zdrowie powoli wraca do normy.

      Usuń
  15. Piękny haft! :) Miłego dnia!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj....jak tam się czujemy?????Tygrysek pierwsza klasa :)cudo cudo cudo!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :-)

      Czuję się coraz lepiej.

      Usuń
  17. Tygrys wyszedł Ci super! Życzę zdrówka i zapału do pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny tygrys - i dobrze, że w środowisku naturalnym. Ja z dzieciństwa pamiętam tragicznie smutne tygrysy w starym zoo, w małych klatkach. To był naprawdę smutny widok. Teraz, przeniesione do nowego, maja o wiele lepiej.
    O co chodzi z tymi pieczątkami - ostatnio dwa razy jechałam do przychodni po brakujące...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Niestety ciągle się zdarza, że tygrysy w niewoli żyją w warunkach wołających o pomstę do nieba. Inne zwierzęta też, o cyrkowych nie mówiąc.

      Usuń
  19. Uwielbiam wszystkie kotowate, a najbardziej ich spojrzenia! :) Też cieszę się z długiego weekendu, choć zapowiada się bardzo pracowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :-)

      A ja będę leniuchować na wsi, właśnie wsiadłam do pociągu.

      Usuń
  20. Jaki piękny! Przepiękny tygrys!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej, jaki piękny, ja lubię tygrysy białe :) chociaż moją ulubioną postacią był i jest tygrysek z Kubusia Puchatka. :p Ooo i przypomniałam sobie, że i ja tygrysem jestem wg. chińskiego horoskopu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Tygrysek z Kubusia Puchatka jakoś nie przypadł mi do gustu, wolę Prosiaczka.

      Usuń

Dziękuję :-)