01.05.2016

BEZ OBRAZKA

Dziś bez obrazka. Nie zdążyłam sfotografować, bo od czwartku jestem w szpitalu. Znowu. Na szczęście nie z Wygodnicką, której jeszcze nie wypisali (wiem, bo wczoraj byłam na tamtym oddziale konsultowana), ale na jednym z najsmutniejszych oddziałów, czyli na internie, za to towarzystwo mam pierwsza klasa - dwie sympatyczne panie 70+, z którymi szybko znalazłam wspólny temat w postaci przystojnego pielęgniarza, z którym lata temu mijałam się na korytarzach szkoły widocznej z okna mojej sali.

Marta – zwracam honor. Co prawda nie wiem, na jakim urządzeniu przeglądasz blogi, ale rzeczywiście - w niektórych urządzeniach dotykowych z Androidem wpisy z mojego bloga mogą nie wyświetlać się poprawnie. Wszystko to za sprawą mojej ulubionej czcionki Comics, która najwyraźniej nie jest przez takie urządzenia wyświetlana, dlatego też teraz będę używać czcionki dedykowanej dla szablonu, z którego korzystam. Jak do tego doszłam? Przypadkiem. Skopiowałam na mój drugi blog część tekstu stąd i okazało się, że w tablecie ta skopiowana część wyświetlana jest zupełnie inną czcionką bez polskich znaków. Co ciekawe, w smartfonie czcionka też jest zmieniona, ale polskie znaki są. Może zależy to od wersji oprogramowania? Wnikać nie będę, najważniejsze, że problem rozwiązany.

Udanego, a przede wszystkim zdrowego długiego weekendu Wam życzę, a tym, którzy go nie mają - spokojnej pracy w te dni.

Dobrego tygodnia :-)

44 komentarze:

  1. Najważniejsze, że humory Wam dopisują :) Trzymajcie się wszystkie ciepło i zdrowiejcie, wiosna zbliża się wielkimi krokami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :-)

      Pogoda dzisiaj była naprawdę wiosenna, ale tylko gdy oglądało się ją przez okno. Na zewnątrz, mimo słońca, można było nieźle zmarznąć.

      Usuń
  2. Zdrówka i spokoju :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia !!
    Trzymam kciuki za powrót do domu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko, tak mi przykro, że jesteś znowu w szpitalu. Trzymaj się Kochana, dużo zdrowia życzę!
    Ps.
    U mnie też była widoczna inna czcionka, ale jakoś mi to nie przeszkadzało ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Czcionka czcionce nierówna. Moja mogła być nieczytelna.

      Usuń
  5. Współczuję, że znów szpital :( Chociaż tyle dobrze, że towarzystwo już lepsze... ale mimo wszystko wychodź stamtąd jak najszybciej, zwłaszcza, że pogoda taka piękna. Zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetka, przesyłam Ci moc uścisków i życzenia szybkiego opuszczenia szpitalnych murów. Dobrze, że chociaż Lady Wygodnicka Cie nie dręczy:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Teraz to ja mogę być wygodnicką, bo obie panie bardzo się o mnie troszczą.

      Usuń
  7. Zdrowia Anetko i dobrej opieki w szpitalu :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anetko! dobrze że teraz masz lepsze towarzystwo,ale życzę ci zdrowia i szybkiego powrotu do domu bo tam jest najlepiej - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. to życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego życzę... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko, ja rozumiem że tam może być miło, że fajne towarzystwo, że przystojny lekarz... ale już się nie wygłupiaj i przestań biegać po tych szpitalach :) Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Chciałabym już nie odwiedzać szpitali, może kiedyś tak będzie.

      Usuń
  12. Wracaj szybciutko do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowia przede wszystkim, szybkiego wyjścia ze szpitala i pięknej wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowia życzymy:)
    Bardzo serdecznie dziękujemy za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  15. Anetko, przede wszystkim życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia:)
    Co do kościółka to znajduje się w maleńkiej wiosce w Wielkopolsce, w Dębnie Królewskim. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybkiego powrotu do zdrowia:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że już Cię wypuścili. I w dobrym zdrowiu. Nawet mimo lepszego towarzystwa życzę Ci jak najkrótszego pobytu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Tak, jestem już w domu, wypisali mnie dzisiaj. Na towarzystwo tym razem nie mogłam narzekać.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń

Dziękuję :-)