03.04.2016

ZABAWY U RENII

Hares - stitchingcards.com
Na świątecznej łące skakały zające, 
dwa się zakochały i do nas przykicały.

Zabawy u Reni, czyli Robótkowy Hasiok 2016 i Wymianka Wielkanocna - zacznę od Wymianki.


Wymiankowe trio stworzyłam z Panią Krysią, czyli Mamą Lidki/Czarnej Damy z Misiowego Zakątka oraz z Basią ze Świata według Basi, z którą już kolejny raz spotykam się przy okazji wymianki.

Prezent od Basi - zajączki były przepyszne, herbata zresztą też.

Basiu - dziękuję :-)
Do Pani Krysi powędrowała ode mnie kartka, którą zrobiłam na marcowy etap całorocznego kartkowania z Anią 

Easter Eggs and Tulips - stitchingcards.com
i małe co nieco

 
Pani Krysia zrobiła mi niespodziankę i za prezent odwdzięczyła się piękną kartką. 

Pani Krysiu - dziękuję :-)
Za pamięć i piękne kartki z życzeniami chciałabym podziękować także:
Aleksandrze z Anielique i Wojtkowi

Olu i Wojtku - dziękuję :-)
 Beacie z Handmade by Ranya

Beato - dziękuję :-)
 Justynie z Some-part-from-my-art 

Justyno - dziękuję :-)
Lidce z Misiowego Zakątka

Lidko - dziękuję :-)
i Weronice ze Świata igłą malowanego 

Weroniko - dziękuję :-)
Zbliża się piąty dzień miesiąca, zatem najwyższa pora zaprezentować swój hasiok. 

Troszkę do niego przybyło i troszkę się w nim pozmieniało - miejsca w nim mało, dlatego paski papierków, które zostały mi po robieniu kartek, pozwijałam w quillingowe ruloniki - wygląda to tak:


Wymianka podsumowana, hasiok pokazany, no to zabieram się za kartki na kwietniowe kartkowanie z Anią - jak podobają się Wam najnowsze, nieco Danutkowe, wytyczne?   Co prawda na kartkę komunijną miałam inny pomysł, bo taką z hostią i kielichem już robiłam, a nie lubię powtarzać wzorów, ale jak mus, to mus (jabłkowy na przykład), coś się wymyśli. Kartki z połączeniem żółtego i zielonego? Proste, bo i na takie kolory mam wzory.

Dobrego tygodnia :-)

36 komentarzy:

  1. Swietne karteczki i super wymianka a i hasiok juz pelny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :-)

      Hasiok pełny, bo malutki i dzięki całorocznemu kartkowaniu z Anią.

      Usuń
  2. Zajączki przeurocze! I opis pasuje jak ulał :)
    Otrzymane kartki równie piękne, miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale uroczy zajączek :)
    Ładne kartki dostałaś ,każda inna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile uroczych kartek dostałaś! :) Ja prawie nie dostaję, bo i sama nie piszę. Ale pooglądać u innych lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj adres, to przyślę Ci kartkę na imieniny.

      Usuń
  5. Zajączki wyglądają na bardzo szczęśliwe:) Pozdrawiam kwietniowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa kicające zające świetne. Karteczki również super dostałaś. Nad kartkami na zabawę dopiero będę myślec, może w tygodniu... aczkolwiek ja wolę konkretne wytyczne (ma być to, to i to) niż tylko kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Kolory dają większe pole do popisu, bo możesz je podciągnąć pod każdą okazję i zrobić na przykład trzy kartki na Boże Narodzenie.

      Usuń
  7. Fajnie się bawicie i wysyłacie te karteczki.Twoje z haftem zachwycają jak zawsze ,a te zajączki na pierwszej są przeurocze.
    Pozdrawiam ciepluśko i niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i pozdrawiam wiosennie :-)

      Usuń
  8. śliczne kartki dostałaś . Wowo bogaty prezent wysłałaś a ja ci taki skromny . Oo a pojemniczek to zapełniasz szybciutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :-)

      Bogaty i bardzo ładny prezent już od Ciebie dostałam, więc nie masz się czym przejmować.

      Usuń
  9. Fajne dostałaś karteczki, to miłe jak koleżanki o nas pamiętają. Wymianka wielkanocna tez udana. Pan zajączek z Panią zajączkowa na froncie świetni !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Tak jakoś ostatnio wychodzi, że więcej kartek dostaję od blogowych znajomych niż od realnych.

      Usuń
  10. Zakochane, tańczące zające - uroczy haft!
    U mnie też więcej życzeń od blogowych znajomych :-). Hasiok pełny, jeszcze chwila i będziesz musiała dostawić drugi słoik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Hasioczek pełniutki, bo malutki. Duża też w tym zasługa całorocznego kartkowania z Anią, bo gdyby nie ono, to same nitki ledwie by dno przykrywały, albo i nie.

      Usuń
  11. Śliczne kartki i fajna wymianka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, pozdrawiam wiosennie :-)

      Usuń
  12. Piękne kartki, zarówno Twoje, jak i te otrzymane <3
    Zabawy z kartkami w tle bardzo przydatne, dzięki nim powstaje wiele kartek przydatnych na różne okazje :)
    Pozdrawiam słonecznie z wieczornym koncertem kosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :-)

      A może przyłączysz się do naszej zabawy? Zapraszam. Koncert kosów musi być cudowny.

      Usuń
  13. Halo, halo! karteczka super, a do mnie prosze zagladać "głośno" ;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo i obiecuję poprawę, pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. Widać że psotniki z tych kicajców ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesympatyczne te zajączki. I jakie mają spojrzenie :)
    Piekne kartki otrzymałaś.
    podobają mi się pomysły Ani. A najbardziej podoba mi się to, że muszę się zmobilizować co miesiąc, a nie odkładać "kartkowanie" na ostatnią chwilę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Mimo że ciągle mam kartki zrobione na zapas, to i tak robię nowe, gdy jest taka potrzeba, a te już gotowe leżą i leżą i leżą.

      Usuń
  16. Świetne kartki i prezenciki dostałaś Anetko. Hasiok nieźle już zapchałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo :-)

      Hasiok zapchany, bo malutki. Chyba trzeba będzie drugi słoiczek dostawić.

      Usuń
  17. Ojej te dwa zakochane zajączki Ci się kapitalnie udały, normalnie widać tę ich miłość w oczkach :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)