17.04.2016

ŚPIOCH

Gnome sleeping - stitchingcards.com
W minioną niedzielę blogspot podobno zamienił się w blogpsot i źle wyświetlał mój blog - zmienił czcionkę i zabrał polskie znaki. Co ciekawe, u mnie wszystko wyświetlało się jak należy, jednak gdy kilka dni później chciałam przy pomocy smartfona podejrzeć mój blog pseudokulinarny, czcionka rzeczywiście była w nim inna i brakowało polskich znaków. Być może ma  to jakiś związek z tą informacją:
Zamknij powiadomienie Dostępne pod koniec kwietnia.
Wszyscy czytelnicy będą mogli wyświetlić Twoje blogi w domenie Blogspot przez połączenie szyfrowane na https://<your-blog>.blogspot.com. Istniejące linki do Twojego bloga i zakładki nadal będą działać. W ramach tej zmiany zniknie ustawienie dostępności HTTPS, a Twoje blogi zawsze będą w wersji HTTPS.
Haftowany krasnal smacznie śpi pod drzewem, a ja, jak zwykle w wieczór poprzedzający kolejny szpitalny przegląd techniczny, spać poszłam dużo później niż planowałam (było już dzisiaj), bo przecież przed "wczasami" wszystko w domu musi być dopięte na ostatni guzik. Trzymajcie proszę jutro kciuki - za przeglądających, żeby niczego nie przeoczyli i za przeglądaną, żeby dobry nastrój nawet na stole operacyjnym jej nie opuszczał i żeby pooperacyjna wścieklizna nie dawała się jej mocno we znaki.

Dobrego tygodnia :-) 

44 komentarze:

  1. Krasnal świetny !
    Ja też tak ostatnio śpię w każdym miejscu, m.in na fotelu przy haftowaniu. Koszmar.
    Powodzenia. Na pewno przegląd przebiegnie pomyślnie.
    Pozdrawiam słonecznie.
    Ps. Kompletnie nie rozumie cytatu bloggera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :-)

      Też nie rozumiem tego cytatu, bo mój blog od początku sam z siebie w https się wyświetla.

      Usuń
  2. Anetko trzymam kciuki, bardzo mocno.
    Oj żebyś mogła już sobie żyć spokojnie, bez tych "wycieczek"... Śpioch fajny Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Jutro okaże się, czy ta "wycieczka" będzie ostatnią. Oby była, bardzo bym chciała.

      Usuń
  3. Ale fajny ten krasnal :)
    Ten komunikat też mi się wyświetla, ale nie wiem czy mogłoby to wpływać na czcionkę i polskie znaki... kto ich tam wie :)
    Oczywiście trzymam mocno kciuki! Ten tydzień zapowiada się u mnie podobnie, choć nie mnie będą przeglądać, na szczęście (ale przecież stres jest zawsze). Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Masz rację, stres jest zawsze - dziś na salę operacyjną wchodziłam na trzęsących się nogach, choć to, co mi robili, w ogóle strachu nie było warte.

      Usuń
  4. Anetko zdrówka życzę, wracaj szybo z tych "wczasów" i oby wszystko było w jak najlepszym porządku . Krasnalek słodziak niesamowity .
    Pozdrawiam i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Jeśli wszystko będzie OK (bo będzie), jutro mnie wypiszą i nawet L4 nie będzie potrzebne.

      Usuń
  5. Spokojnego przeglądu :) wszystko będzie w porządku i będziesz mogła odpocząc jak twój gnom :) trzymaj się cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :-)

      Mam nadzieję, że już tej nocy dobrze się wyśpię.

      Usuń
  6. Śpioch uroczy :)
    I Tobie takiego mocnego snu na stole operacyjnym życzę :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :-)

      Przy zabiegach takich jak mój znieczulenie jest w kręgosłup, choć raz mnie uśpili na całe 15 minut.

      Usuń
  7. Wygląda jak wrocławski krasnal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. smacznie śpi ,zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny krasnal... aż się chce jeszcze raz sięgnąć po "Sierotkę Marysię... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Chociaż mi kojarzy się z czytanym niedawno "Hobbitem" i "Władcą pierścieni" Tolkiena.

      Usuń
  10. to trzymam kciuki za pozytywne efekty przeglądu technicznego, oby "stacja" dobrze się spisała
    a ty wracaj w dobrym stanie i humorze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doroto :-)

      Jeśli jutro okaże się, że wszystko dobrze pracuje, humor będę miała wyśmienity.

      Usuń
  11. Krasnoludek jest cudowny i jak perfekcyjnie wyhaftowany. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny krasnal :)
    Trzymamy kciuki oboje, będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca...., a mówiłam ze text jest nie taki jak trzeba...to mnie niedowierzałaś...., będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :-)

      Niedowierzałam, bo gdy sprawdzałam, wszystko już było w porządku.

      Usuń
  14. Kciuki oczywiście trzymam - niech że specjaliści będą tak mądrzy jak dr House, tylko bardziej mili.
    Krasnal cudnie rozleniwiony - poproszę odrobine tego spokoju.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Niektórzy specjaliści są jak doktor House, ale wiedzą mu nie dorównują.

      Usuń
  15. Super Śpioch.
    Trzymam kciuki i mam nadzieję, że wszystko w porządku.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Czy wszystko w porządku okaże się jutro, ale mam nadzieję, że tak.

      Usuń
  16. Krasnal swietny. Wszystkiego dobrego i szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Krasnal boski! Uwielbiam Twoje kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za tak miłe słowa :-)

      Usuń
  18. Mam nadzieję, że przegląd się udał?
    Przeuroczy jest ten krasnal i ślicznie wykonany.
    Ja nie nadążam za tymi wszystkimi zmianami Bloggera i nie wiem po co tak mieszają. U mnie też działy się różne dziwne rzeczy - obrazy na pasku bocznym zmieniały rozmiar i nie mogłam nic z tym zrobić.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, Tobie również życzę udanego weekendu :-)

      Przegląd wypadł bardzo dobrze i mam nadzieję, że wizyta kontrolna będzie równie pomyślna.

      Usuń
  19. Krasnal śpi tak smacznie, że aż chce się do niego dołączyć. Trzymam kciuki za pomyślny przebieg przeglądu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Przegląd przebiegł pomyślnie, tak, jak chciałam. Oby tylko efekty leczenia się utrzymały.

      Usuń
  20. Jaka cudowna ta kartka, uwielbiam postacie fantasty, z bajek na kartkach :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko, cieszę się,że kartka Ci się podoba :-)

      Usuń

Dziękuję :-)