06.03.2016

NA SPORTOWO - RZUTKI. I HASIOK

Darts - stitchingcards.com
Padłam. Po ostatnim czterodniowym wyjeździe, podczas którego takie tyły w odwiedzaniu Was mi się porobiły, że do świąt będzie co nadrabiać. A może to wczorajszy dzień spędzony z moją małą Siostrzenicą, dziewczynką równie kochaną, co absorbującą, sił mnie pozbawił? Cokolwiek by nie było przyczyną, jedyne, na co mam teraz ochotę, to zapaść w zimowy jeszcze sen. Zzzzzzzz...

Ach... Zapomniałabym... Piąty dzień miesiąca za nami, więc pora na prezentację słoiczka, który zapełniam resztkami w ramach organizowanej przez Renię zabawy Robótkowy Hasiok 2016.


Prawdę mówiąc niewiele w tym moim hasioczku przybyło, a przynajmniej nie tyle, żeby to było widoczne i na dobrą sprawę mogłabym powtórzyć zdjęcie z lutego, ale nie, wklejam zdjęcie aktualne. Może ktoś dojrzy jakąś różnicę. I mnie przy okazji ;-)

 
 Dobrego tygodnia :-)

36 komentarzy:

  1. Już niedługo będzie wiosna i sen zimowy się skończy, więc odpoczywaj póki możesz, a Hasiok i tak się zapełni :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, ale coś mi nie wychodzi - i z odpoczynkiem (ach, służbę mieć), i z hasiokiem. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Ja tez tak mam , jak juz gdzieś wyjae to sie późńnej wyzbierac nie mogę. Bardzo ciekawy wzorek na tej kartce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... Starość nie radość... :-D

      Patrzę na te rzutki i patrzę, i jakieś takie mało wyraźne mi się wydają. Może profesjonalni gracze widzą, co to jest, ale przeciętny zjadacz chleba może mieć problem.

      Usuń
  3. Tym haftem narobiłaś mi ochoty na rzutki :) A, że wiszą na ścianie, to mam niedaleko ;)
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to lotki w dłoń i do dzieła :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Anetko, tarcza do rzutek świetna. Słoik Hasiokowy już pełen, na następne miesiące będziesz robić kolejne słoiczki z adnotacją danego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      A wiesz, że na taki właśnie pomysł wpadłam, żeby na każdy nowy miesiąc brać nowy słoiczek? Tylko w pozostałych pustawo by było, bo w tym tłok robią skrawki papieru - pozostałość po kartkach na zabawę u Ani.

      Usuń
  5. Wow, Twój Hasiok jest prawie pełny. Nie próżnowałaś w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko wrażenie Izo, sporo się jeszcze do niego zmieści.

      Usuń
  6. Jak dla mnie hasiok prawie pełny ;-)
    Anetko, ciągle jestem pod wrażeniem wzorów jakie wyszukujesz do haftu - dartki są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Prawie robi różnicę i sporo luzu jeszcze w nim jest.

      Usuń
  7. też bym chętnie zapadła w sen...i oby do wiosny ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby do wiosny - ciepłej i pełnej słońca :-)

      Usuń
  8. super hafcik, dzieci bywają absorbujące, coś o tym wiem ;p, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Ja włąśnie nadrabiam nieobecność blogową i jedno wiem ,nigdy się nie nadrobi choćby nie wiem co.Człowiek musiałby nic nie robić ,nie pracować tylko w kółko siedzieć na blogach .
    Buziaki Anetko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Danusiu, więc pewnie znowu trzeba będzie co nieco ominąć.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Super hafcik, rzutki inna nicia musiałabyś zrobić, bo są mało widoczne, a moze to wina aparatu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo też słabo je widać, choć kolory są takie, jak w opisie.

      Usuń
  11. Rarytas dla fanów tej gry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może przedwiośnie tak nas osłabia.....
    Fajna kartka, a hasiok czeka na zapełnienie resztkami przedświątecznych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :-)

      Oby to była wina przedwiośnia. Z pracami przedświątecznymi jestem daleko w polu.

      Usuń
  13. Swietny hafcik a dzieci to chyba nigdy sie nie mecza..... Hasiokowi przybywa, pozdrawiam i milego snu..

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja haftowana tarcza na rzutki jest po prostu świetna. Bardzo mi się podoba. Chaosik robótkowy to super pomysł. Może też sobie taki zrobię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Do hasioka zachęcam, może dzięki niemu zrobisz jakieś recyklingowe prace?

      Usuń
  15. Takie nieobecności blogowe zdarzają się chyba każdemu. Ja z różnych przyczyn, jestem dzisiaj w sieci po 5 dniowej przerwie.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzają, się zdarzają, ale już wychodzę na prostą z zaległościami.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  16. Dobrego tygodnia! :) I weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja napełniam co roku słoik 2,5 litrowy, ale tym razem nie pokazuję go w żadnej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki wystarczyłby mi na kilka lat :-)

      Usuń

Dziękuję :-)