20.03.2016

KARTKOWANIE Z ANIĄ - MARZEC

Easter Bunny - pricknstitch.com
W tym roku Wielkanoc jak dla mnie przychodzi za wcześnie. Okna co prawda zdążyłam umyć (Marta, dzięki za podpowiedź - myjka parowa też zostawia smugi, jak każda z gumową ściągaczką), zdążyłam też przewietrzyć szafę z ubraniami i kolejną kuchenną szafkę, ale nie zdążyłam przygotować tylu wielkanocnych kartek, ile bym chciała (może dzisiaj uda mi się jeszcze jakąś zrobić), dlatego też dostaną je tylko moi najbliżsi. I Natalka, o której możecie poczytać tutaj -> Pokaż, że masz serce - do niej powędruje zając, którego widzicie wyżej. Z marchewką na zdrowie. Zając wędruje również na marcowy etap zabawy Kartki przez cały rok, organizowanej przez Anię z Ręcznych robótek Anny.


W marcu należało przygotować kartkę z prezentami (Boże Narodzenie), zajączkiem (Wielkanoc) i tulipanami (dowolna okazja). 


Na początek "podchoinkowe" prezenty.  

Four Presents - stitchingcards.com

Następnie zając odsłona druga - tym razem z pisanką w łapkach.

Easter Bunny - pricknstitch.com

I na koniec tulipany w wersji wielkanocnej.

Easter Eggs and Tulips - stitchingcards.com
I w styczniu i w lutym więcej pisałam o kartkach, które przygotowałam, tym razem nie mam do tego weny - chyba zabiła ją rutyna.

Życzę Wam udanej Niedzieli Palmowej i dobrego Wielkiego Tygodnia - postarajmy się przeżyć ten czas tak, aby udało nam się na nowo uchwycić istotę Wielkanocy, którą nie jest ani wysprzątane mieszkanie, ani suto zastawiony stół, ani otaczająca nas wszędzie kurczaczkowo-króliczkowa komercja.

56 komentarzy:

  1. Karteczki swietne a zajac z marchewa super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. piekne karteczki, haft matematyczny jest zaskakujący, można nim cuda wyczarować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renato :-)

      Wpisz w Google "izonit", to dopiero matematyczne cuda zobaczysz.

      Usuń
  3. Zajączek uroczy :)
    Masz rację życząc Nam tak przeżytego tygodnia .....często zapomina się co jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki :)
    W pełni zgadzam się z tym co napisałaś na końcu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu, pozdrawiam wiosennie :-)

      Usuń
  5. Piękne karteczki. Ta z króliczkiem - wersja pierwsza i druga - jest świetna! A marchewka daje czadu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko świetne znowu kartki zrobiłaś. Jednak ten haft matematyczny daje nieograniczone możliwości. Jak by tak ktoś chciał za mnie podziurkować kartoniki z wielką ochota bym znowu coś powyszywała. Dzisiaj stawiam na pierwszym miejscu zające , są świetne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Cieszę się, że podobają Ci się moje kartki.

      Usuń
  7. Super karteczki przygotowałaś. Paczuszki mamy takie same. Zajączka z jajcem mam nawet wykropkowanego, tylko nie wiem, czy dam rady skończyć, a tego z marchewka widzę po raz pierwszy.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Zając z marchewką jest sprzedawany w jednym pakiecie z zającem z jajem.

      Usuń
  8. Prześliczne kartki, zwłaszcza te tulipany wpadły mi w oko, piękny wzór :) A zajączki jakie urocze :)
    Jak dla mnie Wielkanoc też jest zdecydowanie za szybko, przydałyby się dodatkowe 2-3 tygodnie, bo zupełnie jestem nieogarnięta w tym roku...
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki. Ta z królikiem jest świetna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Wszystkiego dobrego na wiosnę :)
    Piękne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :) Delikatne i bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Królik przeuroczy, ale tulipany skradły moje serce... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki!!!!!!!!!!!!!!!cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie potrafię haftować więc jestem pod wrażeniem szczególnie króliczka. Na marginesie to też króliczka posłała do Natalki. Trzeba trochę rozweselić tą dzielną dziewczynkę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :-)

      Prawdę mówiąc, też nie umiem haftować. Jedyne co potrafię, to przewlekać nitkę od dziurki do dziurki jak instrukcja każe.

      Pozdrawiam wiosennie :-)

      Usuń
  15. Króliczek wygląda na zadowolonego z tak wielkiej marchewy, pewnie zaraz ją schrupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anetko świetne karteczki,ale ten zając to jest zarąbisty ,nie jakaś chudzina tylko rasowy kicajec.
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  17. Ta z zającem jest najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki i serdeczne życzenia !!!
    Życzę Tobie spokojnych, błogosławionych Świąt oraz wiosennej pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pogodnych i wesołych świąt! I niech będą zielone :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. super kartki!
    Radosnego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne karteczki! Ten króliczek na pierwszej jest przesłodki. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tobie, Twoim Bliskim i wszystkim czytelnikom tego bloga składam najlepsze życzenia świąteczne:) Przy okazji pięknie dziękuję za miłe słowa zamieszczone u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też zachwyciły kartki z zajączkiem ,ale prezenty i tulipanki równie pięknie się prezentują :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne hafciki - zadanie zaliczyłaś na 5 :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna karteczka wielkanocna z tym zajączkiem. Prezenty bożonarodzeniowe też niczego sobie. W ogóle to Ty kapitalne te kartki tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko za tak miłe słowa. Kartki tylko odtwarzam, wzory są kupne.

      Usuń

Dziękuję :-)