24.01.2016

KARTKOWANIE Z ANIĄ - STYCZEŃ

Rose Bush - stitchingcards.com
Ufff... Udało się... A już myślałam, że nie zdążę... Co prawda planowałam tę notkę na przyszłą niedzielę, ale skoro zdążyłam z kartkami na dziś, to do zaproponowanej przez Anię z Ręcznych robótek Anny zabawy dołączam dziś.  



Ania zaproponowała, żebyśmy co miesiąc robiły przynajmniej trzy kartki - jedną na Boże Narodzenie, jedną na Wielkanoc i jedną na inną dowolną okazję - pozwoli to uniknąć robienia okolicznościowych kartek na ostatnią chwilę. Żeby nieco urozmaicić zadanie, Ania co miesiąc będzie podawała wytyczne, co do tego, co ma się znaleźć na kartce na daną okazję. Propozycje Ani na styczeń to: choinka, jajko/pisanka i róża. 


Różę widzieliście już wyżej. Teraz choinka - ubiegłoroczna nowość.  
Tree Merry Christmas - stitchingcards.com

Zwykle robię tak, że kartonik z haftem naklejam na bazę kartki, tak, jak w przypadku róży (wygląda na to, że zdjęcia powinnam robić po 23, przy lampie kreślarskiej, bo wtedy kolory wychodzą takie, jakie są w rzeczywistości)


Robiąc kartkę z choinką skorzystałam z propozycji projektantów ze Stitching Cards i kartonik i bazę zrobiłam z jednego arkusza, 


ale raczej nie będę korzystać z tego sposobu, bo jest bardzo materiałożerny - robiąc kartki sposobem tradycyjnym, czyli naklejając kartonik z haftem na bazę, do wykonania czterech kartek potrzebuję trzech arkuszy kartonu w formacie A4, robiąc sposobem ze Stitching Cards z jednego arkusza A4 otrzymujemy jedną kartkę. Z paska kartonu, który pozostaje nam po zrobionej w ten sposób kartce możemy zrobić zakładkę.

Róża była, choinka była, to teraz jajko/pisanka. Bardzo prosty wzór, szlaczek zrobiony dziurkaczem pożyczonym od siedmioletniej Siostrzenicy, flamastry i kartka gotowa.

Happy Easter - pricknstitch.com

I kolaż na koniec: 


Dobrego tygodnia :-)

PS. Wpis zgłaszam do 21 Linkowego Party u Diany, do którego przeniesiecie się klikając w poniższy baner. 

divianaart.blogspot.com/2016/01/21-linkowe-party.html

70 komentarzy:

  1. Wiesz powiem Ci że mnie zaskoczyłaś :-) ALe bardzo pozytywnie , nie myślałam , że zechcesz się przyłączyć do zabawy. Zrobiłaś mi ogromna niespodziankę. Mam nadzieję, że spodoba Ci się to wspólne karteczkowanie.
    A Twoje matematyczne kartki podziwiam od dawna. są świetne .
    Wykonane bardzo starannie , no i te wzorki jednorazowe , nikt takich nie ma.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w lutym
    P.S. Anetko podeślij mi kolaż na maila , bo z bloga nie pobiorę , masz zabronione kopiowanie, a kolaże potrzebuje do podsumowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Jeśli tyko uda mi się dopasować wzorki do Twoich wytycznych, będę się bawić na pewno.

      Usuń
  2. Świetny pomysł organizacyjny i na pewno do wykonania dla wytrwałych i obowiązkowych osób...:) przecudne są te pąki róż...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, do wytrwałych świat należy :-)

      Usuń
  3. Haft matematyczny pięknie prezentuje się na kartkach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzeno, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  4. Fajnie ze jesteś cudowne prace ;) i powoli może spodoba się jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prostota karteczek zawiera ich piękno, ale pracochłonne były na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże powaliły mnie na kolana! Majstersztyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne karteczki Anetko i fantastycznie ,że też dopisałaś sie do zabawy Anulki.Te Twoje hafciki zawsze z ogromną ciekawością oczekuję i oglądam ,bo robisz to perfekcyjnie .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, bardzo mi miło czytać takie słowa. Dziękuję serdecznie :-)

      Usuń
  8. Piękne karteczki! :) Mam już debiut haftu matematycznego za sobą, muszę więc chyba zrobić z nim jakąś karteczką, Twoje są cudne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kwiatkosiu i zachęcam do matematycznego kartkowania :-)

      Usuń
  9. Piękne karteczki. Ja też postawiłam na haft matematyczny. A takiej choineczki jeszcze nie widziałam, ale bardzo mis się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milko :-)

      Choinka to nowość zaprojektowana na BN 2015.

      Usuń
  10. Piękne prace!!!!!!!!!!!!!! Widziałaś nawet u mnie sklep podpowiedział na temat kleju u mnie post TRIKI!!!!!!!!!!! super!!!!!!!!!wejdź przeczytaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto raz jeszcze :-)

      Na pewno zajrzę do Ciebie.

      Usuń
  11. Śliczne hafciki. Chyba żyjesz z igłą w ręku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za ta miłe słowa :-)

      Usuń
  12. Fajne kartki ,ta z różą urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne karteczki :) ja zawsze naklejam osobno wyszyty kartonik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki choineczka super , różyczki bardzo ładne a jajeczko urocze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  15. Wspaniałe kartki! Ta na pierwszym zdjęciu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie kartki są fantastyczne ,a szczególnie różany krzew

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne karteczki - uwielbiam haft matematyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi czytać takie słowa. :-)

      Usuń
  18. Anetko super karteczki zrobiłaś, wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kartki, ja też na bazę przyklejam kartonik z haftem, wygodniej się też tak haftuje, bynajmniej mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kornelio :-)

      I mnie się wydawało, że boki kartki będą mi przeszkadzały przy haftowaniu, ale haftowało się całkiem wygodnie.

      Usuń
  20. Świetne karteczki, ale niczego innego bym się nie spodziewała, zaglądając do Ciebie :) Zwłaszcza róże ogromnie mi się podobają, piękny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Widzę, że róże furorę robią. Haftowane matematycznie kartki są idealne osób takich jak ja, które chciałyby robić kartki, ale nie mają na nie pomysłu, więc innych u mnie nie znajdziesz.

      Usuń
  21. Bardzo ładne kartki - wszystkie mi się podobają.
    W końcu może na Wielkanoc coś z haftem matematycznym zrobię.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  22. Przepiękne karteczki! Cieszę się Anetko że bawisz się z nami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  23. Skromne i eleganckie :-))) Haftowane tematy oryginalne ,zwłaszcza ten bukiet różany :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Składam rewizytę i podziwiam piękne karteczki :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartrczki :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię matematykę w każdym wydaniu:) Bardzo mi się spodobały Twoje karteczki, proste i piękne a różyczki zachwycające! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kolekcja, już czekam na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne kolejne karteczki w Twoim wykonaniu. Ja ostatnio nie mam weny twórczej. Ogarnął mnie leń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie coś wena opuściła. Święta tuż tuż, a kartek za mało.

      Usuń
  29. Przepiękne róże! Choineczka też, i ta pisaneczka, cudowne :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)