17.01.2016

KARTKA OD BASI I KOMPUTER PO RAZ TRZECI

Bead Computer - stitchingcards.com
Obrazek wyhaftowany to u mnie obrazek od razu sfotografowany, jednak okazało się, że kilku nie sfotografowałam, chociaż byłam pewna, że to zrobiłam. Może po prostu niechcący je usunęłam podczas komputerowych porządków? Powyżej jeden z takich "zapomnianych" obrazków, a zarazem jedno z moich pierwszych podejść do koralików. 

Choć nie zawsze trzymam się instrukcji, to w przypadku haftowania koralikami jest to wskazane, a już na pewno w kwestii doboru rozmiaru koralików, bo te zwykłe plastikowe, których użyłam, są jednak nieco za duże (powinny być w rozmiarze 11/0, a te pod 8/0 podchodzą, czyli, inaczej mówiąc, są o milimetr większe), ale ich dużym plusem jest to, że są równiuteńkie, czego nie można powiedzieć o koralikach szklanych - nawet wśród uchodzących za najbardziej równe ślicznych koralikach Toho trafiają się nierówności, choć rzeczywiście rzadziej niż w przypadku koralików Preciosa, czy takich najzwyklejszych - w tych to dopiero jest przegląd wielkości w jednym opakowaniu.


Gdy w piątkowe popołudnie zajrzałam do skrzynki na listy, znalazłam w niej pełną dobrych życzeń  śliczną kartkę od Basi ze Świata według Basi. Basiu, serdecznie Ci za nią dziękuję. Dodam tylko, że kolorem dominującym w tej kartce jest fiolet, żadnych niebieskości tam nie ma.

Dobrego tygodnia :-)

28 komentarzy:

  1. Obie karteczki super, Ta Twoja z komputerem jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa karteczka! Wyobrażam sobie ile wymaga pracy, ale efekt rewelacyjny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Pracy rzeczywiście troszkę jest, ale za to jaka satysfakcja potem.

      Usuń
  3. Ciekawie prezentuje się ten koralikowy laptop :-) Ładną karteczkę też otrzymałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka z komputerkiem. Koraliczki super się tam wkomponywują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki są świetne . Koralikowy komputer bardzo pomysłowy podziwiam Twoją cierpliwość przy tych koralikach. Ich nawlekanie to dla mnie masakra. Mam je w całym pokoju :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Koraliki rzeczywiście są trochę męczące, ale w wersji kartkowej do przeżycia.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. Bardzo fajne i pomysłowe kartki :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aleksandro, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  7. Anetko piękna kartka koralikowa ,teraz i ja wiem o czym mówisz odnośnie koralików,bo mam trochę kolorów toho w domu,ale jeszcze nie zastosowałam ich w żadnym hafcie ,tylko w biżutkach .
    A mam ogromną ochotę popróbować haftu koralikowego,tylko z czasem jest u mnie bardzo kiepsko.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, trzymam kciuki za Twoje koralikowanie - na pewno stworzysz coś pięknego :-)

      Usuń
  8. Swietna karteczka koralikowo matematyczna. Podziwiam za cierpliwosc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny ten komputer, czegoś takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czaderski komputer, gratuluję pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo tak! Juz zapomniałam o naszych podobieństwach :D

    Magiczne są te twoje koralikowe karteczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny komputer - bardzo mi się podoba :) Znowu mam zaległości :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  13. Ale Ci kapitalnie wyszedł ten komputer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz. Dziękuję :-)

      Usuń

Dziękuję :-)