31.01.2016

CZY TA LIDKA...

Fairy with Umbrella - stitchingcards.com
Czy ta Lidka to hobbitka? Najwyraźniej tak, bo to hobbicki zwyczaj obdarowywać innych z okazji swoich urodzin, a w przypadku Lidki - trzecich urodzin Jej bloga. 

Tak się miło złożyło, że i ja dostąpiłam zaszczytu bycia przez Lidkę obdarowaną.


Dostałam: 
kartkę z podziękowaniem za odwiedziny i komentarze w Misiowym Zakątku,


pięknie opakowane mydełko,  


ślicznego szyszkowego łabądka, 


piękną serwetkę, 


kasiastego bałwanka


paczkę cukierków na specjalne okazje
 
 
i herbatkę na odmulenie po przejedzeniu słodyczami.  


Lidko, serdecznie dziękuję Ci za to wyróżnienie, którego w ogóle się nie spodziewałam i które bardzo miło mnie zaskoczyło. Życzę Ci jeszcze wielu blogowych rocznic z coraz większą liczbą obserwatorów i odwiedzających i jeszcze większą komentujących, nieustającej weny i mnóstwa czasu na realizację swoich wspaniałych pomysłów. I jeszcze jedno - nie zmieniaj się.

Dobrego tygodnia :-)

38 komentarzy:

  1. Pięknie Cię Lidzia obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezencik! A i karteczka niczego sobie - koraliki pięknie ją zdobia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milko :-)

      W oryginale deszcz miał być pionowymi kreskami, ale uznałam, że koraliki będą lepsze.

      Usuń
  3. Urocze prezenty ,cieszą oczy i serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik jak zawsze uroczy . A Lidzia no fakt jest niesamowita. Piękne dostałaś prezenciki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Tak, Lidka jest naprawdę niesamowita. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Świetna jest ta wróżka a deszczyk z koralików cudny...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Oryginalnie deszcz miał być haftowany nitką, ale uznałam, że koraliki lepiej do niego pasują.

      Usuń
  6. Anetko kochana dzięki Ci serdecznie. I dziękuję CI, że Ty ze mną jesteś i zawsze zostawiasz tyle miłych słów dla mnie. Mogę być i hobbitką :) he he Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hobbitka, nie hobbitka, ważne, że Lidka. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Tak, Lidzia to zdecydowanie hobbitka :-)
    Gratuluję prezentów, są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prezenty dostałaś gratuluję, a parasolowaty hafcik jes fajowy, ale nie wiem czy to hobbitka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Hobbici to postacie fantastyczne, a Lidka to realna kobitka, w dodatku niesamowita.

      Usuń
  9. O wow! Jakie cukieraski tu widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidzia lubi nam robić niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty, a do tego takie "z jajem" :)
    No i cudna ta wróżka z parasolką!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje cudnych prezentow. Sliczna karteczka matematyczno - perelkowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  13. Gratuluję pięknych prezentów. A te cukierasy powaliły mnie na kolana, super pomysł, a ile radości przy nich. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezenty przepiękne! Karteczka też. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  15. Karteczka i prezenty są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, to są świetne prezenty. Lidka obdarowała Cię wspaniale. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! A pomysł z cukierkami mnie rozbawił :3 i zainspirował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Pomysł z cukierkami jest bardzo fajny, a jak się spodobał mojej małej Siostrzenicy - szkoda że nie widziałaś, jak kombinowała, żeby na jak najwięcej cukierków zasłużyć.

      Usuń

Dziękuję :-)