10.01.2016

BABECZKA DLA PAWEŁECZKA

Cupcake - stitchingcards.com
Dziś zaległa, bo jeszcze grudniowa, urodzinowa babeczka dla Pawełeczka, a raczej dla Pawła, bo Pawełeczkiem czternastolatka nazywać już raczej nie wypada, zwłaszcza w towarzystwie. 

Z okazji 24. Finału WOŚP, podobnie jak w ubiegłym roku, postanowiłam utoczyć sobie krwi i uzbrojona w cierpliwość, bo chętnych bardzo dużo, już przed godziną ósmą ustawiłam się w kolejce do laboratorium w mojej przychodniw którym badania są dziś dużo tańsze niż zwykle, a cały dochód z nich zostanie przekazany WOŚP. Korzyść jest więc obopólna, bo oprócz satysfakcji, że pomogłam, sprawdzę też, czy wszystko ze mną w porządku. I jeszcze serce z piernika na pokrzepienie dostałam.
 

A dwadzieścia finałów temu... 

Identyfikator ogólnopolski - przód

Identyfikator ogólnopolski - tył

Identyfikator koszaliński - MAKAK,
czyli Młodzieżowy Artystyczny Klub Animatora Kultury
Potem jakoś już się nie złożyło, choć co roku sobie obiecuję, że na następny finał to już na pewno.

Dobrego tygodnia :-)

40 komentarzy:

  1. Piękna kartka! Babeczka dla Pawełeczka bardzo apetyczna!
    Owsiak jest niesamowity! Jeden niepozorny człowiek, a potrafi porwać całe tłumy! Ty też jesteś niesamowitą osobą!
    Trzymam kciuki by znów rekord został pobity. Pozdrawiam Anetko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Śliczna babeczka :)
    Kurczę, ciekawe czy w mojej przychodni też była taka akcja, muszę się zainteresować w przyszłym roku, bo nawet nie wiedziałam. No i to sedrucho jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Przychodnię sprawdź, może też taką akcję prowadzi, a jak nie Twoja, to może inna. A jeśli nie, to może im podpowiedz taki pomysł.

      Usuń
  3. Ty ,to masz pomysłów pełną głowę !
    Urocza kartka dla nastolatka :)
    Widzę ,że brałaś czynny udział w tej szlachetnej sprawie - brawo !

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna i smakowita babeczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka babeczka :) Fantastycznie, że istnieją ludzie na tym świecie, którym empatia nie jest obca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

      Usuń
  6. Karteczka świetna a twój identyfikator z WOŚP to super pamiątka. Maja córka też kiedyś była wolontariuszka i pewnie też gdzieś ma taki identyfikator.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka śliczna:) Na przyszły rok na pewno spełnisz swoją obietnicę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneto :-)

      Jak znam siebie, znowu skończy się na pobraniu krwi.

      Usuń
  8. Ale świetna babeczka i a Ciebie i na tej Twojej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muffinka wygląda smakowicie, taką nikt by nie pogardził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :-)

      Tak mi "zasmakowały" Twoje babeczki, że postanowiłam "upiec" kilka.

      Usuń
  10. super karteczka moja siostrzenica od paru lat chodzi z puszeczka z wielka orkiestrą

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna babaeczka, a identyfikator sprzed 20 lat to cudowna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Diano :-)

      Ten identyfikator uświadomił mi jaka już "wiekowa" jestem, choć wcale tego nie czuję.

      Usuń
  12. super babeczka, pomaganie wosp- lubię to pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Dziękuję :-)