03.01.2016

ABBEY ROAD I CIĄG DALSZY PODZIĘKOWAŃ

Abbey Road - stitchingcards.com
W nowym roku witam i co słychać pytam :-) Odpoczęłyście już po szaleństwach sylwestrowej nocy? Noworoczne postanowienia już w trakcie realizacji? Mróz bardzo Wam dokucza?

Tuż po Świętach dotarły do mnie jeszcze trzy kartki:
od  Mirki - Akrimeks z Akrimdolls, z którą, w ostatniej przedświątecznej chwili, spontanicznie umówiłam się na prywatną wymiankę kartkową 


 
 

od Marty z Inspiracji Marty - sytuacja podobna jak wyżej z inicjatywy Marty
 
 
 

i Aleksandry - Anielique oraz cichego fana mojej obrazkowej odtwórczości

 

Serdecznie dziękuję Wam wszystkim za piękne kartki i życzenia, a Tobie Mirko szczególnie za dołączone małe co nieco, które na pewno wykorzystam przy haftowaniu następnych koralikowych kartek :-)

Dobrego tygodnia :-)

38 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki i dołączone doń prezenciki.
    Wszystkiego najlepszego Anetko w nowym roku.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że karteczka dotarła:) Fajnie ze mogłyśmy radość sprawić :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :-)

      Niechby tylko poczta spróbowała kartki od Ciebie nie doręczyć, to miałaby ze mną do czynienia, a że straszna zołza ze mnie...

      Usuń
  3. Bardzo ładne karteczki dostałaś, fajne są te nasze blogowe znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Fajne, to mało powiedziane, one są ekstra :-)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego w nowym roczku!
    Mróz, że strach wychodzić, ale będę musiała...
    Abbey Road - fajna interpretacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      I u mnie mróz taki, że wychodzić się nie chce, ale jak mus, to mus. Nawet się zastanawiam, czy do pracy pieszo nie iść, bo idąc mniej zmarznę, niż czekając na autobus - tak robiłam gdy -20 było.

      Usuń
  5. Fajne karteczki dostałaś, to strasznie miłe , że dziewczyny chciały sie wymienic , Znaczy się Twoje karteczki znalazły uznanie co mnie wcale nie dziwi bo są świetne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kartki otrzymałaś :)
    Szaleństw nie było, postanowień nie czynię.
    Sprzątam, pakuję i przenoszę, bo remont trwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo i życzę szybkiego uporania się z remontem :-)

      Usuń
  7. ja też jeszcze raz dziękuję za wymiankę :) i cieszę się bardzo, że przydasie się przydadzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Mirko, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Fajny hafcik - nie widziałam go jeszcze. Ładne karteczki dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Ten wzór to jedna z ubiegłorocznych nowości.

      Usuń
  9. Katreczka bardzo ładna, jak i wszystkie otrzymane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki :)
    U nas 15 stopni na minusie, a w nocy było prawie 20... brrr! Na wieczorne spacery z psem pomykam w kominiarce, bo już mi prawie nos odpadł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      U nas troszkę cieplej, ale też dużo poniżej zera. Na szczęście od piątku ma się ocieplić.

      Usuń
  11. dziekuje za zaproszenie do dziergania i czytania ale jakoś ostatnio tak mam że jak mam ograniczenie czasowe - wyznaczone ramy czy jakoś tak- to mi nie idzie. nie mam przyjemności.
    Nie obiecuję ale postaram sie was śledzić, może cos do przeczytania mnie zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja mam podobnie? Ale tam nie chodzi o czytanie i dzierganie na akord i regularność nie jest obowiązkowa.

      Usuń
  12. Anetko świetne karteczki ,a ta koperta od Marty bardzo wesoła,fajny miała pomysł z jej ozdobieniem .
    Kochana życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku,więcej czasu i mnóstwa pomysłów .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Danusiu i pozdrawiam gorąco w ten mroźny czas :-)

      Usuń
  13. Mróz mi nie daje żyć, a tak po za tym, mimo że miałam trochę wolnego nic a nic mi to nie pomogło, jestem bardziej chora niż byłam :P

    Co do muliny, o tym też pomyślałam i wcale nie zazdroszczę pracy z nią, dla mnie to była mordęga :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, biedactwo... Niech Ci ten rok dużo zdrowia przyniesie.

      Mulina metalizowana nie jest łatwym przeciwnikiem, a najbardziej denerwuje mnie to, że niszczy ją nawet przesuwanie w igle.

      Pozdrawiam serdecznie, zdrowiej szybko :-)

      Usuń
  14. Piękne kartki. Jestem zachwycona. A mrozu szczerze nienawidzę i nie mogę się doczekać momentu, aż znowu będzie plusowa temperatura. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      No to widzę, że obie do zimnolubnych nie należymy.

      Usuń
  15. śliczna tradycja z przesyłaniem kartek szkoda, że tak szybko zanika ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może dzięki nam i naszym blogowym wymiankom nie zniknie zupełnie.

      Usuń
  16. Piękne kartki, upominki i najważniejsze - serdeczne życzenia :)
    Wszelkiej pomyślności w 2016 roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, a te przydasie w woreczkach to koraliki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to koraliki w sam raz do koralikowych kartek.

      Usuń

Dziękuję :-)