20.12.2015

BN 2015 - HURT

Christmas Baubles - stitchingcards.com
Ufff... Skończone... Tegoroczną produkcję kartek bożonarodzeniowych uważam za zamkniętą.
Bead Christmas Cupcake - stitchingcards.com
Co prawda nie jest ona tak bogata, jak ta sprzed dwóch lat, jednak czuję podobny jak wtedy przesyt.
Bead Christmas Penguin - stitchingcards.com
Początkowo wydawało mi się, że haftowanie koralikami idzie mi szybciej niż tradycyjne, ale gdy zaczęłam przy pracy spoglądać na zegarek okazało się, że było to tylko złudzenie.
Bead Christmas Sleigh - stitchingcards.com
Tak mi się spodobało to koralikowanie, że wyhaftowałam wszystkie dostępne na Stitching Cards koralikowe wzory świąteczne.
Bead Christmas Snowflakes - stitchingcards.com
Tradycją już u mnie jest, że kartki świąteczne, nawet te przygotowane wcześniej, wysyłam na ostatnią chwilę.
Bead Christmas Tree - stitchingcards.com
I choć przed każdymi świętami obiecuję sobie nie zwlekać z wysyłką, to i tak zawsze wychodzi, jak wychodzi.
Christmas Beads 6: Tree - stitchingcards.com
Mam tylko nadzieję, że poczta nie zawiedzie i kartki dojdą przed świętami, a jeśli nie, to przynajmniej jako spóźnione zrobią tak zwane wejście. 
Christmas Beads 3: Candles - stitchingcards.com
Korzystając z okazji już dziś życzę Wam
Christmas Beads 5: Snowflake - stitchingcards.com
by magia Świąt Bożego Narodzenia wypełniła Wasze serca miłością i radością 
Christmas Beads 4: Poinsettia - stitchingcards.com
oraz pozostawiła w pamięci wspomnienia niezapomnianych chwil spędzonych w gronie bliskich Wam osób.
Christmas Beads 2: Bells - stitchingcards.com
Wesołych Świąt :-)

PS. Kartki biorą udział w 19 Linkowym Party Świątecznym u Diany, do którego przekierowuje kliknięcie w poniższy baner.

http://divianaart.blogspot.com/2015/12/19-linkowe-party-swiateczne.html

55 komentarzy:

  1. Kurcze te kartki są niesamowite, a ile pracy musiały kosztować. Coś pięknego !!!
    Anetko gratuluje stworzyłaś prawdziwe dzieła sztuki
    Pozdrawiam i Tobie również życzę zdrowych i pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ...wszystkie co do jednej...:) Wesołych, a zarazem spokojnych Świąt życzę...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sa piekne i pelne swiat. Pozdrawiam i rowniez zycze zdrowych i pogodnych swiat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne! Każda jedna przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te karteczki Ci wychodzą;) Klimat pierwsza klasa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale pokaźna produkcja, są przepiękne! Nie mogę się napatrzeć :) Myślę, że dotrą na czas, póki co poczta nieźle się spisuje :)
    Życzę zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany rzeczywiście poleciałaś hurtowo :)
    Karteczki sa cudne, co jedna to ładniejsza, pięknie to wygląda haftowane tymi koralikami :) Tobie i Twoim najbliższym również wesołych świąt życzę a przede wszystkim zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są! Nie widziałam jeszcze takich...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki urocze ,co jedna to ładniejsza :)
    Mnie najbardziej do gustu przypadły te z gwiazdkami,
    są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczu oderwać nie mogę! Każda kolejna jest piękniejsza od poprzedniej! :) Nie wiedziałam, że takie cuda można stworzyć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych Świąt.
    Cudne karteczki !

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne koralikowe karteczki:) Każdy z wzorów wygląda rewelacyjnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny karteczkowy przepych i jak ślicznie połączyłaś koraliki z haftem :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Anetko wszystkie wzory są rewelacyjne,kurcze nawet nie wiem ,która kartka najpiękniejsza bo wszystkie mi się bardzo podobają .
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z okazji świąt Tobie, Twoim bliskim i wszystkim czytelnikom składam najlepsze życzenia. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Dziękuję za Twoją tegoroczną obecność na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt, pełnych magii, rodzinnego ciepła i cudownych wspomnień, a w Nowym Roku mnóstwo weny, radości i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Skacze aniołek ,skacze po chmurkach ,
    niesie życzenia w anielskich piórkach.
    I w każde miejsce i w każdy kąt wciska się życząc :
    Wesołych Świąt :)
    Dziękuję za kartkę ,nie wiedziałam ,że będę tą szczęściarą ,która je dostanie!
    Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Cieszę się, że niespodzianka się udała.

      Usuń
  18. Nawet, jeśli dotrą spóźnione - to wejście będą miały nieziemskie - są takie przecudne, że oczu nie można oderwać. Z przyjemnością je oglądam.
    Na ostatnie już godziny - życzę Tobie pięknych Świąt ! Ciepłych, radosnych, pachnących - takich, by pozostawiły po sobie jak najcudniejsze wspomnienia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapomniałam dodać że karteczki przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam pewna, że zostawiłam u Ciebie komentarz :(
    Kartki wszystkie są cudne.
    I muszę się pochwalić, że pingwinek trafił w moje łapki :)
    Nie można się na niego napatrzeć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Oczywiście, że zostawiłaś komentarz, tyle że na moim drugim, środowym blogu.

      Usuń
  21. Wszystkie są wspaniałe! Ale i tak w rzeczywistości piękniejsze :)
    Dziękujemy za miłą niespodziankę, kartka jest cudna, stoi u nas na wystawce :)
    Patrząc na zdjęcia myślałam, że koraliki są przyszywane nitką, a z bliska widać, że drucik, dodatkowo podziwiam.
    A z terminami to pikuś, u mnie ostatnie tygodnie były tak niefortunne, że kartki wysłałam dopiero 24...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anielique :-)

      Dobrze myślałaś, patrząc na zdjęcia - koraliki przyszywane są nitką, a konkretnie nićmi Metalux lub metalizowaną muliną, stąd wrażenie drucika.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  22. wow! cudne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kwiatkosiu i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  23. Pięknie wyszyłaś te koralikowe wzory. Ja już dawno ich nie robiłam, więc z przyjemnością pooglądałam sobie Twoje :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę takie koralikowe karteczki. Świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne, prześliczne, wszystkie piękne, wszystkie cudowne, ale się cieszę, że jedno cudeńko mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że Ci się to cudeńko podoba.

      Usuń

Dziękuję :-)