22.11.2015

KARTECZKA DLA TOMECZKA


Gnome Fishing - stitchingcards.com
W minioną środę  5 urodziny (FB) obchodził chorujący na białaczkę Tomek Adamczuk (FB) ze Złotowa. Mam nadzieję, że złowiona przez skrzata złota rybka przyniesie mu dużo szczęścia, a przede wszystkim zdrowia.
Cały czas nie mogę zrozumieć, dlaczego te świństwa lęgną się nawet w takich malutkich ciałkach? Rozumiem ja, stara (w porównaniu z Tomkiem oczywiście, bo tak w ogóle to młodszym średniakiem jestem), nie zawsze dbałam o siebie jak należy, to i wyhodowałam sobie, co wyhodowałam, ale taki maluch? Co on komu winien, że tak chorować musi?
Na koniec pochwalę się - biedronkowa, bo biedronkowa, ale na potrzeby mojej "doszufladowej" odtwórczości w sam raz, chociaż nie ukrywam, że mogłaby mieć rowek do bigowania i dodatkowe prowadnice ułatwiające równe ułożenie papieru.
Dostępna w dużych Biedronkach do 25 listopada

Dobrego tygodnia :-)

30 komentarzy:

  1. Fajny wędkarz ze złota rybką :) Zdrowia Tomkowi życzę z całego serca.
    O bigownicy ostatnio myślałam, przygotowując kartoniki.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  2. ja też nie mogę pojąć skąd w tych małych ciałkach biorą się te okropne choroby - niektóre maluchy nawet zgrzeszyć nie zdążą - mój synek miał 7 tygodni jak się okazało, że ma raka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka na pewno przyniesie szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka; ) o pomoc będzie w karteczkowaniu;) super

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna karteczka, dzieciaczków też mi strasznie szkoda, i też zawsze się zastanawiam za co te biedne dzieci tak cierpią !!!
    Gilotyna super zakup , gdybym nie miała swojej na 100% bym kupiła. Dzięki za info .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka :) Również dołączam się do życzeń aby Tomkowi przyniosła dużo zdrowia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aleksandro, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Skrzacik - wędkarz udany. Ja też nie rozumiem dlaczego dzieci ledwo co się urodzą a już musza wiele miesięcy leczyć się w szpitalach. Żal serce ściska.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna optymistyczna karteczka! :)
    Strasznie współczuję wszystkim, którzy muszą walczyć z takimi chorobami, a dzieciom to już szczególnie... czasem aż słów brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mojego małża byłaby taka karteczka idealna ,on na rybki pryska kiedy tylko ma wolną chwilkę .
    ślicznie Anetko ,jak zawsze z resztą :)
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Dla małża mam jeszcze inne, ciekawsze wzory.

      Usuń
  10. Kartka świetna - niech ta złota rybka spełni życzenia.
    A chorobami... czasami tak po prostu jest. Bardzo niesprawiedliwie, ale czy choroba sama w sobie jest sprawiedliwa ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Czy choroba jest sprawiedliwa? Ta, na którą sobie zapracowaliśmy chyba jest, ale ta, która nas dotyka bez powodu już nie.

      Usuń
  11. Ale super! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie raz się nad tym zastanawiałam :( jest to niesprawiedliwe no ale cóż, :( skrzacik bardzo fajny i na pewno przyniesie dużo radości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)