29.11.2015

BN 2015 - ANIOŁ I TRZY PŁATKI ŚNIEGU

Bead Angel - stitchingcards.com
Wena "świątecznokartkowa" długo nie chciała do mnie przyjść, bo wiedziała, że mam zapas kartek bożonarodzeniowych z megaprodukcji AD 2013 i kilka ubiegłorocznych, zrobionych tylko po to, żeby mieć co na blogu pokazać, ale w końcu przyszła, a raczej przyfrunęła - w postaci widocznego wyżej aniołka, do wykonania którego użyłam prześlicznych koralików Toho 11/0. W ślad za aniołkiem spadły trzy płatki śniegu - tu już są najzwyklejsze srebrne plastikowe koraliki o średnicy 3 mm.
   

3 Bead Snowflakes - stitchingcards.com
Kartki biorą udział w 19 Linkowym Party Świątecznym u Diany, do którego przekierowuje kliknięcie w poniższy baner.

http://divianaart.blogspot.com/2015/12/19-linkowe-party-swiateczne.html

Chory plackiem leżący jest już chodzący - przedwczoraj miał zabieg, który postawił go na nogi i wczoraj wyszedł ze szpitala. Teraz spokojnie mogę iść na swoją operację, którą będę miała pod koniec tygodnia.

Może macie ochotę wesprzeć kartką chorą na raka Dorotę? O kartki dla niej na swoim profilu na FB prosi Ewa Wachowicz.  
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/s720x720/12310606_1185264394822247_2884855085112901967_n.jpg?oh=de01297000289cbb255db707e4124112&oe=56EEE677
 

Dobrych ludzi nie brakuje. Kartki dla Doroty chorej na raka, której marzeniem jest otrzymanie ponad 500 pozdrowień i życzeń z całego świata, napisali: Agnieszka Maciąg, Bogna Sworowska, Igor Herbut z LemON, ekipa i jury Top Chef - Małgorzata Dacko, Maciej Nowak, Wojciech Modest Amaro, Grzegorz Łapanowski i ja też :-) Chcecie wysłać Dorocie dobrą energię i dać jej siłę do wyzdrowienia? Piszcie kartki na adres:
Dorota Magrian
Apartament 12
RATHBONE COURT
477 STONEY STANTON ROAD
Coventry Cv65ea Anglia
Dobrego tygodnia :-)

28 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka....o kurcze a co się dzieje ze zdrowiem??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :-)

      Ze zdrowiem co się dzieje? Dźwigałam więcej niż mi wolno.

      Usuń
  2. Annetko ślicznie wyhaftowałaś koralikami aniołka i śnieżynki. Ja tego aniołka też wyhaftowałam na moich nowych kartkach, ale jeszcze nie pokazałam, bo obmyślam życzenia do tych kartek.
    cmoki dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ten koralikowy anioł jest niesamowity! Zresztą płatki śniegu wcale nie mniej urokliwe, ogromnie mi się podoba haft matematyczny w towarzystwie koralików :)
    W sprawach zdrowotnych trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      I mnie się podobają koraliki w hafcie matematycznym, zwłaszcza te śliczne Toho.

      Usuń
  4. Fantastycznie wygladają karteczki z koralikami!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Uwielbiam, uwielbiam anioły...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten haft matematyczny koralikami . Aniołek jak i gwiazdki wyglądają rewelacyjnie. Podziwiam za te koraliki bo to strasznie pracochłonne jest . Życzę dużo zdrowia i trzymam kciuki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Dobrze że wena nadeszła bo aniołek jest śliczny choć płatki śniegu też urocze :) :) :) Trzymaj się cieplutko Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  8. Sliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje się ten aniołek. Pozwól, że w tym miejscu pochwalę również i poprzednie hafciki i karczochowe bombki - pracuś z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, również w imieniu Beaty, która zrobiła dla mnie te przepiękne bombki :-)

      Usuń
  10. Wow, jestem oczarowana tą karteczką z aniołkiem, jest przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow ! Jaki cudny anioł, koraliki dodały mu blasku i delikatności. Cudnie Ci wyszedł. Płatki śniegu też przepiękne, ale aniołek...
    Trzymam kciuki - niech zdrowie jak najszybciej wraca, a pobyt we szpitalu nie będzie uciążliwy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, kciuki pomogły :-)

      Usuń

Dziękuję :-)