25.10.2015

CZARUJĄCA

Enchanting Witch - stitchingcards.com
Czarująca jest już gotowa na Halloween, a Wy?

Jakiś czas temu Beata-Ranya umieściła na swoim blogu informację o Mateuszu, który zmaga się z chorobą nowotworową. Chłopak 1 listopada kończy 14 lat i fajnie by było, gdybyśmy umiliły mu ten dzień naszymi pięknymi kartkami. Dla ułatwienia - Mateusz interesuje się motoryzacją i grami komputerowymi. Więcej informacji o Mateuszu znajdziecie na stronie szkoły Arkona i na stronie Fundacji Iskierka.

Beata-Becia prowadząca blog My kobiety jakiś czas temu zaproponowała mi wymiankę - zobaczcie, jakie cudeńka dostałam za kilka matematycznych kartek. 







Jestem bardzo zaskoczona, bo umawiałyśmy się na jedną, góra dwie bombki, a dostałam ich aż pięć - i to jakich! Beatko, bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuję za tak piękny prezent, do którego oczy zaświeciły się wszystkim obecnym przy otwieraniu paczki, ale że chytra jestem ;-), to póki co wszystkie bombki zostały u mnie.

Dobrego tygodnia :-)

28 komentarzy:

  1. Czarownica nie straszy, jest cudowną czarodziejką;) Piękna karteczka!
    Mateuszowi postaram się coś wysłać, chociaz z czasem u mnie krucho, bardzo krucho:(
    Bombeczki przepiękne! Świetne są takie wymianki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Moja kartka dla Mateusza już gotowa do wysłania.

      Usuń
  2. Wow, karteczka z czarownicą - lux. Bombki od Beatki rewelacja. Taka wymianka bardzo udana.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Wymianka z Beatą naprawdę się udała.

      Usuń
  3. Cieszę się ,że bombki się podobają :)
    A Mateusz zasługuję na masę kartek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, jeszcze raz bardzo dziękuję za bombki :-)

      Usuń
  4. Śliczny hafcik wyszedł spod Twoich rączek. Uroczy prezent też otrzymałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech... Od dawna marzy i się wyszycie tego wzoru (i kilku innych z resztą też :P ), ale nie mam go w swoim posiadaniu a na razie budżet na minusie i muszę się powstrzymać od zakupu nowości...
    Pozostaje mi tylko tłumić marzenia podziwianiem gotowców u ciebie ;)
    Ten akurat wyszedł świetnie! Tak... Slytherinowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sol :-)

      Slytherinowo, powiadasz? Czyżbyśmy sympatyzowały z tym samym domem z Hogwartu?

      Co do zakupu wzorów, to i ja się nad ich sensem zastanawiam, bo 90% wyszytych przeze mnie obrazków trafia do tak zwanej szuflady.

      Usuń
    2. Ja nigdy nie robię do szuflady :)
      Zwykle wyszywam tylko to, co jest mi potrzebne. Ale jako że jestem chomikiem wprost nieziemskim, to lubię zbierać wzory, bo "a nuż (nusz? - nie mam pojęcia jak się to powinno pisać :P ) gdzieś, kiedyś..."

      A co do sympatyzowania, to zdecydowanie nie :P Z całego serca jestem z Gryfonkami, ale kolory twojej pracy tak mi się skojarzyły :)

      Usuń
    3. Kolory mojej pracy są przypadkowe - w opisie wzoru są tylko dwa - czarny i srebrny, ale czy zawsze trzeba się trzymać opisu?

      Gdy na początku 2013 roku odkryłam haft matematyczny wyszywałam wszystko, co mi się spodobało, podobnie było w 2014. W tym roku wyszywam głównie okazjonalnie, gdy jest taka potrzeba.

      Usuń
  6. Anetko zacznę od wymianki że bardzo udana ,bo dostałaś śliczne bombeczki.
    Co do kartki to świetna i na jakże szczytny cel,to się chwali.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Kartkę na szczytny cel zaprezentuję za tydzień, ta jest do szuflady.

      Usuń
  7. jaka piękna czarownica i bombeczki urocze

    OdpowiedzUsuń
  8. karteczka na szczytny cel bardzo fajna . A bomki świetne, aż mi przyszła ochota na zrobienie znowu kilku sztuk. Narobiłam się ich juz mnóstwo, ale w zeszłym roku powstały chyba tylko dwie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Kartka z Czarującą wędruje do szuflady, a tę na szczytny cel pokażę w przyszłą niedzielę.

      I mnie naszła ochota na zrobienie takiej bombki, więc kto wie...

      Usuń
  9. Ładne nóżki ma ta czarownica - zupełnie zaprzecza wizji klasycznej Baby Jagi ;)
    Świetna wymianka - tez bym sie tymi bombkami nie podzieliła - podobją mi się te, gdzie użyto wstązki w kratkę.
    Co do kartki dla Mateusza - spróbuję, nie obiecuję, ale super, że przypominasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś podwójne zachwyty nad Twoją pracą, W. zagląda mi przez ramię, bardzo nam się spodobała ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anielique :-)

      Kartka jest Twoja - podaj adres, na który mam ją wysłać. Uprzedzam tylko, że w oryginale jest bez tej czarnej ramki - "dokleiłam" ją wirtualnie.

      Usuń
  11. Czarownica jest super!!!! Bardzo mi się podoba. Karczochy też przepiękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  12. No na prawdę czarująca jest :)
    A bombeczki dostałaś cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne bombeczki :) udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)