20.09.2015

Z ZAKŁADKI KARTKA

Red-purple Flowers Bookmark - stitchingcards.com
Wariacja na temat zakładki - oryginał plus lustrzane odbicie i mamy kartkę. Poniżej skromniejsza, konturowa wersja tego samego wzoru, wzbogacona srebrnymi oczkami, żeby taka biedna nie była.

Red-purple Flowers Bookmark - stitchingcards.com
Mimo słonecznego dnia zdjęcia wyszły szare i nie widać na nich blasku metalizowanej muliny ani oczek. Udoskonalanie Picasą też nie na wiele się zdało, bo zdjęcia rozjaśnione były tylko do momentu kliknięcia "zapisz" - po zapisaniu szarość wróciła. Wiecie może dlaczego tak się dzieje?

Dobrego tygodnia Wam życzę :-)

32 komentarze:

  1. Śliczne karteczki! Faktycznie, lustrzane odbicie dało świetny efekt.
    Nie zauważyłam by po zapisaniu powracało do innego odcienia, muszę dokładniej zaobserwować.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki świetne :) co do zdjęć to nie pomogę, kiedyś używałam corela lub photoshopa teraz używam gimpa i sprawdza się do obróbki zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula :-)

      Gimp mnie przerasta ;-)

      Usuń
  3. śliczne kwieciste wzorki znalazłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :-)

      To prezent od firmy za udział w jakiejś ankiecie, czy czymś podobnym.

      Usuń
  4. A próbowałaś w najzwyklejszym Microsoft Office Picture Manager? W "Edycji obrazów" jest "jasność i kontrast", a w tym dopasowanie półcieni. Mnie się często sprawdza, a to niby taki zwykły programik ;)
    PS: Mimo szarości widać, że kwiatuszki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprytny zabieg z tym lustrzanym odbiciem, obie wersje bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wychodzi Ci haft matematyczny. Codo zdjęć nie mam pojęcia, czemu tak się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, w picasie musisz zatwierdzić a potem zapisać zmiany w zdjęciu inaczej wygląda ono na poprawione tylko po włączeniu go w tym programie. Najlepsze zdjecia są zrobione w namiocie bezcieniowym z dobrą lampą, sama nie mam ale można coś chałupniczo pokombinować. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)

      Bez zatwierdzenia nie da się zapisać zdjęcia. O namiocie bezcieniowym myślałam, ale przy mojej "doszufladowej" (od)twórczości nie opłaca się w niego inwestować.

      Usuń
  8. Kropki te same, a wzorki inne :-) Ładnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wzory karteczkowe :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kwiatuszki, podobają mi się kolory nitek z których je wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, wyobrażam sobie blask tych nici :) na pewno jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Nici Metalux błyszczą się bardzo ładnie.

      Usuń
  12. Piękne wzory! Bardzo mi się podobają te kwiatuszki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne... Co do zdjęć polecam Picasa - program Google'a, bardzo łatwy i bardzo przyjemny w obsłudze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anito :-)

      Właśnie tego programu używam z efektem, jaki widać.

      Usuń
  14. Pierwsza wersja, zdecydowanie pierwsza do mnie bardziej przemawia.
    Używam picmonkey.com . Akurat odpowiedni do moich umiejętności . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      I mnie pierwsza wersja bardziej się podoba, bo im więcej krzyżujących się nitek, tym ciekawiej wygląda haft.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  15. Bardzo delikatne, ale za to jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł na przerobienie wzoru na zakładkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć było odwrotnie - z wzoru na zakładkę powstała kartka.

      Usuń

Dziękuję :-)