27.09.2015

NA SPORTOWO - TENIS

Tennis - stitchingcards.com
Serdecznie dziękuję za porady dotyczące ulepszania fotek, jakich udzieliłyście mi w komentarzach do poprzedniego wpisu.

Narobiło mi się sporo blogowych zaległości - u niektórych z Was, tych bardziej twórczych, jestem prawie miesiąc do tyłu, ale powolutku, małymi kroczkami, nadrabiam opóźnienie i może za jakiś czas uda mi się wyjść na prostą i być na bieżąco. 

Tymczasem pozdrawiam Was z ekspresowego wypadu na Mazowsze. 

Dobrego tygodnia :-)

28 komentarzy:

  1. Świetny hafcik. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja....ale pomysłowa rakietka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wzorek , widzę że haft matematyczny jest Twoją ulubioną techniką. Moja fascynacja nieco osłabła na korzyść krzyżyków
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      To prawda, haft matematyczny jest moją ulubioną techniką. Od czasu do czasu próbuję też innych technik, ale co haft matematyczny, to haft matematyczny.

      Usuń
  4. Nadrabiaj, nadrabiaj :P
    Do mnie też wpadnij, bo dawno cię nie było :)
    A do obróbki zdjęć polecam PhotoScape - też przez długi czas używałam Picasy, ale ten jest o niebo lepszy według mnie a przy okazji bardzo prosty w obsłudze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sol i już do Ciebie pędzę :-)

      Usuń
  5. Anetko, bardzo fajny wzór. Pomyślałam, że mam przynajmniej dwie osoby, które ucieszyłyby się z takiej kartki.

    OdpowiedzUsuń
  6. No takiego haftu bym się nie spodziewała,bombowa ta rakietka do tenisa.
    Buziaki Anetko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wzorek, że też takie cuda można wyczarować haftem matematycznym, nie spodziewałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anielique :-)

      Wpisz w Google "izonit" lub "string art", to dopiero cuda zobaczysz.

      Usuń
  8. Piękna kartka. Bardzo lubię haft matematyczny, ale ciągle brakuje czasu.
    Jak już na szybko coś wyszyję, to od razu wysyłam bez foto-dokumentacji.
    O zaległościach wolę nie wspominać - nocą nadrabiam, zamiast spać....
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :-)

      U mnie fotka musi być, inaczej praca nie jest skończona.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Podziwiam jak zawsze za pomysł i kreatywność :)
    Super kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie ta rakieta wygląda! I piłeczka też :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Ależ się kiedyś namęczyłam z tą rakietą:) Ale wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Namęczyłaś się z prawdziwą, czy z tym wzorem?

      Usuń
  12. Prześliczne :) w sam raz dla jakiegoś mężczyzny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)