06.09.2015

KONICZYNKA NA SZCZĘŚCIE

Shamrock Balloons - stitchingcards.com
W życiu bardzo bliskiej mi osoby zaszły duże zmiany i musi ona zmierzyć się z wieloma nowymi wyzwaniami, dlatego postanowiłam dać jej bukiet koniczyny na szczęście. Wyhaftowałam, pocięłam, nakleiłam i dopiero w czasie sesji zdjęciowej zauważyłam, że koniczynki mają tylko trzy listki :-/ W pierwszej chwili byłam zła sama na siebie za to niedopatrzenie, ale co tam - pomyślałam, wszak nie liczba listków decyduje o powodzeniu, tylko wiara w to, że się uda, a tej osobie uda się na pewno.

Dobrego tygodnia :-)

42 komentarze:

  1. Świetne koniczynki Anetko.
    Widać ,że ten haft matematyczny wychodzi Ci zawsze pięknie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Haft matematyczny jest na tyle prosty, że zawsze wychodzi, a ewentualne błędy widać od razu i łatwo je poprawić.

      Usuń
  2. Fajna karteczka z koniczynką, ja też zaraziłam się haftem matematycznym i robię coraz więcej karteczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo :-)

      Haft matematyczny potrafi wciągnąć. Widziałam twoje kartki - tę ze statkiem i imieninową - bardzo ładne. Czekam na więcej.

      Usuń
  3. Wspaniałe koniczynki. Na pewno będą szczęśliwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Trzy listki też pomogą :)
    To tak samo jak ze słonikami - każdy daje słonika z uniesioną trąbą na szczęście, a jak się okazało słonie unoszą trąbę, gdy czują się zagrożone, a spokojne i szczęśliwe są z opuszczoną trąbą.
    Trzymam kciuki - musi się udać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno :-)

      Z tymi słonikami trafiłaś w samo sedno.

      Usuń
  5. Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, nie liczb listków decyduje, tylko wiara, która może nawet góry przenosić :) Miły gest w Twojej strony i śliczna karteczka. Powodzenia zatem dla bliskiej ci osoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, również w imieniu bliskiej osoby :-)

      Usuń
  7. Świetna karteczka, a że koniczynka tylko trzylistna to nic , ważne że życzenia od serca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, też tak myślę. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Jeśli ma przynieść szczęście to przyniesie bo dana od serca i ilość listków nie ma znaczenia! Mnie by się też przydała taka koniczynka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakbyś nie napisała to bym nie zauważyła :D a koniczynka to koniczynka, więc bez różnicy ile ma płatków :) bardzo pozytywna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mirko :-)

      No właśnie, koniczynka, to koniczynka, dlatego nawet w czasie haftowania nie zauważyłam, że listki są trzy.

      Usuń
  10. Piękna praca, wspaniały odruch serca! Co z tego że nie czterolistne, ważne intencje i dobre myśli.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uda się na pewno! trzymam kciuki :) a koniczynki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne konieczynki i pewnie też byłabym zła na siebie że zapomniałam o czwartym listku ale jestem pewna że dla obdarowanej osoby ważniejsze będzie Twoje wsparcie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio :-)

      Nie tyle o czwartym listku zapomniałam, co nie zauważyłam jego braku w gotowym wzorze. W sumie to koniczynki na św. Patryka - nie muszą być czterolistne.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  13. Pięknie wyszły i gdybym nie przeczytała tekstu, to wcale bym się nie zorientowała, że mają 3 listki... a szczęście na pewno i tak przyniosą, w końcu ilość listków to rzecz drugorzędna, liczą się intencje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne koniczynki i zapewne bardzo pracochłonne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejszy jest ciepły gest. :)
    A koniczynki urocze.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję iw i witam w moich progach :-)

      Usuń
  16. Super koniczynki, dla pewności pomogę i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sam fakt, że myślisz o tej osobie jest cenny. Kartka na pewno jej o tym będzie przypominać.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno przyniesie szczęście

    OdpowiedzUsuń
  19. Najważniejsza jest wiara i pozytywne myślenie i wtedy musi się udać :) A karteczka super i na pewno sprawi przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tak myślę! A kartka przyniesie dużo szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  21. I trzylistne koniczynki są piękne na Twojej karteczce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)