23.08.2015

PELIKAN I WYRÓŻNIENIE

Pelican - stitchingcards.com
Na robótkowych blogach pojawiła kolejna fala Liebster Blog Award - dopłynęła i do mnie.

"Wyróżnienie to, mające na celu promowanie mało znanych blogów"
już po raz drugi przyznała mi Marzena prowadząca blog Koraliki Maki, za co Ci serdecznie Marzenko dziękuję. 
"Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która nominowała nas do LBA." 
Odpowiadam więc:

Kiedy lubisz tworzyć - rano, czy wieczorem?
Wtedy, gdy najdzie mnie wena, ale bardziej w ciągu dnia, przy naturalnym świetle niż wieczorem przy sztucznym, choć i w bezsenną noc zdarzyło mi się wyszywać obrazek lub szyć maskotkę.

Jakie kolory w swoich pracach lubisz najbardziej? 
W hafcie matematycznym zazwyczaj trzymam się kolorów sugerowanych przez autora wzoru, jednak czasami coś zmieniam - na przykład przy wyszywaniu części ciała sugerowany róż zawsze zastępuję cielistym beżem.

Jakiej nowej techniki chciałabyś się nauczyć?
W tej chwili żadnej, bo tego co chciałam (haft pętelkowy, filcowanie na sucho i mokro, decoupage) już spróbowałam, choć kiedyś chciałam spróbować też haftu koralikowego, a ostatnio kusi mnie haft krzyżykowy, jednak haft pętelkowy, którym zajmowałam się w ostatnim czasie, tak wymęczył mi oczy, że poznawanie tych technik na razie sobie podaruję.

Lubisz dawać, czy otrzymywać prezenty?
Jestem niepoprawną egoistką, więc to oczywiste, że dostawać, a tak poważnie - dawać.

Wakacyjne pozdrowienia w formie smsa czy pocztówki?
Oj, żebym ja pamiętała, kiedy do kogoś pozdrowienia z wakacji wysłałam. Chyba już z tego wyrosłam.

Jakie pamiątki przywozisz z wakacyjnych podróży?
Wakacje od lat spędzam w jednym i tym samym miejscu i pamiątek stamtąd nie przywożę. Wcześniej były to rzeczy charakterystyczne dla danego miejsca. 

Koralikowy szał zakupów, czy zakupy przemyślane?
Przemyślane. Najpierw jest pomysł, potem zakup materiałów w ilości potrzebnej do wykonania danej pracy. Nic na zapas.

Czekolada, czy owoce w czekoladzie?
I jedno i drugie, choć od jakiegoś czasu same owoce.

Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga?
Z życia. To znaczy z szycia. Z analogii do wyrażenia "z życia wzięte".

Co Cię inspiruje do tworzenia?
Potrzeba chwili - na przykład ostatnio uszyłam kilka bardzo prostych ubranek dla jednej z lalek mojej Siostrzenicy.

Marzenia?
Ponoć najpiękniejsze są te niespełnione. Niech pozostaną moją tajemnicą. 
 "Następnie nominuje się 11 osób (informuje się je o tym!) i zadaje 11 pytań każdej z nich. Ponadto, nie można nominować bloga, przez którego samemu otrzymało się nominację." 
Tak jak i przy poprzednich nominacjach, tak i tym razem nie nominuję nikogo, gdyż blogi, które odwiedzam są dość znane w naszym blogowym kółku wzajemnej adoracji, a osoby je prowadzące wolą wyrazy uznania w postaci komentarzy. O blogach mniej znanych, którym taka forma promocji by się przydała, właścicielki najwyraźniej zapomniały, a poza tym 11 to za mało, bo wszystkie zasługujecie na wyróżnienie bez względu na to, jak bardzo znane są Wasze blogi.

Dobrego tygodnia :-)

PS. Proszę, trzymajcie kciuki za zabieg, który będę miała jutro (24.08).

28 komentarzy:

  1. Cudowny ten pelikan. Gratuluję wyróżnienia,

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim gratuluję Ci wyróżnienia!
    Karteczka zachwycająca, szczególnie rozczulił mnie pelikan ... przepiękny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale takie pytanie są fajne bo można dowiedzieć się coś o sobie na wzajem, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocno trzymam kciuki!
    Pelikan jest rewelacyjny :) Poza tym, miło się czytało odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z powyższymi opiniami, że pelikan jest relelacyjny ...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka, a pelikan rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi super miło się czytało , pelikan też super :) Wszystko będzie dobrze trzymaj się ciepło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Precyzyjny ten pelikan, bardzo mi się podoba "czysta forma" tej kartki. Nie ma na niej nic zbytecznego.
    Jak już kiedyś wspomniałam - jak ja Ci zazdroszczę umiejętności nie gromadzenia zapasów.
    Pozdrawiam
    Mam nadzieję, że już jesteś po, ale na wszelki wypadek - potrzymam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Troszkę zapasów mam - resztki tego, co zostało po pracach. Na zabieg jeszcze czekam, bo dużo pacjentów jest i przesunęli mnie na dziś, czyli wtorek.

      Usuń
  9. Karteczka z pelikanem jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny pelikan gratuluje wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity ten pelikan :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  12. Wspaniały pelikan. Jestem zachwycona. Gratuluję wyróżnienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  13. Gratuluję wyróżnienia, życzę spełnienia najskrytszych marzeń i zdrowia, zdrowia, zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska karteczka, gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)