09.08.2015

...I MORZE

Fishing - stitchingcards.com
Dziś kolejny obrazek, który mógłby być ilustracją szkolnej lektury. Czytałam ją z przyjemnością, więc może znowu sobie ją przypomnę? 

Róża powoli odpuszcza, choć obrzęk nadal się utrzymuje i może pozostać. Najlepiej mi gdy siedzę na boso z nogami wyciągniętymi przed siebie, ale wiadomo, w domu długo się nie posiedzi, bo zawsze jest coś do zrobienia, dlatego w czwartek wyjechałam na wieś i odpoczywam sobie na ustawionym w cieniu leżaku czytając książki, nadrabiając blogowe zaległości i broniąc swojej posiadłości przed zombiakami, w czym pomagają mi zasadzone specjalnie w tym celu roślinki (np. tutaj) i jest mi tak dobrze, że aż żal wracać do domu we wtorek.

Dobrego tygodnia :-)


34 komentarze:

  1. Jaka fajna karteczka :) Ale masz dobrze, mogłaś się trochę polenić na tej wsi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Jeszcze bym się poleniła, ale obowiązki wzywają.

      Usuń
  2. Śliczny hafcik Anetko, ja zrobiłam już 4 kartki tym haftem, 2 opublikowałam kolejne dwie czekają na publikację. Zakochałam się w hafcie matematycznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo, biegnę do Ciebie zobaczyc kartki :-)

      Usuń
  3. Karteczka jak zawsze boska. Ja również odpoczywam w domu, ale też we wtorek wracam do życia. Muszę wprowadzić się do nowego mieszkania :-) Bp na razie mam tylko kartony zwalone na środek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Przeprowadzałam się dwa razy i... nigdy więcej.

      Powodzenia :-)

      Usuń
  4. Ja zawsze ślicznie :) Odpoczywaj , relaksuj się ile się da bo zawsze jak piszesz jest coś do zrobienie więc z chwili relaksu trzeba korzystać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :-)

      Korzystam z relaksu najlepiej jak się da.

      Usuń
  5. ale super ten haft :) rewelacja :) niby tylko kilka kresek, ale mistrzowskie to jest! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy tylko zobaczyłam zdjęcie, od razu pomyślałam - "Stary rybak i morze" ;) Piękny haft! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Inaczej ten wzór chyba się nie kojarzy.

      Usuń
  7. Cudny haft, też mi się skojarzył dość jednoznacznie :)
    Ostatnio przez te upały nie mam siły robić nic innego tylko pochłaniam książki jedna za drugą, a powrót do szkolnych lektur to całkiem dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Czytać lubię, ale większość lektur szkolnych ominęłam szerokim łukiem, więc gdy tylko mój Siostrzeniec poszedł do szkoł, zaczęłam czytać jego lektury razem z nim - teraz jesteśmy w gimnazjum.

      Usuń
  8. Śliczna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka :) Udanego wypoczynku, wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadal w tematyce morskiej :-) Wszystko co związane z wodą jest jak najbardziej wskazane :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Nadal są wakacje, więc jeszcze kilka morskich widoczków pokażę.

      Usuń
  11. Też mam urlop, też próbuję nadrabiać zaległości na blogu i też lubię tą gierkę :P
    A obrazek wyszedł świetnie! Wyląduje kiedyś na jakiejś kartce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sol :-)

      No popatrz, ile nas łączy ;-) Mam taką nadzieję, że obrazek stanie się kiedyś kartką, na przykład dla jakiegoś wędkarza, a póki co ląduje w albumie do zdjęć.

      Usuń
  12. Piękna karteczka, a jakie śliczne oczko na ta rybka:)
    Zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  13. Mam nadzieję, że chorobę pokonałaś wspaniale wypoczywając.
    Piękna kartka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :-)

      Choroba prawie pokonana, antybiotyk odstawiony, teraz czekam, aż obrzęk zejdzie, a on może utrzymywać się długo.

      Usuń
  14. Mam nadzieję, że już jesteś zdrowa.
    tak, to była bardzo dobra lektura - myślę, że teraz już spojrzałabym na nią inaczej. Trzeba spróbować.
    Zombie są świetne :) Młodszy ma jeszcze wersję, gdzie gania się z groszkowymi karabinami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że już jestem zdrowa, choć obrzęk nadal się utrzymuje - mam nadzieję, że kiedyś zejdzie, ale to może potrwać.

      Książkę przeczytałam, teraz próbuję zorganizować chwilę na obejrzenie ekranizacji.

      Grę miałam fabrycznie zainstalowaną w komputerze, odkryłam ją razem z moją Siostrzenicą i gramy sobie na zmianę - już przeszłam całą i może jakiejś innej wersji poszukam.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. "Stary człowiek i morze", ale i "Moby Dick" pasuje - właśnie zaczęłam go czytać.

      Usuń
  16. Łooo jaka ryba ;) też bym chciała taką złowić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)