12.07.2015

Z WIATREM... + METRYCZKA DO WYMIANEK

Sailing Boat - stitchingcards.com
No to pływamy dalej, skoro wietrzna pogoda temu sprzyja. 


METRYCZKA DO WYMIANEK
Choć z początkiem tego roku opuścił mnie wymiankowy zapał, to i tak postanowiłam stworzyć swoją wymiankową wizytówkę i dołączyć ją do wymiankowej bazy danych tworzonej właśnie przez Ewę-hubkę 38.



Nick/imię
Annette ;-), czyli Aneta. 

Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Od pierwszego wejrzenia zakochałam się we frywolitce i pergaminowych kartkach. Bardzo podoba mi się też beading, a dzięki Wspólnemu Dzierganiu i Czytaniu organizowanemu przez Maknetę zakochałam się również w dzierganych chustach, obrusach i dużych serwetach.

Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza? 
Najwięcej przyjemności sprawia mi haft matematyczny. Próbowałam też swoich sił w szyciu prostych maskotek (100% hand made, bez użycia maszyny do szycia - można je zobaczyć tutaj), a tutaj zobaczycie moje zmagania z filcowaniem na sucho i mokro (nie wciągnęło mnie), decoupage'em i haftem pętelkowym.

Trzy ulubione kolory to...
Trzy to za mało - zawsze i wszędzie czerwony i szary, potem niebieski (zwłaszcza w połączeniu z białym) i fioletowy, następnie żółty i pomarańczowy, a także delikatny róż w połączeniu z jasną szarością.

Kolory, których nie noszę/nie lubię to...
Brązy i beże budzą we mnie mieszane uczucia - raz je lubię, a raz nie.  

Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Nie. Materiały potrzebne do moich wytworków kupuję pod konkretną pracę i w takiej ilości, żeby wystarczyło. Zapasów nie robię, bo i tak ich nie wykorzystam.

Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Biżuterię raczej kolekcjonuję niż noszę, a jeśli noszę, to na szyi i małe kolczyki i tylko to, co mnie nie uczula.

Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w twoim mieszkaniu, ubiorach?
Nie, nie mam.

Kawa, czy herbata (jeśli tak, co lubisz, a czego nie)
Herbata, zdecydowanie. Najlepiej owocowa. 

Ze słodyczy to ja najbardziej...
...lubię śledzie. A tak poważnie - lubię wszystko, co słodkie, tyle że mi tego jeść nie wolno.

Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Książki lubię czytać, ale nie gromadzić - tym zajmuję się zawodowo, więc nie muszę ich dostawać chyba, że będą to książki z wzorami haftu matematycznego - te przyjmę chętnie.

Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki? 
Mam swoje ulubione i sprawdzone kosmetyki, których się trzymam, więc nie, za kosmetyki dziękuję.

Chciałabym jeszcze dodać...
...że najbardziej interesują mnie wymianki typowo kartkowe, takie bez przydasi i innych prezentów. Nie lubię też tak zwanych durnostojów.

Urodziny mam 18 stycznia, imieniny 17 lipca.


Wszystko? Wszystko.

Udanego tygodnia :-)

46 komentarzy:

  1. Miło cię poznać lepiej, a karteczka rewelacyjna, podziwiam cię za haft matematyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  3. Widzę że ciągle pływasz;) Super! Następna świetna karteczka!
    Metryczki są strzałem w dziesiątkę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Nad morzem mieszkam, to sobie pływam, choć tylko w haftach, bo w wodzie nie potrafię.

      Usuń
  4. Żagiel zachwyca, ale fala jaka ciekawa... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna karteczka - już kolejna morska :) widzę, że Cię letnie klimaty porwały :) dobrze, że stworzyłaś swoją metryczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mirko :-)

      Za oknem znów "listopad", to trzeba się jakoś przed "jesienną" chandrą ratować. Jeszcze kilka morskich obrazków pokażę.

      Usuń
  6. Typowy wakacyjny hafcik - piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka juz tradycyjnie urocza, lubisz się bardz z tym haftem matematycznym a oststnio chyba chyba pokochałas wodne klimaty :-)
    Bardzo miło było pczytac co nieco o Tobie. Ja generalnie w ymiankach nie biorę udziału ale tak metryczka fajna rzecz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Aniu, lubię się z haftem matematycznym i to bardzo, choć ostatnio nad czym innym siedzę. A woda? W końcu mieszkam nad morzem, prawda?

      Prawdę mówiąc udział wzięłam w trzech wymiankach - całorocznej u Czarnej Damy i dwóch na Boże Narodzenie, ale taka metryczka i do innych celów może być przydatna - np.gdy ktoś zorganizuje candy i będzie chciał coś ekstra do nagrody dorzucić.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Prawdziwie letni motyw! Wspaniała karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Super karteczka :) A metryczka bardzo ciekawa, zwięzła i konkretna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie zaglądałam do Ciebie - wybacz !
    Śliczna kartka i ciekawa metryczka. Jesteś chyba pierwszą osobą, która nie chomikuje przydasiów :) Ja mam ich stanowczo za dużo.....
    Pozdrawiam słonecznie, mimo, że znowu się ciemno za oknem zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu - wybaczam :-)

      Z tymi przydasiami to jest tak, że chomikuję tylko resztki tego, co mi po konkretnych pracach zostało. Gdy kupię coś na zapas, lub tylko dlatego, że mi się podoba, jest bardziej niż pewne, że tego nie wykorzystam, albo że przynajmniej bardzo długo będzie czekało na swój czas.

      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Bardzo fajna letnia karteczka.
    Miło dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  12. Kolejna świetna karteczka :) super są te morskie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka, taka na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę tak wyszyta metryczkę, cudna jest!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwono i od razu wyjaśniam - określenie "metryczka" nie dotyczy haftu, a informacji o mnie znajdujących się po nim.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  15. Ładny żagiel, choć człowieczek się chyba trochę z nim meczy ;)
    Jak ja bym chciała mieć silną wolę, żeby nie gromadzić...Nie potrafię. Chomikuję już chyba nałogowo. Choć gdy coś kupuję, zawsze widzę, co chcę z tego zrobić - tylko jakoś czasu brak.
    Pozdrawiam
    A w oryginale ulubionymi słodyczami był boczek ? Zaraz pójdę po "szóstą klepkę" i sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      I ja troszkę chomikuję - resztki po zrobionych już pracach, bo może kiedyś się przydadzą.

      Mówisz, że to o słodyczach to z "Szóstej klepki"? Niestety nie pamiętam, skąd znam to powiedzenie, ale zawsze mi się ze śledziami kojarzyło. Próbowałam szukać źródła w google, ale jakoś skupić się nie mogłam i odpuściłam.

      Usuń
    2. Znalazłam :)
      "-Z czym niby? Znowu jajka - marudził dziadek. - Ani śladu wędliny, panie tego.
      - Ze wszystkich łakoci najbardziej lubię boczek - ubiegł go Bobcio, który był bardzo wesoły(...)
      - To dziecko nie ma krzty szacunku dla starszych ! -wybuchnął dziadek, który nie był w humorze. - Nie pozwoli mi nawet opowiedzieć mojego ulubionego dowcipu ! "
      (s.125, wyd. z 1994)
      Wydaje mi się, że dowcip pada w książce też wcześniej, ale nie znalazłam :)

      Usuń
    3. Podziwiam Twoją pamięć do cytatów i książek, z których pochodzą, ja takiej nie mam. Jedyne co pamiętam, to "Pomyślę o tym jutro", "Niech się dzieje wola nieba", "Jędruś jam nie godna twych ran całować" i może jeszcze kilka innych, ale i to z ekranizacji raczej niż z tekstów. Dzięki wielkie :-)

      Usuń
  16. Trzeba przyznać, że pogoda jest idealna na żeglowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, coraz brzydsza się robi, przynajmniej u mnie.

      Usuń
  17. Super obrazek! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło Cię poznać:)
    Hafcik prześliczny. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, miło mi, że do mnie zajrzałaś :-)

      Usuń
  19. Widzę ,że pomysłów to Ci nie brakuje !!!A kartka co tu dużo mówić rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna karteczka, i ile się rzeczy o Tobie dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Wymyślona przez Ewę metryczka, to prawdziwa kopalnia wiedzy o nas.

      Usuń
  21. Anetko dopiero teraz zobaczyłam Twoja śliczną karteczkę.
    Zajrzałam na stronkę niedzielne serduszka mnam, mnam.
    Spóźnione lecz szczere życzenia urodzinkowe. Świętuj w zdrowiu długo i ciesz się każdym dniem.
    cmok cmok w oba policzki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za życzenia, pozdrawiam gorąco 🙂

      Usuń

Dziękuję :-)