19.07.2015

FOTOAPARAT I NIESPODZIANKA OD BASI P.

Camera - stitchingcards.com
Gdy w czwartkowe popołudnie wróciłam z pracy, pierwszą rzeczą jaka rzuciła mi się w oczy, była leżąca na kuchennym stole paczka. Znalazłam w niej wypełniony prezentami kolorowy kosz z papierowej wikliny, który w podziękowaniu za głosowanie i częste komentarze przesłała mi Basia prowadząca blog Świat według Basi.  

Koszyk en face 
Widok z góry
Aniołki i słonik na szczęście
Pudełko na biżuterię wraz z zawartością
Akwarelka i przydasie
Basiu, z całego serca Ci za ten piękny prezent dziękuję. Nie spodziewałam się takiej obfitości za jeden jedyny maleńki głos, jaki oddałam na zespół, w którym gra Twój siostrzeniec. Mulina jest śliczna i przyda mi się do haftu pętelkowego, bransoletki i naszyjnik są dokładnie w moim rozmiarze, a cała biżuteria idealnie mieści się w pudełeczku z kwiatkiem. Obrazek jest piękny i już wisi na ścianie, pompon, aniołek i słonik są urocze, a kwiatuszki ozdobią moje kartki. Poćwiczyłam też niesamowity alfabet Lorme'a - jakie musisz mieć wrażliwe na dotyk dłonie, skoro potrafisz odczytać to, co ktoś Ci na nich w ten sposób pisze. Jeszcze raz pięknie Ci za to wszystko dziękuję i już myślę nad prezentem dla Ciebie, bo takie dobro trzeba odwzajemnić.

A poza tym - od przedwczoraj urlopuję - sześć tygodni lenistwa przede mną, czyli odrabiania chorobowych zaległości urlopowych część pierwsza. 

I jeszcze informacja na koniec - z okazji drugiej rocznicy istnienia bloga, Ania i Hubert prowadzący blog Sowiarnia zorganizowali Szybkie letnie rozdanie :-), w którym nagrodą jest wykonany przez Anię komplet lnianej biżuterii z ametystami. Więcej informacji po kliknięciu w poniższy baner.

http://blog.sowiarnia.pl/2015/07/szybkie-letnie-rozdanie/

Udanego tygodnia :-)

32 komentarze:

  1. Wzorek na karteczce jest rewelacyjny! Najbardziej podoba mi się zdjęcie, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez tą późną porę zapomniałam dodać, że cudny prezencik otrzymałaś :) Życzę Ci udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent! Bardzo miłe są takie niespodzianki.
    Miłego urlopowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      To prawda, bardzo miłe są takie niespodzianki.

      Usuń
  4. Ależ ta Basia hojna juz olejny jej prezent olądam na blogach. Gratuluję bo prezencik uroczy, Basia ma dobe serduszko .
    Karteczka świetne ma swój klimat.
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Tak, Basia ma dobre serduszko i trzeba jej się za to jakoś odwdzięczyć.

      Usuń
  5. Wspaniały prezent od Basi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  6. Ale cuda dostałaś! Wspaniałości same. Aparat wspaniały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Wspaniałe prezenty dostałaś. Cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny hafcik i piękny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basia to super dziewczyna, zawsze komuś zrobi przyjemność właśnie takim jakimś prezencikiem. A Twoja kartka super, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      To prawda, Basia to świetna dziewczyna.

      Usuń
  10. Bardzo fajne prezenty - obrazek mi się bardzo podoba.
    Twój aparat też całkiem udany :)
    Dobrego, długiego wypoczynku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      I mnie obrazek bardzo się podoba i od razu zawisł na ścianie.

      Usuń
  11. Świetna niespodzianka :) Uwielbiam takie niespodziewane miłe chwile :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc spodziewałam się podziękowania, bo Basia pisała, że coś wyśle za oddane głosy, ale myślałam, że to kartka będzie, a tu taka paka przyszła fajna.

      Usuń
  12. Wspaniały haft z aparatem (i to zdjęcie żaglówki - ekstra) :-)
    Piękna obfitość prezentów!
    Udanego urlopowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale rewelacja moc pomysłów u ciebie na hafty super strasznie mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko, ale to nie moje pomysły. Korzystam z gotowych wzorów - pod każdym obrazkiem jest link do strony, na której je kupuję.

      Usuń
  14. Piękna niespodzianka, obraz obłędny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)