03.05.2015

KWIATORAMA

Kwiatorama*, czyli ramka z kwiatami lub ramka z kwiatów. 

Flower Border Best Wishes - stitchingcards.com
Flower Border Congratulations - stitchingcards.com
Flower Border Good Luck - stitchingcards.com
Flower Border Happy Birthday - stitchingcards.com
Flower Border Thinking of You - stitchingcards.com
Flower Border With Love - stitchingcards.com **
* Myślałam, że to ja wymyśliłam to słowo, ale po wpisaniu w google okazało się, że ktoś już mnie uprzedził - i to osiem lat temu >>>>>> klik.

** Ramka była prezentowana tutaj >>>>>> Kwiatki na Dzień Matki 2014.

Udanego tygodnia :-) 

48 komentarzy:

  1. Śliczne rameczki, nawet nie wiem która piekniejsza!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Piękne karteczki. Dopracowane i rewelacyjnie wykończone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są i tak precyzyjnie zrobione! Ciężko wybrać najładniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale szalejesz z tym haftem matematycznym ,wszystkie karteczki są śliczne i dopracowane w każdym detalu.
    Miłej niedzieli Anetko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danutko :-)

      Już tak nie szaleję, to ubiegłoroczna produkcja.

      Usuń
  5. Anetko te karteczki śliczne wszystkie a te rameczki z kwiatów to świetny pomysl wyglądają bardzo fajnie.
    Pozdrawiam i udanego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Bardzo fajne obrazki, lecz mnie urzekl najbardziej trzeci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Patrycjo i zapraszam częściej. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Jak zwał, tak zwał, najważniejsze że wyszły Ci wspaniale, piękne są... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwał tak zwał,ale są piekne

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity haft:) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aleksandro, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  10. Piękne są. Ostatnia, uzupełniona słowem, robi na mnie największe wrażenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Tak sobie pomyślałam przy okazji ramek na Boże Narodzenie, że można w nie wpisywać życzenia i wklejać do środka kartki.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Piękne, kolorowe... ja jak zwykle podziwiam i po cichu zdolności ( i cierpliwości!!!) zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Przyznam się, że i ja Ci troszkę zazdroszczę Twoich umiejętności tworzenia kartek. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tak, dylemat w iście hamletowskim stylu ;-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. "dwójke wybierz panie!" ;-D

      Usuń
    3. A najlepiej wszystkie :-)

      Usuń
  13. Cuda! Wspaniale wyglądają te Twoje hafty. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ramki z kwiatów :) Do tej pory mam na dysku pokaźną kolekcję grafik (głównie vintage) z kwiatowymi ramkami właśnie, ale takie haftowane to już wyższa szkoła jazdy :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie również się podobaja ile pięknych hafcików stworzyłaś - cudne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko, pozdrawiam :-)

      Usuń
  16. Śliczne ramki - pięknie je wyszyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wszystkie wyglądają, ale owalna ramka jest po prostu świetna:)
    Bardzo Ci dziękuję za ostatni komentarz - miło z Twojej strony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  18. Śliczne, ciężko wybrać faworytę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Sol i zapraszam ponownie :-)

      Usuń
  19. Anetko, te ramki są prześliczne! Jedna piękniejsza od drugiej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)