24.05.2015

KWIATKI NA DZIEŃ MATKI 2015

Mother's Day Roses - stitchingcards.com
Kwiatki na Dzień Matki 2015 - w pakiecie z ulubioną wodą toaletową i decou-sercem z efektem płótna (więcej o efekcie płótna napisałam tutaj).
 

Tydzień temu narzekałam, że odkąd wróciłam do pracy nie mogę zorganizować się w codziennym domowym kieracie - jak na zawołanie w minionym tygodniu wszystko szło mi jak z płatka i bez problemu znalazłam czas na przyjemności, czyli robótki i czytanie, co bardzo mnie cieszy.

Dobrego tygodnia :-)

35 komentarzy:

  1. Piękna kartka - delikatna i oryginalna:) Mama na pewno będzie zadowolona z prezentów, które dla niej przygotowałaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeurocze kwiatki :) i motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli pomału wracasz w utarte tryby ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny prezent dla mamy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezencik przygotowałaś, mama na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kartka i serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różyczki są śliczne. Bardzo mi się podobają. Serduszka decu wyszły ci pięknie. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Gustowna i piękna kartka :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka wiado , sliczna jak zawsze, ale serducha z efektem płótna wyszły genialnie. Mnie się ten efekt strasznie podoba,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      W efekcie płótna zakochałam się od pierwszego wejrzenia, które miało miejsce na Twoim blogu.

      Usuń
  10. Piękny zestaw prezentów! Takie ręczne są najmilsze, bo wkładamy swoje serce.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu serdecznie, pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Piękny zestaw. Na pewno sprawisz nim wiele radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygląda prezencik.Uwielbiam kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęściara, jak ja bym chciała mieć w końcu czas wolny dla siebie. Do końca miesiąca to nawet nie mam co o tym marzyć a potem się zobaczy :) A karteczka i serduszko bardzo fajnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Jakoś tak mi się tym razem udało wszystko poukładać i jeszcze chwilę luzu mieć. A Ty nie narzekaj, bo w swoim braku czasu robótkowo działasz o wiele więcej niż ja.

      Usuń
  14. Bardzo ładne prezenty:)))
    Spokojnego czasu na ich robienie życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna kartka....a haft matematyczny jest bardzo fajny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato, zapraszam ponownie :-)

      Usuń
    2. Dodaje blog u siebie ,więc będę na bieżąco :)

      Usuń

Dziękuję :-)