17.05.2015

KOMUNIJNA

Kartka zamówiona przez znajomą z forum nierobótkowego - format A5.
Holy Communion - stitchingcards.com
W środę minął miesiąc odkąd wróciłam do pracy i nadal nie mogę się zorganizować. W domu, bo w pracy wszystko idzie jak z płatka. I naprawdę niewiele brakowało, żebym w ferworze domowych zajęć, których przecież mi nie przybyło, tylko przez osłabienie tempo pracy mam ślimacze, zapomniała o coniedzielnym spotkaniu z Wami. Na szczęście w porę sobie przypomiałam i jestem. Na chwilę, bo tegoroczne Kwiatki na Dzień Matki same się przecież nie zrobią, a czas ucieka. 

Do następnego :-)

28 komentarzy:

  1. Prosta i śliczna, będzie ładna pamiątką.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Bardzo fajna kartka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To by było smutno, gdyby w niedzielę nie ukazał się wpis u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kielich perfekcyjnie wyhaftowany :) i dobrze że o nas nie zapomniałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  5. Anetko karteczka śliczna ,szczególnie ten wzór na kielich masz bardzo udany.
    Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, udanego tygodnia :-)

      Usuń
  6. Fajna karteczka, ja zrobiłam 16 szt komunijnych i troche mi sie juz temat opatrzył. Ale w Twojej kartce bardzo mi się podoba ten pomysł z krzyżykiem ze wstążki. A mnie czeka za tydzień powrót do pracy .. jakoś mi się nie chce tam wracac :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Najwięcej kartek w jednym temacie zrobiłam na Boże Narodzenie 2013 - około 60.

      Pozdrawiam i udanego powrotu do pracy Ci życzę :-)

      Usuń
  7. Piękna kartka a kielich to po prostu majstersztyk... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyszła: świetny pomysł z krzyżem ze wstążeczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka, bardzo oryginalna pamiątka, o wiele lepsza niż kupna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowa i elegancka kartka :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aleksandro, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  11. Śliczna kartka:) Na pewno spodobała się obdarowanej osobie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko i zapraszam częściej :-)

      Usuń

Dziękuję :-)