19.04.2015

RADOSNA KARTKA DLA MAI

Pod koniec marca na blogu Kwiat Dolnośląski, a potem na wielu innych blogach, pojawiło się zdjęcie dziesięcioletniej Mai chorej na raka kości, której marzeniem jest otrzymać jak największą liczbę kartek pocztowych.
 
I jak tu kartki nie wysłać, kiedy taka sympatyczna buzia uśmiecha się ze zdjęcia? No to wysłałam uśmiech za uśmiech. 

Clown - stitchingcards.com
Kartki do Mai już dotarły - można przeczytać o tym na jej blogu Post for Friends

Pierwszy tydzień w pracy minął szybko i spokojnie, a powrót nie był bolesny - było tak, jakbym wyszła stamtąd wczoraj. I zaległości jest mniej niż się spodziewałam - w sumie nic dziwnego, bo przed zwolnieniem wszystko dopięłam na ostatni guzik tak, żeby zastępujące mnie osoby nie miały żadnych problemów z kontynuowaniem mojej pracy.

Udanego tygodnia :-)

34 komentarze:

  1. Fajnie ze fołącxyłaś; ) super kartka; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, radosna karteczka! Klaun jak żywy.
    Świetnie że powrót do pracy przebiegł bez stresu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  3. wspaniała jesteś-śliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawna karteczka w szczytnym celu.Ciągle zaskakujesz Anetko tym haftem matematycznym ,wciąż nowe i ciekawe wzorki.
    Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  5. Cudną karteczkę przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo miłe kiedy można sprawić przyjemność a tak śliczna radosna karteczka na pewno sie spodobała i wywoła uśmiech na buzi :) Pozdrawiam pracującą kobietę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzeno, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  7. Super karteczka, fajny ten clown Ci wyszedł ?:)
    No to miłej dalszej pracy CI życzę, super że masz tak fajnie, że nawet nie odczułaś tak długiej nieobecności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Gdy się lubi swoją pracę, to i powrót do niej nawet po długiej nieobecności straszny nie jest.

      Usuń
  8. Świetny, kolorowy i optymistyczny klown... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super fajna ta karteczka , piekny hafciki i na pewno sprawiła wiee radości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  10. Kartka faktycznie bardzo radosna, aż się sama uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna karteczka i ten hafcik cudny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aleksandro, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  12. Haft świetny, Clown ma sobie pewną nieśmiałość :)
    Cieszę się ,że powrót do pracy był udany i udał się tak gładko. Teraz życzę jak najwięcej frajdy z tych 40 zajętych godzin w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka. Życzenia spokoju w pracy nadal aktualne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Twoje życzenia mają magiczną moc - w pracy jest spokojnie.

      Usuń
  14. Śliczna bardzo wesoła i kolorowa karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu :-)

      W niedzielę pochwalę się prezentem od Ciebie.

      Usuń
  15. :) Ale fajna karteczka, chociaż ja osobiście nie lubię klaunów :P boję się ich XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Trafiłaś w samo sedno - kartkę wyszyłam, wysłałam, a potem zaczęłam się zastanawiać, czy klaun na pewno był dobrym pomysłem, bo wiem, że niektóre dzieci (na przykład mój Siostrzeniec), za klaunami nie przepadają i boją się ich.

      Usuń
  16. Kartka jest przepiękna. Mai na pewno się spodoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)