26.04.2015

CHABER I NIESPODZIANKA

Cornflower - stitchingcards.com
Gdy w czwartkowe późne popołudnie wróciłam z pracy na kuchennym stole znalazłam kopertę, a w niej piękny prezent od Eluni prowadzącej blog Papier i Nitki.

Okazało się, że już ponad sto razy skomentowałam Jej prace i z tej okazji dostałam fartuszek, który jest magnesem na lodówkę, ale nie będzie na niej wisiał, bo jest na to zbyt delikatny, 

haftowaną krzyżykami zakładkę

i haftowany matematycznie bilecik z podziękowaniem za obecność i komentarze na blogu. Była też kawa, ale że została w kuchni, to na zdjęcie się nie załapała - ot, skleroza.

Dziękuję Ci Eluniu jeszcze raz :-) 

Z kolei kartkę z chabrem, którą widzicie na pierwszym zdjęciu już dawno temu z okazji urodzin dostała Lidka, czyli Czarna Dama z Misiowego Zakątka

Jeszcze słówko do Cudarteńki - Twoje życzenia spokojnej pracy mają magiczną moc, bo mam tam jak w piosence - "roboty nie za wiele, ot by przeleciał czas" * - dziękuję :-) 

Udanego krótkiego tygodnia i miłego długiego weekendu Wam życzę:-)

______________
* Wszystkiego najlepszego. Słowa: Janusz Odrowąż-Wiśniewski; muzyka: Romuald Żyliński; wykonanie: Danuta Rinn i Bogdan Czyżewski.

34 komentarze:

  1. A właśnie chciałam napisac, że skądś tą karteczkę znam :)
    Prezent dostałaś super od Eluni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko:-)

      Elunia bardzo mnie zaskoczyła prezentem.

      Usuń
  2. Ale cuda! Ten fartuszek jest obłędny!!!! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się fartuszek bardzo podoba, dlatego na lodówkę nie trafi - za ładny.

      Usuń
  3. Dobra nie doczytałam :-) . Piękny prezent dostałaś, co nie zmienia faktu, że i tak fartuszek jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś i ja taki zrobię, kto wie. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Karteczka z chabrami zachwycająca!!! Prezent piękny! Każda rzecz zrobiona inna techniką, nawet nie wiem co najbardziej mi się podoba, wszystko cudowne!
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie również życzę udanej niedzieli :-)

      Usuń
  5. śliczna karteczka i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta pierwsza karteczka , a prezenciki jakie dostałas juz widziałam , i podziwiałam u Elunie. Cudne są , miło takie fajne niespodziani dostawac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      To prawda, miło jest dostawać prezenty, zwłaszcza takie niespodziewane i śliczne.

      Usuń
  7. Chabrowa karteczka śliczna.
    Cieszy mnie, że prezencik Ci się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu :-)

      Prezent bardzo mi się podoba, pozdrawiam również.

      Usuń
  8. Świetna niespodzianka! Szczególnie podoba mi się zakładka.
    A chaber piękny jak rysowany!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chaber wygląda bajecznie a prezent piękny otrzymałaś :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chabry cudne...precyzja wykonania jak zawsze zachwycająca...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko chabrów jeszcze w tym hafcie nie widziałam ,są superowe.
    Prezenty śliczne i wiele radości przyniosły.
    Pozdrawiam i buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chabry są cudne, no i ten perełkowy środek bardzo fajnie pomyślany :)
    Śliczne prezenty, krzyżykową zakładkę sama bym zakosiła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      I mnie ta zakładka bardzo się podoba.

      Usuń
  13. Piękne chabry, to jedne z moich ulubionych letnich kwiatów :) Prezenciki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są te słowa piosenki:)) Niech tak trwa:))))
    Bardzo ładna karteczka z chabrem - jeden z moich ulubionych wzorów:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. :) Niespodzianki znienacka są takie wspaniałe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)