22.03.2015

DIAMENTOWA

Jakaś bezsenna noc (jak zwykle w czasie pełni) i taka ramka się wyszyła. 
Border 4: diamonds "Father's Day"
Do dziś zastanawiam się co mnie podkusiło, żeby wykleić na środku ten "różowy diament", który do całości pasuje jak pięść do nosa - chyba byłam już bardzo zmęczona, skoro na taki pomysł wpadłam. 

Zauważyłam, że niektóre z Was biorą udział w pisankowym wyzwaniu u Lucy
Zajrzałam tam z ciekawości i gdy okazało się, że praca nie musi być nowa, postanowiłam zgłosić pisankę, którą zrobiłam w lutym na decou-warsztatach.
Więcej moich decou-[po]tworków znajdziecie tutaj, a tutaj możecie zobaczyć kaczkę zaprojektowaną przez moją Siostrzenicę.

Do następnego :-) 

38 komentarzy:

  1. Bardzo bogata karteczka, podoba mi się :) Jajo jest świetne, powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta rameczka a ipisanka decou niczego sobie . Musże zerknąc też do lucy bo pisanek ci u mnie dostatek.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Decou-pochwała pisana Twoją ręką bardzo mnie cieszy.

      Usuń
  3. Śliczna pisanka - powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna pisanka,ma szansę wygrac

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pisanka ,piękna ramka ,jak zwykle same śliczności u Ciebie .
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Buźka Anetko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna rameczka, a pisanka rewelacyjna! Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pisanka - powodzenia życzę i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anetko kolejna super karteczka, ale to jajeczko mnie zauroczyło, śliczne Ci wyszło. powodzenia w głosowaniu potem Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka bardzo ładna, szkoda tylko, że bezsenne noce się zdarzają. Życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      No niestety pełnia tak na mnie działa, że zamiast spać "wyję" do księżyca.

      Usuń
  10. Diamentowa ramka aż się skrzy :), a jajo po prostu rewelacja... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne jajco :) .....a co tamtej sprawy ....polskie firmy zlecają w stanach produkcje płytek....gdyby było to opłacalne na pewno już dawno by u nas coś powstało ...niestety nie znam języka perfekt, nie byłam nigdy w Stanach ....a żeby coś zacząć trzeba poznać jak to się je....niestety....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :-)

      To prawda, żeby coś zacząć, trzeba to poznać, a w tym przypadku jest to nieco utrudnione.

      Usuń
  12. Kartka cudowna.Ja bardzo reaguję na pełnię księżyca.Bezsenność na całego.

    Pozdrawiam milutko.Miłego nowego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agato i witam w klubie bezsennych podczas pełni. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  13. Bardzo ładna pisanka, podobają mi się te perełki po bokach :) Ramka też niczego sobie, ja zupełnie nie potrafię po nocach robić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      I ja żadną sową, czy innym nocnym markiem nie jestem, ale gdy bezsenność mnie dopada muszę się czymś zająć, żeby oczy zmęczyć i sen przywołać.

      Usuń
  14. Witaj:) .....dziś cały dzień cos nie tak ....w końcu rano orange padł w całej Polsce :) Stempelki są rewelacyjne polecam wiosenno-letnie i będzie zabawa ...będzie się działo :) polecam Agateria, Craft Moli ....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Mój internet nie z Orange, ale też z rana nie działał.

      Usuń
  15. Anetko, mnie się wydaje że ten diamencik bardzo dobrze pasuje! A jajko deku bardzo udane!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  16. Jak dla mnie pomysł super, a pisanka zachwycająca :) Zapraszam do siebie na rozdawajkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dżastii :-)

      Już się ustawiłam w kolejce po kurczaczka.

      Usuń
  17. Jaka piękna! Widzę, że spodobało Ci się decu. Musimy się w święta spotkać, to cię obdaruję serwetkami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, będzie mi bardzo miło znowu spotkać się z Tobą :-)

      Usuń

Dziękuję :-)