01.02.2015

~ 60 ~

Uwierzycie, że wyszycie tej kartki zajęło mi większą część stycznia? Nie mogłam się zebrać, żeby usiąść i zrobić ją od początku do końca, więc co kilka dni doszywałam po kilka ściegów. Na zdjęciu tego nie widać, ale wzór jest wyszyty na lekko połyskującym złotym kartonie.

Cyfry - Value Pack No. 2: Numbers - pinbroidery.net
Litery - True Type Font 350 - stitchingcards.com
Pierwszy dzień miesiąca jest dobrym momentem, aby wziąć pupę w troki i przegonić styczniowe lenistwo. No to do dzieła - na początek krótki wypad do stolicy - dziś wyjazd z noclegiem w połowie drogi, jutro powrót.

Udanego tygodnia Wam życzę :-)

29 komentarzy:

  1. Świetna kartka,warto było ją skoczyć .
    Pozdrówka Anetko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Nie tylko warto, ale i trzeba było ją skończyć, tak jak i każdą inną.

      Usuń
  2. __(░(¯`:´¯)░)DZIEŃ DOBRY
    _(░(¯ `•.|/.•´¯)░)
    (░(¯ `•.(█).•´¯)░░(¯`:´¯)░)
    _(░(_.•´/|`•._)(¯ `•.|/.•´¯)░)
    ____(░(_.:._).░(¯ `•.(█).•´¯)░)
    __(░(¯`:´¯)░░(_.•´/|`•._)░)
    (░(¯ `•.|/.•´¯)░░(_.:._)░)
    (░(¯ `•.(█).•´¯)░..
    (░(_.•´/|`•._)░
    ___(░(_.:._)`` _
    ♥ ¯~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥~
    ♥~♥ Serce jest
    jak zegar:
    w każdej minucie,
    godzinie i dobie
    ♥~♥ myśli o drugiej osobie.
    I Ja o Tobie
    ♥~♥dzisiaj pomyślałam
    znowu tu wpadłam
    i napisałam ♥~♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agato, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Piękna karteczka, ja taką wyszywam ok. 4 godziny (ale zabrać się do niej trudno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      To prawda, gdy są chęci, to wystarczy na przykład jeden wieczór czy popołudnie i kartka gotowa.

      Usuń
    2. Najgorzej z tymi chęciami:)

      Usuń
    3. Oj tak, gdy odejdą w siną dal, ciężko je z powrotem przywołać.

      Usuń
  4. śliczna karteczka - tylko pozazdrościć jubilatowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Zazdrościć możesz mojej Mamie.

      Usuń
  5. Anetko, przegoń tego lenia :-)
    Karteczka jak zwykle śliczna. Twoje hafty są zawsze takie równiutkie.
    Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Taki właśnie jest mój plan na luty, żeby lenia przegonić.

      Usuń
  6. Świetna kartka.
    Wzorek jest dość pracochłonny - robiłam taką 50 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu :-)

      Fakt, trochę czasu te cyfry zajmują, ale z 60 to było przegięcie. Oprócz niej mam na koncie 30, 35 i 90.

      Usuń
  7. Cudna kartka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :-)

      Usuń
  8. Kartka świetna, wzorek cudny ale pracochołonny to widac . Super , że udało Ci sie wykończyc . Miłego pobytu w stolicy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Zawsze kończę to, co zaczynam, nawet gdy lenistwo mnie dopadnie.

      Usuń
  9. Ale dobrze, że udało CI się ją skończyc bo efekt jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Skończyć ją musiałam, nie było innej możliwości.

      Usuń
  10. jakis taki teleexpresowy ten wypad!
    nie zdążysz na kawę wpaść ;-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedziała, że wypad był teleexpresowy i nawet prawdziwy Teleexpress podczas jednego z takich wypadów mnie pokazał.

      Usuń
  11. Piekny ten wzór i ładnie Ci wyszedł. Dobrze, ze udało Ci się go skonczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Zawsze kończę hafty, tylko ten jakoś tak wyjątkowo mocno rozciągnął się w czasie.

      Usuń
  12. uwierzymy bo jaka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)