25.01.2015

KWITNĄCA WINOROŚL

Wraz z początkiem nowego roku opuściła mnie wena. Nie chce mi się nic  - nie chce mi się haftować matematycznie, nie chce mi się pętelkować, nie chce mi się szyć maskotek. Nic. Zupełnie nic.  


Flowering Vine (free pattern) - stitchincards.com
No, może nie tak zupełnie nic, bo od października w każdą sobotę chodzę na zajęcia plastyczne dla dorosłych w pobliskim centrum kultury. Chcecie wiedzieć, jakie? Kliknijcie tutaj (to było) lub tutaj (obecnie). I żeby nie było - tym co na warsztatach, zajmuję się tylko na warsztatach, w domu nie.

Do poczytania za tydzień :-)

44 komentarze:

  1. Bardzo ładna karteczka a wzór kwiatowy prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy tym całym "niechceniu" super kwiaty Ci wyszły... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Gdy się nie chce, najtrudniej jest zacząć, ale jak już się zacznie, to idzie jak z płatka, zwłaszcza taki prosty wzór jak ten.

      Usuń
  3. Piękna karteczka! Lubię takie delikatne motywy.
    Co do "niechcena" do doskonale Cię rozumiem, sama mam lenia, ale nie do robótek tylko papierzysk:(
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Takie ogólne lenistwo też mnie dopadło.

      Usuń
  4. Anetko, taka nie moc i niechęć dopada o tej porze roku wiele osób. Ja też ostatnio wstaję i stwierdzam, że zrobiłam bym coś, ale jakoś za nic się zabrać nie mogę.... Karteczka śliczna, cudne te Twoje haftowane kwiatki.
    A decoupage fajnie CI wychodzi, może zaczniesz i w domu się tym zajmować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Może i zacznę decoupage w domu uprawiać - to się okaże bliżej Wielkanocy.

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi sie haft matematyczny i chyba się wezmę za niego, bo jak patrzę na te Twoje kwiatki to gęba mi się śmieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, zachęcam. Kliknij w link pod kwiatkami i pobierz wzór - jest darmowy.

      Usuń
  6. Pięknie wyszło,cudownie.Podoba mi się.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała, żeby od niechcenia wychodziły mi takie piękne kartki! :)
    Ale rozumiem Cię, bo sama niedawno miałam małą "zwiechę" i nic nie robiłam - już mi przeszło i działam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno :-)

      Na szczęście moje obrazki trafiają do szuflady, więc mogę sobie pozwolić na momenty nicnierobienia. Gorzej by było, gdybym wyszywała je na zamówienie.

      Usuń
  8. Kartka urocza i miło znaleźć kogoś o podobnych problemach. Mnie też nic się nie chce, a czas ucieka przez palce aż szumi.Oby do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu :-)

      Do wiosny tylko dwa miesiące, więc może coś nam się przez ten czas poprawi.

      Usuń
  9. Brak weny trzeba przeczekać a karteczka śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  10. Karteczka super. Widac musisz odpocząć od bloga i od komputera. Może wena wróci wraz ze słoneczkiem . Czegooczywiście życze z całego serca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Odpoczywam już dłuższy czas i pewnie dlatego nic mi się nie chce, bo się rozleniwiłam.

      Usuń
  11. ładna karteczka, czasami tak bywa, że nic się nie chce robić

    OdpowiedzUsuń
  12. To mamy coś wspólnego, mnie też dopadła twórcza niemoc i nie mogę się do niczego zabrać, a jeśli już coś robię to i tak kończy się na pruciu.
    Kartka jest świetna, miły kwiatowy akcent, kiedy za oknem jest tak nieładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Może to rzeczywiście taki czas, że nic się nie chce.

      Usuń
  13. Ja nie rozumiem jak to nie chce ci się tworzyć twoich ślicznych matematycznych hafcików i czym się będę zachwycać ;P Musimy wytrzymać do wiosny a kiedy wszystko się zazieleni będzie o wiele lepiej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie chce mi się i już, ale spokojnie, mam co nieco do pokazania w zapasie. Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  14. a ja dosłownie przed chwilą mężowi marudziłam, że mi się nie chce... widać taki czas trochę trudniejszy mamy... ;) miejmy nadzieję, że szybko minie :) Tobie życzę powodzenia w dalszym procesie twórczym :) Twoje kartki są cudne!!! :) a ta winorośl - wyszła świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno :-)

      Może rzeczywiście, tak jak już to napisałam wyżej, to taki czas, że nic nam się nie chce. Brak słońca i takie tam.

      Usuń
  15. ♥_(.•´♥...ŻYCZĘ
    `*.*´¨)♥WSPANIAŁEGO
    ¸.•)´♥. POGODNEGO
    .•´♥.. POPOŁUDNIA
    ¸.•)´♥.. POZDRAWIAM:)*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam bardzo podobnie z tym "niechceniem" - zwalam to głównie na pogodę, która trochę wariuje w tym roku :) A winorośl wygląda cudnie, bardzo ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Może to rzeczywiście wina pogody, a może to świąteczne napięcie spada.

      Usuń
  17. Jeśli nic nie robienie tak ma wyglądać, to może być;)
    Pewnie pogoda - przydałoby się trochę słońca, albo chociażby śniegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońca, Magdo, zdecydowanie brakuje mi słońca. Powinnam urodzić się w kraju z dużą liczbą dni słonecznych w roku.

      Usuń
  18. Anetko, czasem tak bywa, pogoda, zmęczenie dają nam popalić, a potem znowu jest normalnie :-)
    Wzór i wykonanie jak zwykle piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      To prawda, jeszcze trochę lenistwo mnie pomęczy i wrócę do formy.

      Usuń
  19. Anetko, powiem Ci szczerze, że mnie tez opuszcza powoli twórcza wena... Robię coś tam bezsensownie, tak sobie, aby coś na bloga wrzucić... Ale hafcik wyszedł Ci pięknie! Może rzeczywiście, jak piszą dziewczyny, to wina pogody? A może zmieniaj techniki tworzenia? Ja tak robię, bo wówczas nie wkrada się monotonia...myślę Anetko, że to przejściowe, bo ja pod koniec ub. roku miałam to samo i teraz znowu... Pozdrawiam Cię cieplutko i nie poddawaj się;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :-)

      Może to wina pogody, ale i przy lepszej aurze takie dni mi się zdarzają. Technika tworzenia niczemu nie jest tu winna, po prostu mi się nie chce.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  20. żeby mnie sie chciało tak chcieć jak mi sie nie chce! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)