28.12.2014

WYMIANKI GRUDNIOWE


Grudzień obfitował w różnego rodzaju wymianki - wzięłam udział w trzech z nich, a do swoich wymiankowych par wysłałam kartki wykonane haftem pętelkowym, w którym stawiam pierwsze kroki.

Tematem grudniowego, ostatniego już etapu wymianki 12 miesięcy - 12 kartek, której organizatorką jest Lidka-Czarna Dama z Misiowego Zakątka, był Gwiazdor. 
Gwiazdora specjalnie dla mnie wyhaftowała Marta-Myszkusia prowadzącą blog Myszkowato.
Dodam jeszcze, że jesienna kartka Marty została wybrana najładniejszą listopadową kartką tej wymianki, a jej adresatką również byłam ja :-) 
Adresatką wykonanej przeze mnie kartki z Gwiazdorem była Milka prowadzącą blog Rozmaitości Milki. 
Kolejną grudniową wymianką w której wzięłam udział, była wymianka u Renii prowadzącej blog Kartki u Renii
Kartkę dla mnie wykonała Mirka-Akrimeks prowadząca blog Akrimdolls
Moją parą w tej wymiance była Elunia prowadząca blog Papier i nitki
I wymianka trzecia, czyli wymianka u Hanulka. 
Kartki dla mnie wykonały Gosia prowadząca blog Magiczny świat krzyżyków 
oraz Kinga-dekupagekinii prowadząca blog Moje małe decupage.
Kartki ode mnie dostały Joanna-Jeniulka G. prowadząca blog Jeniulkowo
oraz Renia, organizatorka wymianki o której pisałam wyżej. 
Oprócz kartek wymiankowych dostałam jeszcze dwie, wysłane ot tak, z dobrego serca. Pierwszą z nich przysłała mi Beata-Ranya prowadząca blog Handmade by Ranya
a drugą Ania-chwilotrwaj prowadząca blog Chwilotrwaj
Kartka od Ani szczególnie mnie ucieszyła, bo choć krzyżykowa nie jestem, to w tym witrażowym aniołku zakochałam się od pierwszego wejrzenia, a raczej przejrzenia - wrześniowego wydania Twórczych Inspiracji - i teraz mam go tylko dla siebie i mogę spróbować przerobić go na pętelki :-)

Reniu i Hanulku - serdecznie Wam dziękuję za zorganizowanie wymianek, a Tobie Aniu, Beato, Gosiu, Kingo, Marto i Mirko - za przepiękne kartki :-)

30 komentarzy:

  1. Ale cuda! Widzę, że wymianki się udały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  2. Piękne karteczki. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki i jaka różnorodność!!! Karteczka z Mikołajem rzeczywiście zachwycająca!
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tobie Anetto dziękuję za prześliczną kartkę (jeszcze takiej nie dostałam). Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kartka Ci się spodobała :-)

      Usuń
  5. śliczne karteczki podostawałaś i śliczne wysłałaś :) i jak dużo ich było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kartki! :)
    W grudniu brałam udział w 6 wymiankach, więc niedługo zacznie się u mnie mały maraton na blogu :) Ale dziś jeszcze świętuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno i czekam na maraton :-)

      Usuń
  7. Karteczki piene, ale ta co ja ją dostałam jest przepiekna :) Bardzo mi sie podoba i podziwiam Twoją cierpliwość w tym haftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milko serdecznie, cieszę się, że kartka Ci się podoba :-)

      Usuń
  8. Wspaniałe karteczki powstały. Dziewczyny, jesteście bardzo kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu twórczyń kartek i swoim :-)

      Usuń
  9. Wszystkie karteczki otrzymane i wysłane śliczne :) Twój haft pętelkowy to dla mnie kolejna nowość ileż to ja technik pracy rekodzielnej jeszcze nie poznałam wole nie pytać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzeno i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  10. Ale śliczne karteczki, ten gwiazdor "pętelkowy" wygląda super już czekam na kolejne karteczki wykonane tą techniką. Mam nadzieję, że w przyszłym roku też się ze mną pobawisz w wymiankę kartkową, gorąco Cię zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Pewnie, że się pobawię. Może uda się przy jej pomocy pętelki poćwiczyć?

      Usuń
  11. chciałabym zobaczyć tą szczękę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki piękne, bardzo udane te wymianki :) A swoją drogą, pierwszy raz słyszę o czymś takim jak haft pętelkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Pierwszy raz słyszysz? A ja niedawno gdzieś wyczytałam, że to starożytna sztuka.

      Usuń
  13. Piękne, różnorodne kartki z serdecznymi życzeniami.
    Szczęśliwego Nowego Roku, mnóstwo ciekawych pomysłów i czasu na ich realizację !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)