14.12.2014

LAPTUŚ

Zbliżają się kolejne urodziny mojego nadwornego serwisanta komputerowego, więc kolejna kartka dla Niego.  
Computer - stitchingcards.com
~ Postscriptum  ~
Wiecie co? Straszna gapa ze mnie. Jakaś taka za krótka ta notka mi się wydawała, czegoś mi w niej brakowało, ale nie mogłam sobie przypomnieć czego. Wystarczyło jednak siąść do wieczornego przeglądu blogowego i... Wiem! Brakuje informacji o ostatniej już wymiance z cyklu 12 miesięcy - 12 kartek, organizowanej przez Lidkę, czyli Czarną Damę z Misiowego Zakątka. Ogłaszam więc wszem i wobec to, o czym już od poniedziałku wiemy - tematem na grudzień jest Gwiazdor.
Skoro notka już kompletna, nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam udanego, pełnego weny, tygodnia :-)

28 komentarzy:

  1. Taka karteczka to najwspanialszy prezent!
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna karteczka :) dziękuję za miłe słowa u mnie - to bardzo podnosi na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę sie rozpisywać tylko powiem jedno- kartka jest REWELACYJNA!!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka dla serwisanta kompa. Pewnie ma już całą kolekcję równie interesujących karteczek.
    Pozdrawiam serdecznie.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  5. Fajny pomysł i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku, ale fajowa karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam takiego swojego nadwornego serwisanta w domu, bo mój mąż jest informatykiem :) Kartka super, taki wesolutki komputerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      U mnie serwisantem, również zawodowym, był brat, ale wyemigrował, teraz siostrzeniec przejął jego rolę.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :-)

      Usuń
  9. Ciebie wena nie opuszcza fajna karteczka będzie miłym prezentem dla serwisanta :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Marzenko, wena mnie nie opuszcza, bo i do mnie nie przychodzi. Dziękuję i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  10. Takie sympatyczne komputery nie istnieją ;)
    Serwisanci może tak, ale sprzęt - o nie, wizja przekłamana.
    Ale kartka świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Komputery jak i ludzie - mniej lub bardziej sympatyczni. Kocham swój sprzęt, nawet jak jakieś numery mi robi w najmniej odpowiednim momencie.

      Usuń
  11. Super karteczkę wydziergałaś!!!
    Pewien Gwiazdor już leci do Cieeeeebie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto i czekam na Gwiazdora :-)

      Usuń
  12. Niech te Święta
    Tak wspaniałe `` . __/_._
    będą całe ``````` _).♥ (_
    jakby z bajek `````` ●
    Niechaj gwiazdka ``,●,●,
    z nieba leci ``````,●,*,●,
    niech Mikołaj ````,●,*,*,●,
    tuli dzieci ``````,●,*,*,*,●,
    Biały puch `````,●,*,*,*,*,●,
    niech z ```````,●,*,*,*,*,*,●,
    nieba ```````,●,*,*,*,*,*,*,●,
    spada ````````````█|█`````
    niechaj piesek●●¤ۣۜ๘(¯`♥´¯)¤ۣۜ๘●●
    ``````__/_._`` w nocy gada
    ``````_).♥ (_``.Niech choinka
    ````````.● `````pachnie pięknie
    ```````,●,●, ```no i radość
    ``````,●,*,●,` będzie wszędzie !
    `````,●,*,*,●,
    ````,●,*,*,*,●, ….niech biały opłatek
    ```,●,*,*,*,*,●, ``w dłoni nie drży
    ``,●,*,*,*,*,*,●, `z lęku jak z zimna
    `,●,*,*,*,*,*,*,●, ```niech drży
    ```````█|█````` szczęściem
    ●•●¤ۣۜ๘(¯`♥´¯)¤ۣۜ๘●•● wzruszony!!
    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku ............

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj chciałabym aby komputer się do mnie w pracy uśmiechal, przynajmniej od czasu do czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój się śmieje - do mnie albo ze mnie :-)

      Usuń

Dziękuję :-)