21.12.2014

BOŻE NARODZENIE 2014

Tak jak już wcześniej pisałam, nie planowałam w tym roku robić kartek świątecznych, bo w ubiegłym roku zrobiłam ich dużo więcej, niż rzeczywiście potrzebowałam i jeszcze w przyszłym roku będę miała co wysyłać, jednak skuszona złoto-fioletową kolorystyką listopadowej edycji Cyklicznych Kolorków u Danutki zrobiłam jedną - właśnie na to wyzwanie

Christmas Tree - form-a-lines.net
potem jeszcze dwie - również w złocie i fiolecie - niestety, tym razem nie udało mi się uchwycić fioletu aparatem 

Pink Ribbon Angel - stitchingcards.com

Christmas Beads 1: Baubles - stitchingcards.com
a te powstały wiosną i miała to być cała moja tegoroczna produkcja bożonarodzeniowa 

Christmas Borders 5 - stitchingcards.com
 
Christmas Borders 6 - stitchingcards.com

Reindeer Merry Christmas - stitchingcards.com
  Wesołych Świąt!

48 komentarzy:

  1. Piekne te Twoje karteczki i wzorki haftu świetne , ani jednogo nie spotkałam w sieci . Czy mogłabyś się nimi ze mna podzielić ?
    Życzę zdrowych pogodnych i radosnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, te wzorki są jak najbardziej dostępne w sieci - kupuję je na stitchingcards.com, czasem też na innych stronach, a pod każdym moim obrazkiem jest link przekierowujący do miejsca, w którym można dany wzór kupić - wystarczy kliknąć. Wesołych! :-)

      Usuń
  2. Karteczki świetne.
    Tobie również życzę wesołych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności ...mój faworyt choineczka :) przecudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto, cieszę się, że choinka Ci się podoba - też jestem z niej bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  4. Moje "czysto" jest już nieaktualne. Miałam zacząć dopiero po świętach. Ale swędziało mnie bardzo :P Niebawem coś pokażę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jeszcze trzymam, choć pretekst mam - 27.12 są urodziny koleżanki, a żeby ręce mnie tak bardzo nie swędziały, to zajęłam je usuwaniem z komputera ponad tysiąca plików jpg z bardzo kiepskiej jakości wzorami haftu matematycznego.

      Usuń
  5. Piękne! Anioł jest śliczny, a renifer przypomina mi trochę mnie - z powodu rozłożystych rogów, na które podczas wędrówki przez życie codzienne zahaczają się różne sprawy, które spowalniają krok :D
    Czy te kartki z koralikami robisz tak samo jak klasyczny haft matematyczny, czy wymagają jakiegoś lepszego mocowania?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to pierwsze zdanie napisałaś :-)

      W zasadzie, dla lepszego mocowania, przez koraliki nitka powinna przechodzić dwa razy, czyli wychodzisz igłą z dziurki nr 1, nawlekasz koralik, wchodzisz w dziurkę nr 2, znowu wychodzisz dziurką nr 1 i przewlekasz nitkę przez koralik i wchodzisz w dziurkę nr 3 itd., ale tym razem przeszywałam koraliki tylko raz i niestety troszkę mi się poluzowały, co najlepiej widać na najmniejszej bombce.

      Usuń
  6. Fajne świąteczne hafciki wyszły spod Twoich rączek - pięknie prezentują się na kartkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu - pochwała od Ciebie to zaszczyt :-)

      Usuń
  7. Anetko wszystkie karteczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne fiolety! :) i Tobie również życzę Wesołych i spokojnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko wszystkie Twoje karteczki są prześliczne .Mam w domu jedną z tym haftem matematycznym od Anuli i widzę na żywo jakie to wszystko jest śliczne .
    POzdrawiam cieplutko i życzę radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  10. Przepiękne wszystkie, ale choinka zauroczyła mnie najbardziej... :) Wesołych... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powtarzam się ale cóż lubię twoje prace - Śliczne :) Życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nieskromnie napiszę, że wcale Ci się nie dziwię. Dziękuję :-)

      Usuń
  12. wszystkie są piękne-wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  13. Najserdeczniejsze życzenia szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w Nowym Roku składa cudARTeńka.
    Dołączam podziękowania za Twoją obecność na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie cudne, chociaż ptaszek najbardziej mnie zauroczył:)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne!Choinka i przedostatnia wymiatają.
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki :)
    Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje :) Pewnie każdy może :)Jeśli chcesz zrobię Ci cały spis co trza mieć:)....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)