09.11.2014

SYRENKA

Mermaid - stitchingcards.com
W środę listonosz przyniósł mi Paczkę MINI, a w niej



pamiątki z Paryża - widokówkę z katedrą Notre Dame, breloczek w kształcie wieży Eiffla i magnes, a także przepiękną niebieską decoupage'ową zakładkę (moja zapoczątkowana latem miłość do tego koloru trwa nadal, więc na widok zakładki bardzo się ucieszyłam, a i niebieski filc nie bez powodu na wierzchu leży) oraz przydasie - filc i mulinę.

Justyno - jeszcze raz bardzo, ale to bardzo serdecznie Ci dziękuję :-)

Czas płynie nieubłaganie i mamy już listopad, a skoro mamy listopad, to mamy również nowy temat w organizowanej przez Czarną Damę z Misiowego Zakątka wymiance 12 miesięcy - 12 kartek. 


Mamy też nowy kolor w Cyklicznych kolorkach u Danutki, a jest nim złoty. Spośród czterech dopuszczalnych opcji kolorystycznych wybrałam tę

 
Zapisałam się również na świąteczną wymiankę kartkową, którą organizuje Renia prowadząca blog Kartki u Renii.Więcej informacji o wymiance znajdziecie tutaj >>>>>> klik.



To co? Bierzemy się do roboty?

44 komentarze:

  1. Syrenka zjawiskowa! Jeszcze nie widziałam takiego wzoru.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu bajeczna ta syrenka... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super syrenka :) czy to ciężko zrobic bo tak to Dla mnie wygląda :) Dużo zabaw, dużo pracy przed Tobą czekam na efekty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzeno :-)

      Czy ciężko to zrobić? Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie, bo ja problemu z haftem matematycznym nie mam, nawet jak dziurki pomylę i trzeba pruć i robić od nowa, ale wiem, że są osoby, którym problem to sprawia. Musiałabyś sama spróbować. Stąd http://www.stitchingcards.com/section.php/5/1/free-e-patterns możesz pobrać darmowe wzory - do każdego z nich jest szczegółowa instrukcja w języku angielskim, co może być utrudnieniem, jeśli się języka nie zna, ale zawsze można skorzystać z translatora Google, czy innego. Tutaj http://www.stitchingcards.com/section.php/20/1/prick-and-stitch-card-making znajdziesz tutorial, również po angielsku. Powodzenia :-)

      Usuń
  4. Syrenka świetna :0
    Dzięki za info - zapisałam się na wymiankę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Syrenka. Przyglądam się, przyglądam i napatrzeć nie mogę. Jest piękna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że paczuszka się spodobała :)
    I dzięki Tobie zapisałam się również do Renatki na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft matematyczny coraz bardziej mnie zaskakuje, cudny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do spróbowania :-)

      Usuń
  8. Piękna karteczka Prezencik od Justyny super .Wiem bo sama podobny dostałam

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow ale superaśnia syrenka :) i ależ pracowicie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Ano pracowicie - w międzyczasie zapisałam się na jeszcze jedną świąteczną wymiankę kartkową - u Hanulka.

      Usuń
  10. Anettko Twoja Syrenka jest bajeczna. Cieszę się, że masz koleżanki, które potrafią Ciebie mile zaskoczyć niespodzianką.
    Zasypałaś mnie przemiłymi komentarzami i za to cieplutkie ślę buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna syrenka - i dzięki za linki do kopalni wzorów :D ja sobie sama rysuję i dziurkuję wzory i sprawdzam co wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty zdolna jesteś :-) Ja jestem za leniwa na takie zabawy.

      Usuń
  12. Anetko, syrenka jest cudowna! Sama miałabym ochotę na taki hafcik!
    Jeszcze się zastanawiam nad zabawą u Lidzi, chciałabym , ale boję się że nie dam rady...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      U Lidki na wysyłkę czas do końca miesiąca i zawsze możesz jakiegoś gotowca wysłać.

      Usuń
  13. Syrenka śliczniutka, prezenty cudne dostałas, a ja nie wiedziec czemu nie małam Cię wśród swoich obserwowanych blogów :-)
    Błąd naprawiony , zakptwiczyłam sobie u Ciebie.
    Dzięki za wizyty i komentarze.
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i zapraszam w moje skromne progi na dłużej :-)

      Usuń
  14. Świetna syrenka i jak się błyszczy :) Gratuluję prezentów. I jestem bardzo ciekawa, co to będzie, to fioletowo-złote :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      A cóż ja, monotematyczna w swej odtwórczości, mogę fioletowo-złotego pokazać?

      Usuń
  15. cudowna syrenka
    taka delikatna ;)
    myślę, że do kompletu przydał by się elf ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mileno :-)

      Czy zamiast elfa może być wróżka? Na przykład taka http://tiny.pl/qvshw?

      Usuń
  16. Bardzo mi się podoba ta syrenka. Gratuluję fajnego prezentu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  17. Śliczna syrenka. Nie miałam okazji jej wyszyć - nie ma dla kogo, a do szuflady nie robię. Za to mogę ją podziwiać u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      A ja właśnie do szuflady robię, więc wyszywam wszystko, co mi w oko wpadnie. Syrenka miała konkretną adresatkę i wcale nie była nią mała dziewczynka.

      Usuń
  18. Syrenka jest rewelacyjna :) Coraz bardziej podziwiam Twoje hafty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)