16.11.2014

NAJPIĘKNIEJSZE RÓŻE ŚWIATA

Najpiękniejsze róże świata - do wyboru, do koloru. 

Pomiędzy różami znajdziecie odpowiedzi na pytania zadane przez Marzenę prowadzącą blog Koraliki Maki, która przyznała mi wyróżnienie Liebster Blog Award - serdecznie Ci Marzenko dziękuję :-) 


Co motywuje Cię, aby iść ciągle do przodu?
Odpowiem Grechutą - dni, których jeszcze nie znamy.


Rose Trellis - stitchingcards.com
Czego nowego chciałabyś się jeszcze nauczyć?  
Chciałabym spróbować decoupage'u, ale w grupie, a nie sama przed komputerem.


Art Nouveau Rose 1 - stitchingcards.com
Twoja pierwsza praca - co to było, czy nadal jest z Tobą? Pierwsza praca robótkowa, to Świnka-Pokraczynka i Kotek-Brzydotek - maskotki uszyte dla Siostrzeńca na lekcję techniki. Są cały czas ze mną, a zobaczyć je można tutaj. To od nich zaczęła się moja trwająca już prawie dwa lata przygoda z robótkowaniem.  

Art Nouveau Rose 2 - stitchingcards.com
Jaką znaną osobę chciałabyś spotkać?
No jak to kogo? Jona Bon Jovi :-) I jeszcze tego pana.


Art Nouveau Rose 3 - stitchingcards.com
Tworzysz dlatego, że...  
Tworzę, a raczej - odtwarzam, bo lubię, bo sprawia mi to przyjemność i pozwala zapomnieć o codziennych problemach, bo chciałabym zostawić po sobie jakiś ślad.

Art Nouveau Rose 4 - stitchingcards.com
Jaką część biżuterii lubisz najbardziej?
Hmmm... Dobre pytanie, bo jeśli chodzi o biżuterię, to sroką jestem - gromadzę, ale rzadko kiedy noszę, bo łańcuszki, korale czy inne takie zazwyczaj zrywam bawiąc się nimi. Pierścionki i bransoletki są na mnie zwykle za duże, pozostają srebrne kolczyki, które nosiłam, dopóki nie zaczęły mnie uczulać. Ostatnio polubiłam proste, filcowane na mokro, dredoletki*. Filcowane oczywiście przeze mnie.


Art Nouveau Rose 5 - stitchingcards.com
Dla jakiego członka rodziny chciałabyś stworzyć coś wyjątkowego, dlaczego?
Dla wszystkich po kolei. Dlaczego? Bo są wyjątkowi :-)


Art Nouveau Rose 6 - stitchingcards.com
  
Ulubione powiedzenie?  
Pierwsze, które przychodzi mi do głowy, to "jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz". 

Osoba, która Cię inspiruje?  
Dzieci mojego rodzeństwa.

Za co kochasz siebie? 
Za całokształt :-) 
 

Za co dałabyś się "pociąć"?  
Pociąć dałabym się za... Zachowam to dla siebie, wybaczcie.

I już tradycyjnie - do Liebster Blog Award nominuję wszystkie odwiedzające mnie osoby. 

Do poczytania za tydzień :-) 

* Dredoletka - moje własne określenie prostej bransoletki zrobionej z filcowanego na mokro dreda. Prawa autorskie do powyższego określenia zastrzeżone.


33 komentarze:

  1. Gratuluję:)
    Z przyjemnością poczytałam o Tobie i aż się nie chce wierzyć że Twoja przygoda z robótkowaniem zaczęła się dopiero dwa lata temu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Tak, w sylwestra miną dwa lata. Pierwsze próby podejmowałam na przełomie podstawówki i liceum, nawet przez rok chodziłam na zajęcia w pracowni tkaniny artystycznej, ale to wszystko to był słomiany zapał, no i nie był to haft matematyczny.

      Usuń
  2. Anetto prześliczne kartki z różami, najbardziej podoba mi się ta ze złotą różą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Moją ulubioną jest przedostatnia z pomarańczowymi różami - Art Nouveau Rose 5 - kojarzy mi się z obejmującą się parą zakochanych.

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :))
    A róże rzeczywiście są cudne - też je wyszywałam.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  4. Twoje odpowiedzi super , tak jak ty co decupague spróbowałabym w grupie bo ślicznie wyglądaja rzeczy wykonane tą techniką , może kiedys skuszę się również na twoją technike ( dziękuje za linki) :) . Twoje różyczki co jedna to ładniejsza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzeno :-)

      Skuś się, skuś, tylko uważaj, to bardzo wciąga :-)

      Usuń
  5. przepiękne różyczki :) muszę też kiedyś jedną z takich wyhaftować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również CI gratuluję nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki przecudne - jak zwykle zresztą. Gratuluję wyróżnienia - bardzo miło się o Tobie czytało. I niemożliwe, że nie tworzysz od parudziesięciu lat ;) , tak dobrze Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Tak, to prawda, w rękodziele początkująca jestem i ciągle się uczę.

      Usuń
  8. ja też chciałam bym spróbować decoupage i chyba przy świętach się skuszę :) może jakiś zestaw startowy pod choinkę;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia, róże -piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te róże :)
    Gratuluję wyróżnienia - jeśli chodzi o biżuterię, to mam tak samo, czyli gromadzę, ale rzadko kiedy noszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą różnicą, że Ty biżuterię jeszcze robisz. Dziękuję :-)

      Usuń
  12. Anetko, gratuluję :-)
    Świetnie okrasiłaś odpowiedzi pięknymi pracami.
    Ja tam sobie sama ćwiczę decu, ale nie powiem, wspólne warsztaty pewnie byłyby i ciekawe i przyjemne.
    Buziaczki przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      W grupie jest fajniej. Teraz chodzę na filcowanie i chociaż raczej nie zostanę przy nim, to i tak z niecierpliwością czekam na sobotę, bo atmosfera na warsztatach jest świetna.

      Usuń

Dziękuję :-)