02.11.2014

EJ, PRZELECIAŁ PTASZEK...


Tematem październikowego etapu wymianki 12 miesięcy - 12 kartek, której organizatorką jest Czarna Dama z Misiowego Zakątka były ptaki.  


Przyniosły mi one tę oto przepiękną kartkę wykonaną przez Kgosię prowadzącą blog To co lubię.

Serdecznie Ci za nią Gosiu dziękuję 
Adresatką wykonanej przeze mnie kartki była Beata, znana jako Ranya prowadząca blog Handmade by Ranya. Pofrunęła do niej haftowana matematycznie wersja "Złodzieja truskawek" Williama Morrisa.

Strawberry Thief - pinbroidery.net
 Oryginał wygląda tak 

źródło obrazka - Wikipedia
No a teraz nie pozostaje nam nic innego, jak czekać na dalszy ciąg zabawy :-)

23 komentarze:

  1. Piękne karteczki. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

  2. ۞•°*”˜۞˜”*°•۞
    WITAM CIE BARDZO SERDECZNIE
    ŻYCZĘ CI
    ۞MIŁEGO POPOŁUDNIA۞

    UŚMIECH
    JEST JAK
    SŁONCE,
    KTÓRE
    SPĘDZA
    CHŁÓD
    Z LUDZKIEJ
    .....TWARZY.
    ۞ POZDRAWIAM ۞
    ۞۞ BUŹKA ۞۞
    ۞•°*”˜۞˜”*°•۞

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne obie karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne karteczki! Wzór który wybrałaś jest rewelacyjny, ale słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te Wasze karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny wzór i taki detaliczny...podziwiam ten "majstersztyczek" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie karteczki piękne! Twoją widziałam już u Beaty i się nią pozachwycałam, świetny jest ten ptaszkowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kartki. Nie wiedziałam, ze można przerobić na haft matematyczny obrazy....

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekty ciężkiej ale jakże miłej dla oka pracy zasługują na wyróżnienie więc zapraszam do siebie , mam nadzieję że dołączysz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ wspaniałe, niesamowite po prostu

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne :) ja tak właśnie podziwiam Twoje hafty i się zastanawiam - skąd Ty kobieto bierzesz takie niesamowite wzory? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki są cudne , obie zresztą w moim guście. Bardzo lubię i haft matematyczny i krzyżykowy.
    Dzieki za komantarz pod moim kontrowersyjnym postem :-)
    Był jaki był, trochę nie taka była intencja jaka została zrozumiana, ale.. no miałam gorszy dzień i tak wyszło. W nastepnym poście przeprosiłam Wszystkich którzy mogli poczuc sie urazeni z nadzieja , że mi zostanie wybaczone:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak szybciutko odpowiedziałaś na mój komentarz :-) Oczywiście, że Ci zostanie wybaczone, o ile już nie zostało. To chyba jesień tak na nas działa. Widzisz sama jakie mam tyły w odwiedzaniu blogów, pierwszy tydzień listopada ma się ku końcowi, a ja jeszcze w październiku siedzę i kolejnego Twojego posta jeszcze nie widziałam i dziś już nie zobaczę, bo oczy mi się zamykają. A jak tu jeszcze w komentarzach się rozpisywać, skoro tyły takie? Pozdrawiam i dobrej nocy Ci życzę.

      Usuń
  13. Śliczny jest ten ptaszek! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ja tu cuda widzę. Zdolne Twoje rączki bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)