26.10.2014

HALLOWEEN TRIO

W piątek listonosz przyniósł mi aniołka od Kasi prowadzącej blog Niesamowity Kuferek
Aniołek od Kasi :-)
Tasiemki od Kasi - będzie na co filcowe kulki nawlekać :-)

Słodkości i coś dla ciała od Kasi :-)

Kasiu, jeszcze raz Ci za wszystko serdecznie dziękuję :-)
Halloween się zbliża więc nie mogło zabraknąć obrazków na tę okazję, oto one 
Halloween Bats - stitchingcards.com
Halloween Cat - stitchingcards.com

Halloween Pumpkin - stitchingcards.com
Do poczytania za tydzień :-)

42 komentarze:

  1. Świetny prezent otrzymałaś od Kasi ;)
    Piękne obrazki zrobiłaś .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezent! Aniołek jest tak radosny, że na jego widok od razu buziak się uśmiecha;) Obrazki perfekcyjne, chociaż nie przepadam za tym świętem.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Halloween nie obchodzę, ale cukierki na wszelki wypadek mam.

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem obrazków! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe karteczki ,jesteś na czasie ,super

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek śliczny,
    Halloween to zupełnie nie moja bajka, ale karteczki mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne "straszące" karteczki:) Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również, dziś już poniedziałkowo :-)

      Usuń
  7. Prezencik śliczny ,a karteczki bombowe ,nietoperze są extra.
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy prezencik, gratuluję :) Karteczki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O to Ci się ładny prezencik dostał, gratuluję Anetko. A karteczki są świetne ta z kotem najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to miłego Aniołka przygarnęłaś :-)
    A obrazki cudne - szczególnie nietoperze mają piękny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki przesliczne, ale kot po prostu cudny jest ! Taki prawdziwy, czarny i przeciągający się :) Aniołka gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy prezent! :)

    Świetne obrazki :) Bardzo fajny pomysł. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezenty, ale te obrazki to mnie powaliły na łopatki :) Ten kot po prostu genialny! Najlepszy i bezkonkurencyjny, a zaraz za nim nietoperki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje kartki są obłędne!!! Ta z kotem jest najlepsza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapitalne te karteczki. Najfajniejszy jest kot i te jego zielone ślepia - fantastyczny!
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :-)

      Musiałam nieźle się nagimnastykować, żeby w pochmurny dzień uchwycić błysk zielonych oczu kota.

      Usuń
  16. Wszystko mi się bardzo podoba :D:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow padła z wrażenia na widok tych pięknych wzorów. Kot jest cudny. Juź od jakiegoś czasu obiecuje sobie spróbować haftu matematyczego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)