07.09.2014

NA POWITANIE MALEŃSTWA

Wózek dla dziewczynki...

...i chłopca

Pram – stitchingcards.com

Powoli przyzwyczajam się do korzystania z bloglovin. Ideałem nie jest, też zdarzają się aktualizacyjne wpadki, ale ma tę przewagę nad blogspotową listą moich ulubionych blogów, że pokazuje więcej niż jedną nieprzeczytaną notkę na danym blogu - na blogspocie widać tylko tę najnowszą. Minusem jest to, że bloglovin jest zamknięty dla kilku moich ulubionych blogów, takich o życiu, a ja, po kilku latach czytania blogów według listy, ciągle o nich zapominam, a odpuścić je szkoda. Chyba dodam je do paska zakładek.
Dobrego tygodnia :-)

38 komentarzy:

  1. Karteczki super, intrygujące:) a czemu nie możesz dodać tych blogów?????co blokuje??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Wordpress najwyraźniej bloglovin do siebie nie wpuszcza, a na blogspocie możesz zablokować informację o aktualizacji blogów i wtedy blogów nigdzie nie widać.

      Usuń
  2. Bardzo ładne karteczki, już mówiłam że podziwiam Twój talent do haftu matematycznego, ja się go próbowałam nauczyć, jednakże nie łapię ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Weroniko, haft matematyczny jest naprawdę prosty :-)

      Usuń
  3. Śliczne karteczki - życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejciu, cudnie to zrobiłaś!!! Powodzenia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki są urocze, pięknie wyglądają te wózeczki.
    Ja jakiś nie mogę się przyzwyczaić do bloglovin, wolę po staremu.
    Dziękuję Ci za podpowiedź o wyzwaniu. Niestety praca nie może być publikowana przed 6 września więc moja się nie kwalifikuje. Ale Tobie życzę powodzenia i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano faktycznie, nie spojrzałam na datę. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Śliczne te kartki. Tak ładnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wózeczki. Pięknie wyszyte :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może mi się poszczęści.

      Usuń
  8. Bardzo fajny wzór, haft matematyczny jest bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  9. Karteczki pięknie zrobione - powodzenia w wyznaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na wiele w wyzwaniu nie liczę, ale zareklamować się można.

      Usuń
    2. Oj, bo ten nasz haft matematyczny w zestawieniu z kartkami wykonanymi metodą scrapbooking, to taki.. mało widowiskowy. Ale ja lubię prostotę i mi się podoba:)

      Usuń
    3. Są osoby, które potrafią ładnie połączyć haft matematyczny ze scrapbookingiem, jednak ja do nich niestety nie należę.

      Usuń
    4. Ja też nie, a szkoda:))))

      Usuń
    5. No to tylko styl clean&simple nam pozostaje.

      Usuń
  10. Ale super! Piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wózeczek ślicznie zrobiony miłego piątku,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, udanego weekendu Ci życzę :-)

      Usuń
  12. Brawa za wózeczki - pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne kartki a wózeczki są przeurocze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają, dziękuję :-)

      Usuń
  14. fajna bryka!, świetnie zaplątane są te niteczki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)