28.09.2014

KOCHAM SZKOŁĘ, A CO KOCHAM TO...

...wiadomo.

Tematem wrześniowego etapu wymianki 12 miesięcy - 12 kartek, organizowanej przez Czarną Damę z Misiowego Zakątka była 
Przyznam się Wam, że choć spodziewałam się takiego właśnie tematu, to trochę trudności mi sprawił (pierwsze skojarzenie? - buda pełna szczeniaków), bo za szkołą nigdy nie przepadałam i tak naprawdę polubiłam ją dopiero wtedy, gdy już nie musiałam do niej chodzić.

Kartkę dla mnie przygotowała Chwilotrwaj, prowadząca blog o tej samej nazwie. Kartka urzekła mnie pięknym haftem, ciepłym brązem, a przede wszystkim naturalnym klonowym liściem.
 
Serdecznie Ci za nią dziękuję.
A teraz kartka, którą wykonałam dla Basi prowadzącej blog Świat według Basi. Prosta i na temat. Z filcową kredą i gąbką z kuchennej gąbki, oczywiście nieużywanej.

 Do zobaczenia za tydzień!

48 komentarzy:

  1. Świetna wymianka. Ten matematyczny kot - rewelacja i idealnie się wpasowuje w całość. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki cudowne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi ze szkołą, taką wrześniową, kojarzy się tornister leżący na kolorowych liściach :) I widzę, że listków też parę dałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne skojarzenie. Listki są, bo to też symbol jesieni.

      Usuń
  4. o kurcze! nie dopatrzyłam kota w kocie!
    myślałam, że to zapytajnik :-)))

    wszystko przez te bude pełną szczeniaków! ;-DDD

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po wyróżnienie i życzę miłej zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Odpowiedzi na pytania opublikuję w najbliższą niedzielę.

      Usuń
  6. Obie mają w sobie to coś, ale... kotek najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze Annettko cudną karteczkę zrobiłaś fajnie, że bierzesz udział w tych wymiankach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Nie brać udziału w takiej fajnej wymiance to grzech.

      Usuń
  8. piękne karteczki, a mi szkoła kojarzy się z książkami, chyba dlatego, że nadal (obecnie nie, bo na macierzyńskim siedzę) do niej chodzę, he he ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ciągle chodzę do szkoły, tyle że wyższej i codziennie mam w niej z książkami do czynienia. I podobnie jak Ty chwilowo od pracy odpoczywam, tyle że powód Twojego odpoczynku o wiele milszy niż mój.

      Usuń
  9. Śliczne karteczki, bardzo pomysłowe i bardzo jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze podziwiam kunszt wykonania.Niestety ja mam 2 lewe ręce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucysiu, też mam dwie lewe ręce i poziom kreatywności bliski zeru.

      Usuń
  11. Błaaaaa ha ha... ciągle chyba jestesmy w szkole i ciagle na pierwszej lekcji!!!! Usmiałam sie niesamowicie:)
    Karteczka fantastyczna!
    myszkowato.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kartki !!!
    ( Ja szkołę............ lubiłam :):) )
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie fajne te kartki :) Ja podstawowke lubilam, a potem to juz tak sobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      U mnie to tak różnie z lubieniem szkoły bywało, za to studia lubiłam.

      Usuń
  14. karteczka jaką dostałam jest super i ten napis Ala ma he heh kota genialne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo się cieszę, że kartka Ci się podoba :-)

      Usuń
  15. Ciekawa zabawa, uroczą kartkę dostałaś, fajny pomysł z liściem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyjątkowe są te Twoje kartki , super , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj ....flamastry mogą mieć skład ten sam co marker i wtedy ni w ząb ....na pewno promarkery się rozmazują bo to wodne ....ten sam trik uzyskasz w kredkach akwarelowych to też niezły wynalazek:) pisze tu bo wiem ze jak odpisze u siebie nie zauważysz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź :-)

      Myślę, że i u Ciebie bym zauważyła, bo zawsze wracam do swojego komentarza z poprzedniego postu, żeby zobaczyć, czy jest odpowiedź.

      Usuń
  18. Ładną otrzymałaś karteczkę, ale nie mogę oderwać wzroku od Twojej :-). Napis wygląda jak pisany kredą, genialny kot, i ta gąbka i kreda, że nie wspomnę o listkach - tablica fantastyczna! Świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniała zabawa i śliczne kartki

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze karteczki i świetna interpretacja tematu. Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)