10.08.2014

PRZYDASIOWO DLA JULECZKI

W lipcu moja Siostrzenica skończyła sześć lat. Wyszyłam dla Niej wróżkę, 
Fairy Standing - stitchingcards.com

którą umieściłam w jednej z dwóch drewnianych ramek wygranych w przydasiowym candy zorganizowanym przez Anię z bloga I wyszło szydło z worka....
Pomalowaną na biało ramkę przyozdobiłam różowymi różyczkami na tiulu, a jej boki okleiłam różową wstążką w białe kropki (obie tasiemki zakupiłam w Pasmanterii Hobbystycznej "Cuda Wianki"). 

Któregoś dnia Siostrzenica przyszła do mnie z bransoletką z cukierków na rączce, które jakoś dziwnie szybko zniknęły z gumki (pewnie się rozpuściły od upału ;-)), na której były umieszczone, a pusta gumka wyglądała brzydko. Sięgnęłam więc znowu do kartonu pełnego przydasiowych skarbów od Ani i Siostrzenica wyszła ode mnie z taką oto bransoletką własnego projektu

Zabrała też wszystkie różowe przydasie kartkowe.  

I tyle różowości na dziś, bo jeszcze nas zemdli. 

Pora na prezentację sierpniowego tematu wymianki 12 miesięcy - 12 kartek, organizowanej przez Czarną Damę z Misiowego Zakątka
http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/08/wymianka-12-miesiecy-12-kartek-sierpien.html
Przyznam się Wam, że mieszkam blisko morza (jeśli nie ma korków, dojazd zajmuje średnio 20 minut) i... w tym roku jeszcze na plaży nie byłam (może dzisiaj się uda), a w ubiegłym tylko raz i nie był to "plażing", tylko "spacering". Bo to chyba tak jest, że jak się ma coś w zasięgu ręki, to wrażenia nie robi, chociaż znam osoby, które jeśli tylko pogoda sprzyja, niemal każdą wolną chwilę spędzają na plaży. Jak ktoś lubi - czemu nie? Ja wolę spacerować brzegiem morza przy zachodzącym słońcu, a moja ulubiona trasa to od głównego wejścia na plażę w Mielnie do molo w Unieściu i stamtąd autobusem do domu. 

A Ty, Lidko? Często (i długo) nad morzem bywasz?

20 komentarzy:

  1. Cudna wróżka, a bransoletka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę ja się urodziłam w Koszalinie, dziadków miałam w Sianowie ....a teraz pod Wrocławiem.....a w Mielnie prawie co roku :) Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę! To może jak kiedyś w Mielnie będziesz... Byle pogoda nie była taka jak dziś - piź..., przepraszam, wiał tak zimny wiatr, że na plaży z trudem pięć minut wytrzymałam i z łowienia ozdóbek na wymiankową kartkę nic nie wyszło i trzeba było się sztucznymi muszelkami ratować.

      Usuń
  3. Śliczna jest ta wróżka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Przepiękna ta wróżka a ramkę idealnie wpasowałaś do niej. Rewelacyjny prezent. Bransoletka też :P cudna, u mnie też się tak szybko słodycze rozpuszczają :3 haha. A morza nie lubię. Wolę jezioro, bo rosną drzewa które dają cień, i jest trawka która nie parzy w stopy jak piasek. I czystsze są te plaże przy jeziorze bo nad polskim Bałtykiem w piasku można takie śmieci znaleźć, że co niektórym powinno być wstyd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeziora w mojej okolicy są, więc mogę bywać i tu i tu i... w domu siedzę. A znad jeziora zawsze wracam pogryziona przez komarzyce, na jad których jestem uczulona.

      Usuń
  5. Annettko kochana, przyznam szczerze, że jak mieszkałam w Pile, to co roku byłam gdzieś nad morzem. Odkąd mieszkam w Gdańsku, nad morzem byłam może z 10 razy, a mieszkam tu już 12 lat :) Chyba rzeczywiście, to już nie robi na człowieku takiego wrażenia jak kiedyś, ale też i przez pracę. Człowiek nie ma czasami kiedy, a jak już uda się mieć jakiś wolny weekend to wtedy jadę do Piły, do Rodziców :)
    Twoja karteczka z elfem śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź i cieszę się, że kartka Ci się podoba :-)

      Usuń
  6. cudna wróżka i pięknie się prezentuje w różowej rameczce

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna wróżka a moja siostrzenica Juleczka nawet w wieku 6 lat nie lubiła koloru różowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne są dziewczynki, różne mają upodobania. Ta moja akurat cała różowiutka i kocia jest.

      Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :-)

      Usuń
  8. Jaka śliczna ta wróżka! Bardzo mi się podoba. A rameczkę ozdobiłaś wspaniale. cieszę się, że Ci służy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Ramka ozdobiona najprościej jak się da służy teraz Siostrzenicy, która z miejsca się w niej "zakochała" i chciała robić następną.

      Usuń
  9. nie chciałabyś sobie włączyć gadzetu "obserwatorzy"?

    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam kilka razy, ale ciągle jakiś błąd mi wychodzi.

      Usuń

Dziękuję :-)