17.08.2014

NERD

Urodzinowa dla Siostrzeńca - maniaka komputerowego i mojego nadwornego serwisanta sprzętu. 

Computer Nerd - stitchingcards.com
Wiecie co? Wasze wpisy źle mi się aktualizują. Już jakiś czas temu zauważyłam, że na blogspocie aktualizacja czasem się spóźnia i linki do Waszych nowych wpisów pojawiają się na swoich, określonych chronologicznie miejscach, dopiero po pewnym czasie i już nie raz zdarzyło mi się coś przeoczyć. 

Niedawno zarejestrowałam się na bloglovin, żeby mieć bardziej aktualny dostęp do Was i co? To samo. I tutaj od czasu do czasu okazuje się, że coś przeoczyłam, a szkoda, bo miało być lepiej.

18 komentarzy:

  1. Ale super kartka, świetny pomysł na nią miałaś :)
    A na blogerze ostatnio dużo dziwnych rzeczy się dzieje, ale chyba z tym nie da się nic za bardzo zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Już od jakiegoś czasu czytam na blogach, że blogspot wariuje, ale póki co, u mnie są problemy jedynie z aktualizacją i mam nadzieję, że innych nie będzie.

      Usuń
  2. Dobrze mieć takiego siostrzeńca i taką Ciocię:) Karteczka piękna:)
    Niestety, nie mam rady na problemy z bogowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Takie problemy, to nie problemy :-) Ale szkoda, że się czasem ciekawe wpisy przegapia.

      Usuń
  3. Świetna, humorystyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka miała być :-)

      W wersji bezokazyjnej zamiast "Happy Birthday" jest napis "Pamiętaj o jedzeniu".

      Usuń
  4. Świetna karteczka :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczka jest idealna dl komputerowca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie wglada , swietny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pochwała takiej artystki to zaszczyt :-)

      Usuń

Dziękuję :-)