31.08.2014

"MORZE, NASZE MORZE..."

"Morze, nasze morze...", a może nie tylko nasze? Prościej - Nad morzem - taki był właśnie temat na sierpień w organizowanej przez Czarną Damę z Misiowego Zakątka wymiance 12 miesięcy - 12 kartek,


w związku z czym otrzymałam kartkę z taką fajniutką i cieplutką dzierganą łódeczką, w sam raz pasującą do panującej obecnie nad morzem pogody (jak nie leje, to wieje, albo i jedno i drugie) zrobioną przez misiek77, która prowadzi blog Miśkowe Prace

Serdecznie Ci dziękuję :-)
Z kolei do  Niezwykłego Zakątka powędrowało ode mnie takie oto pudełko

a w nim - wspomnienia z wakacji nad morzem



Seaside Fun - Kite - form-a-lines.net
Po wyjęciu kartki pudełko prezentuje się tak


Kartkę tę zgłosiłam na wyzwanie Otwórz szufladę w sierpniu, organizowane na blogu Szuflada


a także na Wyzwanie z gościem #32 na blogu Rapakivi - inspirowałam się oczywiście morzem



26 komentarzy:

  1. Fantastyczna scenka nad morzem :) ...no i te bursztynki...

    OdpowiedzUsuń
  2. a ty wiesz, że teraz bursztyny droższe od złota? ;-)
    To sie blogowa koleżanka ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  5. Fajna taka scenka podoba mi się.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z moich ulubionych wzorów - zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia.

      Usuń
  6. Ale cudną karteczkę stworzyłaś i jeszcze do tego to pudełeczko, ach Twoja "połóweczka" na pewno będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Mam nadzieję, że się spodoba.

      Usuń
  7. Fajna wymianka! Pudełeczko jest śliczne i dopracowane w szczegółach. Karteczka pasuje idealnie, jest jak opowiadanie o wakacjach. Super.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki, morskie motywy dodają im niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :-)

      Usuń
  10. Ale cudowne karteczki! Jak zawsze mistrzostwo świata! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) I przyznam Ci się nieskromnie, że tym razem moje dzieło bardzo mi się podoba - aż szkoda mi było rozstawać się z nim.

      Usuń
  11. kartelucha jest świetna, obrazek piękny, aż mam ochotę nauczyć się haftu matematycznego.
    Pudełko, które zrobiłaś do tego jest wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie, i złotą rybkę dostałas! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotą rybkę wysłałam, ja dostałam łódeczkę :-)

      Usuń

Dziękuję :-)