03.08.2014

JAK MOTYLE, JAK MOTYLE...

Tematem lipcowej wymianki organizowanej przez Czarną Damę z Misiowego Zakątka były motyle


Miałam przygotować kartkę dla Basi prowadzącej blog Świat według Basi - kartka jest prosta i skromna, bo chciałam, żeby taka clean and simple była.


Do jej wykonania użyłam elementów wygranych w przydasiowym candy zorganizowanym przez Anię z bloga I wyszło szydło z worka... 

Od Majeczki prowadzącej blog Moje 5 minut dostałam piękne pudełko, 


w którym znalazlam jeszcze piękniejszą kartkę

Maju - bardzo dziękuję :-)
Więcej zdjęć pudełka i kartki znajdziecie na blogu Majeczki - tutaj i tutaj.

Na koniec pochwalę się jeszcze - Weronika z bloga Świat nicią malowany jakiś czas temu ogłosiła ekspresowy konkurs, w którym na podstawie inicjału trzeba było odgadnąć imię jej siostry, co mi się udało i w nagrodę dostałam takie oto haftowane krzyżykami urocze kocie magnesiki na lodówkę

Weroniko - bardzo dziękuję :-)
No i same powiedzcie - jak tu nie mieć kompleksów, gdy się takie cudeńka dostaje?

I jeszcze zaproszenie do nowej zabawy w Misiowym Zakątku - Zgadnij co to?

  
Do następnego :-)

18 komentarzy:

  1. Fantastyczne karteczki, moja niestety wymiankowa z motylkami nie dotarła:(....piękny prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Czyżby poczta zawiodła, że kartka nie doszła? Szkoda, bo ładna.

      Usuń
  2. Oj tam zaraz kompleksy :P każdy z nas jest inny, każdy potrafi coś innego, ja podziwiam Twoje przepiękne kartki z haftem matematycznym, ja ściągnęłam sobie jakiś kursik tego;/ ale w cholerkę tego nie ogarniam:(. Tak więc zostało mi podziwianie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jaki sympatyczny i motywujący komentarz - dziękuję :-)

      Naprawdę nie ogarniasz haftu matematycznego? Przecież to takie proste :-)

      Usuń
  3. Piękną kartkę i magnesiki dostałaś a kartka dla mnie rewelacja w moim ulubionym kolorze i ja właśnie lubię proste nie przeładowane kartki

    OdpowiedzUsuń
  4. ALe cudne są te Wasze karteczki. I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Znowu się w Twoje okolice wybieram.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że nic złego się nie dzieje, ja cały czas trzymam kciuki, żebyś mogła w końcu napisać że już wszystko jest dobrze.
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
    3. Dziękuję, w tej chwili jest wszystko dobrze i mam nadzieję, że tak już zostanie :-)

      Usuń
  5. Kartka piękna, a et malusieńkie magnesiki są po prostu rozczulające - takie słodziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniałe te karteczki! Cieszę się, że przydają ci się wygrane przydasie. Kotek jest przesłodki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydają się i powoli ich ubywa - dziękuję :-)

      Usuń
  7. Wspaniałe karteczki :) I gratuluję kotkowych magnesików :)
    dziekuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne karteczki, śliczne :) Nagroda bardzo fajna, urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)