13.07.2014

WRÓŻKA DLA NATALKI, WYMIANKA, WYZWANIE I PREZENT

Fairy sitting - stitchingcards.com
Uwielbiam tę kartkę! I jestem z niej bardzo zadowolona :-) Bo tak naprawdę te proste podobają mi się najbardziej, tyle że czasem nachodzi mnie takie coś, że zaczynam na tę prostotę i moje (nie)umiejętności zdobnicze narzekać, czemu dałam wyraz w komentarzach pod poprzednią notką, bo raz na jakiś czas chciałaby się zrobić obrazek na bogato, a nie wychodzi. 

Wróżka z kartki ma skrzydła motyla, a motyle są tematem lipcowego etapu wymianki 12 miesięcy - 12 kartek, organizowanej przez Czarną Damę Misiowego Zakątka


Motyl jest również tematem wyzwania na blogu Kartkowe ABC  po szczegóły klikajcie tutaj >>>>>> Wyzwanie # 14 - M jak motyl – więc i na nie można zgłosić wymiankową kartkę, co oczywiście zrobię. 

Lipcowa wymianka ogłoszona, pora więc na nieco spóźnioną prezentację kartki z wymianki czerwcowej, której tematem były podróże. Jej autorką jest obdarzona wielką intuicją Elunia I z bloga Papier i Nitki

Na koniec pochwalę się jeszcze - Weronika z bloga Świat nicią malowany, w poprzedni weekend ogłosiła ekspresowy konkurs, w którym na podstawie inicjału trzeba było odgadnąć imię jej siostry, co mi się udało i w nagrodę dostałam taki oto haftowany magnesik na lodówkę z moimi inicjałami

Weroniko - dziękuję :-)

A teraz zabieramy się do pracy - motyle czekają :-)
-------------------------------------------------------------------------------
13.07.2014

Moje Drogie!
Notka jest niekompletna, gdyż w trakcie jej redagowania wylądowałam w szpitalu i nie zdążyłam wstawić wszystkich zdjęć. Braki uzupełnię, jak mnie wypuszczą.
 


16 komentarzy:

  1. Zdrówka Annette życzę.
    Wpadłam powiedzieć,ze zaraziłam haftem matematycznym córkę i jej koleżankę.Siedziały do 23.30 i dziergały.Spodobało się strasznie.A wróżka cudna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lucysiu.

      Czy ja nie ostrzegałam, że to wciąga? :-)

      Usuń
  2. Annettko karteczka z wróżką jest cudna!
    I znów się kochana "popsułaś" i muszę Cię naprawiać?
    Mam nadzieję, że teraz już będzie wszystko dobrze. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano znów się popsułam i muszą mnie naprawiać. Ta awaria jest skutkiem ubocznym lutowej naprawy, która była naprawą ratującą życie - coś za coś niestety. Teraz mam nawracające infekcje, które zlekceważone też mogą być niebezpieczne dla życia - z jednej takiej już mnie wyciągnęli w kwietniu, teraz druga taka się przyczepiła, ale już idzie ku dobremu. Mam tylko nadzieję, że wypuszczą mnie tak, że zmieszczę się w wymiankowym terminie

      Usuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Karteczka śliczna - bardzo lubię ten wzorek, jest idealny dla małej księżniczki.
    A haft matematyczny jest szalenie uzależniający - ale jakie przyjemne to uzależnienie :))!
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu.

      Miałam wyszywać kolejną, ale zdecydowałam, że nie będę tego całego majdanu ciągneła do szpitala - papier niby lekki, jednak przy większej ilości swoją wagę i objętość ma. Trzeba sobie jakieś lżejsze zajęcie na takie okazje znaleźć, choć wolałabym, żeby mi się już nie przytrafiały.

      Usuń
  4. Podziękujesz jak dostaniesz :P Na razie mam problem z znalezieniem opakowania, ale mam już jakiś plan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się teraz wydało, że piszę notki na zapas i że publikują się automatycznie :-D

      Fragment o magnesiku miał oczywiście ukazać się, gdyby przesyłka dotarła do mnie do piątku, w innym przypadku miał zniknąć, a tymczasem zniknęłam ja, a notka ukazała się w wersji roboczej, bo edycja notek w bloggerze to zbyt duże wyzwanie zarówno dla mojego smartfona, jak i tableta. Internet też mi zaraz się skończy i do powrotu do domu będę poza zasięgiem.

      Usuń
    2. no to wszystko jasne :3 :* buziaki, a ja dorwałam magnesy :) i w poniedziałek je wyśle :)

      Usuń
    3. Czekam więc z niecierpliwością :-)

      Usuń
  5. Karteczka jest wspaniała jak zawsze. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. jejciu ładne są takie wyszywane karteczki, muszę popróbować sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, spróbuj, tylko uważaj, bo to uzależnia :-)

      Usuń

Dziękuję :-)