27.07.2014

KOSZ KWIATÓW, CANDY U MILKI I ZALEGŁOŚCI WYMIANKOWE

Basket of Flowers - stitchingcards.com

Od poniedziałku jestem w domu, więc mogę wreszcie pokazać kartkę, którą w ramach wymianki 12 miesięcy - 12 kartek organizowanej przez Czarną Damę z Misiowego Zakątka przygotowała dla mnie Elunia z bloga Papier i nitki - oto ona:

Kartka nie dość, że wykonana jest w moich ulubionych kolorach, to jeszcze idealnie pasuje do mojego tegorocznego kalendarza:

Nie mówiąc już o tym, że i ja przy tworzeniu wymiankowej kartki inspirowałam się pewną paryską kolekcją.
Gdy byłam w szpitalu, Natalka dla której zrobiłam prezentowaną niedawno wróżkę, namalowała dla mnie obrazek:

Przy okazji zapraszam na pierwszoroczkowe candy u Milki - ja już stoję w kolejce po krówkę


No i tyle wieści na dziś - do zobaczenia za tydzień :-)

25 komentarzy:

  1. Anettko, przede wszystkim ogromnie się cieszę, że już jesteś w domu. Kochana jeszcze raz zdrówka, zdrówka i zdrówka.
    Wasze karteczki cudne, rzeczywiście kartka Eluni świetnie Ci pasuje do kalendarza, wiedziała dziewczyna co Ci zrobić :)
    Ale jaką uroczą zrobiłaś ta karteczkę z koszem kwiatów, jest fantastyczna!
    Buziaki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Lidko :-)

      Kosz kwiatów miał mieć delikatniejszą ramkę, ale musiałam czymś zatuszować małą chwilę nieuwagi.

      Usuń
  2. Kartki słodkie, ale obrazek jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie - taki misiaczek z balonikami i duuużą pszczółką:)

      Usuń
  3. Kartka jest rewelacyjna! Uwielbiam Francję :) co roku tam staram się być :) super kraj i wspaniali ludzie! Tak jak w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francja i Paryż mają coś w sobie i chciałabym tam pojechać, ale wybieram się jak sójka za morze. Za to gdy pojawiła się okazja króciutkiego, bo zaledwie dwudniowego, wyjazdu do Wiednia, to stanęłam na głowie, żeby tam być i wyjeżdżać było żal.

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę, że trafiłam z karteczką :)
    Pozdrawiam serdecznie i duuuużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Trafiłaś, trafiłaś - ci co widzieli w realu pytali, czy kartka specjalnie pod kalendarz była robiona.

      Usuń

  5. Poczuj dotyk uśmiechu
    I miej piękny dzień,
    Idź w ten dzień bez pośpiechu
    Podejmując jego grę.
    Życzę.
    Na niebie i w sercu słońca,
    a na twarzy
    uśmiechu bez końcaڿڰۣ◕

    __________(¯`:´¯)
    ______ (¯ `·.|/.·´¯)
    _____ €(¯ `·.(۰۪۪۫۫●۰).·´¯)€€
    _____€€ (_.·´/|`·._)€€€€€
    ____€€€€€ (_.:._)€€€€€€€€
    __€€€€€€_||_€€(¯`:´¯)€€€€€
    __€€€€€__||_(¯ `·.|/.·´¯)€€€
    ___€€€___|(¯ `·.(۰۪۪۫۫●۰).·´¯)€€
    ____€€___||.€(_.·´/|`·._)€€
    _____€___||€€.(_.:._)_€€ ****
    _( ____¤ۣۜ๘¤ّۣۜ_____/)___/)__¤ۣۜ๘¤ّۣۜ
    ¤ۣۜ๘¤ّۣۜ¯¯¯¯¯(/¯¯¯)¯¯¯¯¯¤ۣۜ๘¤ّۣۜª“˜¨“¨˜

    ŻYCZĘ MIŁEGO I SPOKOJNEGO NOWEGO TYGODNIA.
    POZDRAWIAM:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że kartka Ci się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna karteczkę zrobiłaś cudną dostałaś a ja cudną motylkową karteczke tez już mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam z kolorem :-)

      Usuń
  8. Świetna karteczka - dobrze poradziłaś sobie z tą "chwilą nieuwagi" :-) Prezenciki urocze. Zdrówka życzę i powodzenia w candy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Udanego wypoczynku :-)

      Usuń
  9. Hej ...już wiem czemu przegapiłaś posta ....ja również wiele przegapiłam u znajomych ...wiem co trza z tym zrobić, poinformuje na blogu daj w zakładce tam gdzie są obserwatorzy nazwę swego bloga ....musiałam się cofać aby odnaleźć Ciebie ....trza będzie zrobić kopie wszystkich osób ....z listy czytelniczej masakra ....funkcja w bloggerze zniknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, czekam na wieści u Ciebie - o ile ich nie przegapię ;-)

      Mam blog, na którym są linki do Was i właśnie on nie zawsze na czas się aktualizuje.

      Usuń
  10. Piękna karteczka jak zawsze. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i do zobaczenia w niedzielę :-)

      Usuń
  11. wow, koszyk z kwiatami pięknie wyszyty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)