22.06.2014

URODZINOWA DLA BRATA I SKARBY OD ANI

Wędrując po blogach często spotykam się z opinią, że kartka dla mężczyzny to nie lada wyzwanie. Czyżby?


Oczywiście, nie dla każdej relacji ten wzór jest odpowiedni, ale bratu lub przyjacielowi można taką dać.

A teraz pochwalę się - wygrałam przydasiowe candy organizowane przez Anię z bloga I wyszło szydło z worka 




i dostałam mnóstwo koralików (już wiem, czym ozdobię tegoroczną >>>>>> choinkę-przytulinkę), do decoupage'u serwetek bez liku (plus dwie ramki i dwa świeczniki na zachętę), a także przydasie do tworzenia kartek - maleńki dziurkacz z motylkiem od razu poszedł w ruch. 



Aniu - dziękuję! I za prezenty i za osobiste ich wręczenie. 

Lenistwo już mnie opuściło. Wystarczyło wejść do Empiku, za całe 9,9 zł nabyć  ten oto zestaw do haftu krzyżykowego 



i spróbować przerobić go na pętelki - nie udało się, przynajmniej na razie. Nie udało się, bo splot kanwy jest zbyt gruby i pomiędzy pętelkami muliny widać było zielone tło. Spróbowałam z wełną - było lepiej, ale wciąż nie tak, jak być powinno. Wyprułam i odłożyłam do szuflady, jednak korci mnie to nadal, więc możliwe, że za jakiś czas znowu spróbuję.

22 komentarze:

  1. Fajna kanwa! Wyszywa się tylko tulipanki bo tło już mamy, świetne. A kartka, bardzo ładna, :) ja mam problem tylko tacie robić kartki, bo chłopakowi robię też taką gołą panią tylko rudą ( bo ja jestem ruda hihi) a braciszkowi różne potworki, bo on ma 24 lata ale im zabawniejszy potworek tym bardziej się cieszy XD haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Może tego nie widać zbyt dobrze, ale moja "modelka" też jest ruda, bo lubię ten kolor i przez kilka lat sama taka byłam.

      Kanwa z zestawu jest OK - do krzyżyków, jednak do pętelek splot musi być drobniejszy (patrz post "Coś innego").

      Usuń
  2. Piękne i fajne rzeczy.Uściski dla Ciebie.Miłej niedzieli,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki za wizytę i komentarze, szczęśliwego lata życzę:)

      Usuń
  4. Karteczka jest śliczna. Brat pewnie był zadowolone. Cieszę się, że jesteś zadowolona z prezentu. mam nadzieję, że coś z tego Ci się przyda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, przyda się na pewno. Powolutku coś mi tam świta, jak to wykorzystać.

      Brat z kartki zadowolony.

      Usuń
  5. Niezła kartka super przydasie dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. No chyba żartujesz że za 9,9zł Gdzie? To lece od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Empiku - w dwóch widziałam po trzy egzemplarze w dziale z czasopismami robótkowymi. Może i w Katowicach są.

      Usuń
  7. Świetny hafcik i super prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię haft matematyczny,bo jest taki delikatny.
    Wszystkie Twoje obrazki prezentują się kapitalnie.Pokazujesz bardzo fajne wzory .
    Miłego weekendu Ci życzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilono :-)

      Pozdrawiam i również życzę miłego weekendu.

      Usuń

Dziękuję :-)