01.06.2014

KORALIKOWA NA WYMIANKĘ W MISIOWYM ZAKĄTKU

Tematem majowej wymianki organizowanej przez Czarną Damę z Misiowego Zakątka były kwiaty. 


U mnie zakwitły one koralikami:

Bead Card (free) - stitchingcards.com
A gdy zakwitły, to powędrowały do Agnieszki prowadzącej blog "Aga moja papierkowa pasja"

Do mnie zaś przyszła przepiękna kartka z różami wykonana przez Dobrosławę prowadzącą blog "Papierkowa strona Dobrosławy".


Gdy zajrzałam do środka znalazłam takie oto cudeńka, za które serdecznie Ci Dobrosławo dziękuję :-)



Nie wiem jak pozostałe uczestniczki wymianki, ale ja nie mogę już doczekać się następnej niedzieli, w którą to Czarna Dama ogłosi temat wymianki czerwcowej - to tylko (aż!) siedem dni...

14 komentarzy:

  1. Cudne karteczki, sobie wysłałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne karteczki są takie.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną karteczką zrobiłaś, ale i śliczności dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczności! Źle napisałam Twoją nazwę bloggerową, ale to Ty wygrałaś przydasie u mnie na blogu. Gratuluję! Jak tylko będę miała dostęp dp kompa to poprawię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja gapa jestem! Mogłam spojrzeć na numerki i by było wiadomo. Dziękuję :-)

      Usuń
  5. ♫ ♫ CUDOWNEGO DNIA ŻYCZĘ:-) ♫ ♫
    ♫ ♫ BUZIACZKI ♫ ♫

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda Twoja karteczka z koralikami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  7. :) Ależ wygrałaś przepiękną kartkę. A Twoja kartka czaruje koralikami. Jest kapitalna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)